Noi informatii despre concurentul Skoda pentru Dacia Logan
Modelul low-cost pe care Skoda il pregateste pentru a se bate cu Logan a fost prezentat personalului ceh in stadiu de concept. Versiunea de serie ar urma sa vada lumina zilei in maxim 2-3 ani.
Succesul repurtat de Dacia si Renault cu modelul Logan i-a determinat pe cei de la Skoda sa ameninte de ceva vreme cu un model similar, gata sa rastoarne tiparele industriei auto. Liderul de sindicat al cehilor, Jaroslav Povsik a declarat ca departamentul de dezvoltare a dezvaluit deja un prototip al modelului low-cost, botezat cu numele de cod A Entry.
Potrivit unui ziar local, modelul ar urma sa fie pozitionat intre actualele Fabia si Octavia sedan, cu un pret estimat la 10.000 de euro, gata sa tinteasca publicul cu un venit mic dar care isi doreste o masina mare de familie. Desi va costa ceva mai mult decat Logan, produsul Skoda se vrea a fi peste modelul romanesc pentru ca va folosi componente provenind de la Fabia si Octavia.
Momentan nu exista informatii legate de data lansarii, singurele ipoteze fiind lansate toamna trecuta de Reinhard Jung, presedintele Skoda, care a declarat ca noul entry-level va sosi in urmatorii doi trei ani. Desi in ultimii ani constructorul ceh a incercat sa isi pozitioneze produsele pe un segment mai inalt, Jung a recunoscut ca Skoda isi propune sa produca modele ieftine pentru clientii cu pretentii entry-level.
via | automotive news
-
clarkson, luni, 22.02.2010 13:15Skoda vs. Dacia
In 2-3 ani va aparea si inlocuitorul lui Logan, care dupa cum zicea Stroe va fi o surpriza. Parerea mea e ca Dacia/Renault au prins acest val si o sa ramana in frunte pe low-cost.
-
Basile, luni, 22.02.2010 13:41mai reprede ii cred pe cei de la toyota...
Cum o sa faca ei un concurent real pt Dacia, atat timp cat au motoare volkswagen ? Va dati seama ca n-o sa puna motoare scumpe de ultima generatie cum sunt 1.2 TSI 105 sau 1.6 TSI... o sa puna 1.2 8v 3 cilindri, 1.6 8v 102 cp,1.4 tdi etc ... fac astea fata ofertei Dacia?? In niciun caz ! O chestiune e ca ei mai au un model care se incadreaza in clasa Logan-ului... cum o sa puna ei in showroom 2 modele cu aceeasi sigla, pe acelasi segment ?? Teoretic acea masina trebuie sa fie mai spatioasa si mai ieftina decat Fabia... Se mai vinde Fabia ?
-
Basile, luni, 22.02.2010 13:42
*1.6 tdi
-
Ungaro_, luni, 22.02.2010 13:47R.I.P dacia
Daca apare un Skoda ,concurenta lui golan,R.I.P dacia atat se poate spune !!
-
Basile, luni, 22.02.2010 13:52sunt obosit
1.2 6valve ... ps: Dacia va scoate un noul Logan pana in 2012, deci peste 2 ani maxim
-
Radu, luni, 22.02.2010 14:12
Skoda sunt low costuri cu pret mare, toate. Pana si Octavia era ce mai "jerpelita" masina din clasa ei de pret. Personal, nu dau doi bani nici pe modelele premium de la ei. In plus , ce poate fi mai low cost decat Fabia, care totusi costa destul?
-
cineva, luni, 22.02.2010 14:59Skoda
@Radu esti chiar penibil. Comentatorul clasic care a mers doar cu Dacia 1310 de cand se stie...sau care mai nou si-a luat un logan. In primul rand Skoda nu este low cost si in al doilea rand daca ai fi mers cu o Octavia, ca sa nu mai zic de Superb sau RS nu ai mai fi comentat aiurea. Le pretul ei ofera cea mai buna calitate a constructiei, eleganta, fiabilitate si rezistenta. La Skoda spre deosebire de VW sau Seat sa stii ca chiar nu platesti pentru brand ci doar pentru calitate. Te rog uimeste-ma cu cateva exemple din clasa Octaviei care o fac sa para jerpelita. Si nu ma lua cu caramida de Cruze.
-
altcineva, luni, 22.02.2010 16:14low cost?
Despre ce vorbiți fraților? Păi Loganul este low cost în Germania! Intrați pe configurator și vedeți că în România Logan "chelie" (adică numai cu ABS) pleacă de la 5900 euro. În Germania, la prețul ăsta primești și climă, 4 air-bag-uri, 5 ani garanție, revizii gratuite în perioada de garanție, etc. La un venit net de 2000 euro este clar LOW COST! La oferta românească, cu un venit net de 400-500 euro, cu revizii între 200-400 euro cred că nu se mai pune problema LOW COST! Q.E.D.
