Noile Subaru Legacy si Outback se lanseaza in Europa la Frankfurt

Publicat luni, 10.08.2009 11:19 de Bogdan Mirică

Subaru a anuntat ca va lansa in cadrul salonului german versiunea europeana a noii generatii Subaru Legacy si Outback.

Subaru va aduce in toamna acestui an, in cadrul Salonului de la Frankfurt, noua generatie a modelelor Legacy si Outback, marcand astfel debutul european a doi membri foarte importanti in gama. Lansate deja pe piata americana si japoneza, cele doua modele vor suferi o serie de modificari inainte de a fi vandute pe Batranul Continent.

Principalele revizuiri vor afecta grila frontala, spoilerele, dimensiunea prizelor de aer si oglinzile laterale cu semnalizator. Pe piata europeana, Legacy va pune la dispozitia clientilor sai doua unitati cu patru cilindri, un motor de 2.0 litri si unul de 2.5 litri, ambele pe benzina, si diesel-ul pe care Subaru l-a introdus de curand, de 2.0 litri.

Noul Outback, varianta cu inclinatii off-road a mdelului Legacy, va dispune de o garda la sol mai mare, de panouri de protectie si de trei motorizari: doua pe benzina, unul de 2.5 litri si altul de 3.6 litri si acelasi turbo-diesel de 2.0 litri.

Spre deosebire de vechea generatie, noile Legacy si Outback au crescut si in dimensiuni, fiind mai lungi cu aproximativ 65 si 55mm si mai late cu 80 de mm. O lista completa cu modificarile suferite de cele doua modele va fi pusa la dispozitia publicului in urmatoarele saptamani, in apropierea lansarii oficiale.

via | CarScoop

  • Bethurbazal, luni, 10.08.2009 11:32
    opinie

    Seamana cu Opel Vectra SW, ultimul model. Apreciez insa cresterea in dimensiuni.

  • raul, luni, 10.08.2009 11:46
    hmmm

    urat. mi-a placut mai mult vechiul legacy.

  • mihai2001, luni, 10.08.2009 11:55
    Frumos din partea lor...

    Ma bucur ca au regandit designul pt modelele europene. E mult mai frumoasa decat modelul american care dezamageste parearea mea prin linii "masive" tipice americane. Bv Subaru - masini superbe 4x4.

  • 12azvan, luni, 10.08.2009 12:00
    SE PUTEA SI MAI BINE

    Motoare impecabile, design modest.

  • Stelian_Opincariu, luni, 10.08.2009 12:22

    Designul este copie de la Chevrolet Epica!

  • lorem lipsum, luni, 10.08.2009 17:56
    "Frumos"

    Mie mi se pare foarte frumoasa. Pare ca au folosit niste designeri chinezi, cunoscuti pentru creativitate. Sunt convins ca si interiorul se va ridica macar la nivelul gamei Aro Campulung daca nu au renuntat la scaune... Prevad ca va fi un mare succes!

  • enoeht, luni, 10.08.2009 22:22
    Urata

    Este urata, daca ascund sigla Subaru as fi zis ca e o chinezarie. Au renuntat la usile fara cadru, cum aveau pe generatia anterioara - nu mai gasesc nimic deosebit pe noul Legacy, fac aceleasi greseli ca si cu Impreza.

  • vlad, marţi, 11.08.2009 01:33
    strange

    designul nu pare tocmai reusit, sa l vedem si in realitate..

  • my, marţi, 11.08.2009 09:56
    sadsf

    URATAAAAAAAAAAAAAAAAA:(((((((((

  • dragoscst, marţi, 11.08.2009 12:11
    Multa lume "dusa" cu capu'

    Bravo Subaru ! Faceti masini deosebite, iar acest ultim model este mai reusit ca cel precedent. Sa nu mai vorbim de calitatile motoarelor diesel. Am condus Oubackul de 2,0 diesel pe Transfagarasean si pot spune ca este ... senzational ! Daca veti monta si cutia cu 6 trepte vor cam bate tot. Pacat ca pe acest forum isi "dau cu parerea" tot soiul de figuranti care nici macar nu s-au apropriat de un Subaru, dar sa-l mai si connduca !

  • Etienne, marţi, 11.08.2009 14:11
    Legacy

    Nimeni nu contesta tehnica si fiabilitatea de inalt nivel la Subaru. Problema e ca pentru banii ceruti ar trebui sa ofere si un aspect pe masura, iar aici treba scartaie. Daca Forester e ceva decent, daca vechiul model Legacy era clasic si elegant (arata chiar bine), noile Impreza si Legacy zgarie ochii; sunt prea incarcate (mai ales Legacy), dau impresia de greoi. Pacat...

  • Alino, joi, 13.08.2009 15:38
    BRAVO

    De acord cu dragoscst! Sunt niste masini superbe apreciate indeosebi de cunoscatori. Ceilalti vorbesc de design ca si cum l-ar conduce din exteriorul masinii si-ar analiza permanent cum arata acesta (majoritatea nici nu s-au suit macar in vreun Subaru). Importanta e fiabilitatea extraordinara acestei game, manevrabilitatea all-round -mai ales a lui Outback (care mi se pare o masina completa), motorul revolutionar boxer diesel etc.