Noile Jeep Renegade e-Hybrid și Compass e-Hybrid debutează cu sistem de propulsie micro-hibrid
Jeep Renegade și Compass pot fi comandate acum și în versiune micro-hibrid. Denumite Renegade e-Hybrid și Compass e-Hybrid, acestea pot fi deja comandate în Italia, Germania și Franța, urmând ca ulterior să fie disponibile și pe celelalte piețe europene.
Atât Jeep Renegade cât și Compass pot fi comandate într-o versiune plug-in hybrid. Pentru clienții care vor o variantă de electrificare mai ușoară, constructorul american de automobile anunță acum debutul unei versiuni micro-hibrid (MHEV) pentru cele două modele.
Denumită Renegade e-Hybrid, respectiv Compass e-Hybrid, aceasta poate fi deja comandată în Italia, Germania și Franța. Ulterior va fi disponibilă și pe celelalte piețe europene.
Sistemul de propulsie este compus dintr-o unitate de 1.5 litri, pe benzină, care dezvoltă 130 CP și 240 Nm, și un motor electric la 48V, capabil de 20 CP și 55 Nm. Cutia automată cu 7 trepte și dublu ambreiaj completează pachetul.
Potrivit celor de la Jeep, noua versiune micro-hibrid consumă cu 15% mai puțin combustibil decât o motorizare clasică, pe benzină. Totodată, emisiile sunt cu 15% mai mici în cazul celei dintâi.
Pasagerii vor regăsi la interior un display central de 8.4 inch (cel de 10.1 inch este opțional pe Compass), iar instrumentarul de bord afișează informații cu privire la sistemul hibrid.
Jeep a pregătit patru niveluri de echipare: Longitude, Night Eagle, Limited și S. Clienții au la dispoziție și ediția de lansare Upland.
Aceasta din urmă vine cu nuanța exterioară Maz Azur, jante negre de 17 inch în cazul lui Renegade e-Hybrid și de 18 inch pe Compass e-Hybrid, o grilă frontală specială și un plafon negru. La interior regăsim mai multe materiale sustenabile, inclusiv scaunele sunt confecționate din plastic reciclat.
via Jeep
HA HA HA !! HA HA HA! micro hibrid şi gata!! Denumirea e-hybrid !!! Câtă minciună! Câtă nesimţire!