-
xss, luni, 22.02.2010 16:41
@cineva Esti offtopic pustulache... aici nu vbim de octavia si naşul ei Fluence. Astia care ridica in slavi skoda sa vina cu argumente solide , nu impresii de 2 lei. Basile a atins un punct foarte important. Cu ce este "gata sa rastoarne tiparele industriei auto" skoda??? Cu motoare de constructie arhaica gen 1.4 TDI, 1.9 TDI sau 1.2 8v 60cp ?!!! DACIA macar are in oferta motoare cu 2 axe cu came in bloc si dCI-urile rafinate cu tehnologie actuala. Ca sa nu mai vorbim ca Dacia nu insulta clientul cu motoare in mai putin de 4 cilindri...
-
@altcineva, luni, 22.02.2010 17:11pt altcineva
De unde dracu ai scos tu revizii intre 200-400 euro ?!!! Eu am dat la revizia de 20.000 pt LOGAN cu motor 1.6 mpi, 280 RON . 280 RON nu inseamna 200 euro !!! Nu inseamna nici macar 100 euro!!
-
adi, luni, 22.02.2010 17:18
Skoda Octavia 2 e masina excelenta, la un accident mediu cu un logan deja esti la morga...cu o skoda scapi cu cateva zgarieturi...ce poti spune LOGAN=Mormant pe roti.E o mare tampenie sa compari Skoda cu Logan.
-
cozappz, luni, 22.02.2010 17:41Octavia vs Logan
HaHaHa! Comparam mere cu bere si iese galben? 1. Fabia e prea scumpa pentru ce varza de masina este 2. Octavia 2 este prea mare pentru ce motoare pricajite are. 2b. Octavia 2 e prea scumpa pentru motoare decente. 3. Superb este in alta clasa decat cea la care poate visa un viitor posesor de logan Deci, Loganul este cea mai buna optiune pentru o masina noua, dar niciodata nu va bate un Opel Astra la sh (4000E) PS. Skoda Octavia Tour nu se va mai fabrica din iunie/iulie anul asta. :( Sunt fooarte curios ce plm de masina o sa scoata astia de la skoda!! Trendul Fabia, Superb, Octavia facelift ma face sa cred ca nu va fi un hit, iar comparatia cu loganul este jalnica.
-
EuroNCAP, luni, 22.02.2010 17:49Logan vs octavia la test
octavia are 4 stele Euroncap, iar Dacia Logan are aceleasi sisteme de siguranta moderne ca si octavia, cu toate ca NU SUNT in aceeasi clasa. Singurul motiv pentru care Logan a luat 3 stele si nu 4, e ca n-a avut airbag-uri laterale. In prezent exista airbag-uri laterale in optiune.
-
Castravetele, luni, 22.02.2010 18:11
nu comparati motoarele de pe Logan cu ce presupuneti voi ca va fi pus pe Skoda. Nu cred ca va fi un concurent direct, mai degraba un inlocuitor pentru Octavia Tour - usor up-market. Nici motorizarile nu prea cred ca se pot compara cu cele de la Renault. 1.6 tdi vs 1.5 dci? sa fim seriosi....
-
xss, luni, 22.02.2010 18:23
vw nu a facut decat sa intre in randul lumii: a facut un downsizing la 1.9 TDI si i-a pus injectie directa cu rampa comuna... mare fasss!! oricum nu va fi motorul de 1.6 tdi pe o masina mai ieftina decat Fabia.
-
LauCalin, luni, 22.02.2010 18:30
Daca va costa in jur de 10000 de euro nu are cum sa-l concureze pe Logan, cel putin nu la noi, unde logan costa de la vreo 6000 in sus. Oricum cred ca Skoda va "tinti" mai sus cu masina si va oferi si sisteme pe care Logan nu le are nici macar optional (de ex. ESP sau climatronic). Cat despre tehnica, parerile sunt impartite. In primul rand nu iti cumperi o astfel de masina ca sa faci raliuri cu ea. O tehnica simpla cu motoare de mic litraj si putere acceptabila, pe asta cred ca va miza si Skoda. Oricum vanzarile foarte mari de care avut parte Logan in toti anii de cand exista si gradul de multumire al clientilor vor fi avantajele pe care Dacia va miza in continuare, iar un concurent puternic vad mai degraba in ce va pregati Toyota, care cred ca va oferii o masina mai ieftina decat ce va avea Skoda. In plus se va miza pe calitatea tipic japoneza (poate cel mai mare avantaj al masinii-la banii astia se cauta in primul rand o masina robusta, pentru ca e greu sa faci o astfel de masina la un pret asa de mic).
-
@LauCalin, luni, 22.02.2010 19:02nu e vba de raliuri
Chiar daca e low-cost e important ca un constructor sa aiba in oferta motoare care sa ajute soferul cu rezerve de putere la drum intins. La Dacia 1.6 16v si 1.5 85 CP sunt exemple bune. Daca vrea sa se pastreze pe segmentul de pret impus de Logan, sincer nu vad cum ar putea face asta skoda cu ce motoare are.... Un alt aspect important il reprezinta silentiozitatea propulsoarelor si e un lucru binecunoscut ca atat motoarele pe benzina entry-level cat si cele diesel skoda sunt mai zgomotoase decat ce ofera Dacia.
-
cris, luni, 22.02.2010 20:04siiss scodaa
la pretul de 10.000 euro nu se poate numi concurent cu logan logan e la 5.000 cand ori face si ei o masina de 5.000 euro in sus atunci. da.. asa ca bafta.. nu conteaza cva e naspa logan sau nu se vine asta conteazaa
-
cineva, luni, 22.02.2010 21:28@xss
Ma faci sa rad :)) Skoda iti ofera o gama larga de motoare, de la 70 de cai pana la 160, respectiv 200 pe RS. Scoate acum pe piata, pe langa 1.4 si 1.8 TSI si 1.2 TSI, un motor decent si economic oferind alternative pentru toti potentialii clienti. Cumparatorii de skoda isi stiu locul lor in trafic cand isi iau motor de 70 de cai si nu se dau zmei ca loganistii cu 1.4 MPI ca sa nu mai zic de cei cu "rachetele" de 1.6 16v. M-am saturat de berbeci din astia care au impresia ca nu a mai vazut lumea motor de 105 cai. DCI uri rafinate :))) Pai cel de pe logan e de 85 max iar de pe fluence maxim 105. Nici macar cel de 130 nu e adus la noi in tara pe Fluence care sincer arata oribil. Motoarele astea sunt de 10 ani la fel ca si 1.6 16v si tu vorbesti de rafinament tehnologic si inovatie? Si pentru Suberb deja Renault nu mai are replica. Si daca pentru voi Skoda este o marca low cost ma bucur fiindca inseamna ca suntem o tara de posesori de Audi si Ferrari, noi nu SH desigur. Si nu sunt nici pustulache, nu vorbesc nici in necunostinta de cauza. Am Octavia 2 si un Fiat Bravo. Cand le-am achizitionat am facut test drive uri la toti concurentii directi. In 2008 cand am luat Skoda, Meganul arata ca o gluma proasta pe la ea iar in 2009 cand am luat Bravo, Megane 3 imi daduse mari sperante. Asta pana am fost la showroom. Si ceva amuzant despre Renault...tocmai am vazut la tv cum trebuie sa demontezi juma de masina la Megane hatchback cel vechi ca sa schimbi un bec de la far :))) JENANT dar inovator totusi
-
cineva, luni, 22.02.2010 21:32@xss
Ma faci sa rad :)) Skoda iti ofera o gama larga de motoare, de la 70 de cai pana la 160, respectiv 200 pe RS. Scoate acum pe piata, pe langa 1.4 si 1.8 TSI si 1.2 TSI, un motor decent si economic oferind alternative pentru toti potentialii clienti. Cumparatorii de skoda isi stiu locul lor in trafic cand isi iau motor de 70 de cai si nu se dau zmei ca loganistii cu 1.4 MPI ca sa nu mai zic de cei cu "rachetele" de 1.6 16v. M-am saturat de berbeci din astia care au impresia ca nu a mai vazut lumea motor de 105 cai. DCI uri rafinate :))) Pai cel de pe logan e de 85 max iar de pe fluence maxim 105. Nici macar cel de 130 nu e adus la noi in tara pe Fluence care sincer arata oribil. Motoarele astea sunt de 10 ani la fel ca si 1.6 16v si tu vorbesti de rafinament tehnologic si inovatie? Si pentru Suberb deja Renault nu mai are replica. Si daca pentru voi Skoda este o marca low cost ma bucur fiindca inseamna ca suntem o tara de posesori de Audi si Ferrari, noi nu SH desigur. Si nu sunt nici pustulache, nu vorbesc nici in necunostinta de cauza. Am Octavia 2 si un Fiat Bravo. Cand le-am achizitionat am facut test drive uri la toti concurentii directi. In 2008 cand am luat Skoda, Meganul arata ca o gluma proasta pe la ea iar in 2009 cand am luat Bravo, Megane 3 imi daduse mari sperante. Asta pana am fost la showroom. Si ceva amuzant despre Renault...tocmai am vazut la tv cum trebuie sa demontezi juma de masina la Megane hatchback cel vechi ca sa schimbi un bec de la far :))) JENANT dar inovator totusi
-
laurentiu, luni, 22.02.2010 22:16comparatie VAG/REANULT
Mai baieti! am citit mai sus tot felul de pareri am vazut ca uni critica loganul altii apreciaza loganul.....eeu va pot spune atat...Sunt posesor de Q7 ..3.0TDI/250cp(resoftat) pe care am dat (adica o sa dau mai mult)80000euro,rata laesing 1120euro pe luna(media)pe 5 ani...nevasta-mea este posesoare de seat Cordoba 1,4/75CP..de 5 ani de zile la terminarea leasingului a iesit suma de 20000 de euro....masini de servici avem skoda fabia1,2(sotia) si eu am avut o skoda octavia unu1.9tdi primul model si acum am varianta 2-a tot 1.9 tdi 105cp..in firma avem flota de LOganuri si skoda.....si acum sa le iau pe rand -audi..are un consum de cel putin 14l/100km motorina.....e fff greu....suspensia pneumatica ..am dat bani de pomana....pe ea...am uract la pestera ..la cabana si am ramas suspendat in zapada...abia cu un pajero am reusit sa-l scot dupa ce mi-s-a rupt si stanga si am spart farul respectivului pajero pe care a trebuit sa-l platesc(normal)...pe zapada de 20cm pierd tractiunea..sistemul de control proceseaza fff greu...recunosc "m-au facut un tip cu honda crv si unul cu hyundai tucson ...la ei sistemul lor de tractiune este mai eficient....in teren namolos sau pe zapada...sistemul de comanda mmc.....e o balarie cu atatea comezi si submeniuri.....ca te apuci de cap...pana gasesti ce vrei. probleme pe linia de electronica..inainte de schimbarea softului..dar..de e audi....(parerea mea..nu-si merita bani)..service-ul e fff costisitor..un schimb de ulei la 30000km...m-a costat 39mil lei vechi -seat 76000km schimbat un rulment la alternator....ca era spart...intrerupator de la pedala de frana....capetele de bara stanga dreapta,bucsile bascula....in rest nimic..consuma 9l benzina in oras..si e cam chel ..are climatronic si geamuri si oglinzi electrice,jenti magneziu..si vopsea metal..pret pornire14000euro..final 20000 euro..si fiabilitate...las la latitudinea voastra... -skoda fabia 1.2...64cp..consum bun 7l in oras..dar e chiala..doar geamuri fata electrice si aer conditionat..in rest nimic..pret de pornire 11790 euro final 17000(se merita??..eu zic ...nu!)....service-ul cum se stie la skoda..e jale...te furaaaa..engros -skoda octavia 1.....800000km...mananca ulei...telescoape spate schimbate de 2 ori suspensie spate (arcuri) schimbate,aceleasi probleme ca la cordoba...intrerupator pedala frana ,alternator..schimbat..ca cei de la skoda nu au meseriasi care sa schimbe doar rulmentul(sa te faca la bani),bucsi bascula ..fara numar..cam la fiecare 70000km schimbat capete de bara si bucsi bascula..aceste probleme apar si la masinile din flota fara exceptii..si pretul de pornirea fost 14680euro...la oferta (si au fost cumparate mai multe si a am avut discount)..la final de leasing 20600euro..pe 5 ani..rata 250 euro pe luna..si era basic.ca si dotare,consum 7l motorina in oras -skoda 2.....are deja 130000km si la ce am spus(la octavia1) mai sus adaugati si telescoapele de la hayon care la 2 ani..adio...satateam cu prajina in masina ca sa tin capota deschisa..pretul masini..20000euro initial..si final 35700euro cu rata de 360euro pe luna..asa este ,asta are cutie DSG,climatronic..bord gen pasat..magazie de 6cd,cd recorder,tapiterie crem sahara,pachet de drumuri grele DSC ESC(tot alfabetul) ..full airbag..la vremea aia..adica acum 2 ani..dar isi merita bani?....nu prea..consum de 7l motorina in oras -dacia logan 1,4/75.....au deja 130000..din 6 bucati..la unul am schimbat discul de ambreiaj la 76000km..in rest nimic..nici o problema .consum 9l benzina in oras..cost 7600euro initial...final 12470 euro rata pe luna undeva la 4,3mil lei vechi -dacia logan 1,6/90cp...tot 130000..max 160000km...depinde de sofer...consum 10l in oras..avem11 bucati..si pana acum nici o problema pret de pornire 8900 euro....final bate la 15000 euro.rata este de 6 mil/luna -dacia logan 1,5 dci/68cp...200000km...5 bucati din care 2 full option(aer,conditionat geamuri electrice,oglinzi electrice,proiectoare de ceata,cotiera,cd player)cele doua au plecat ca si pret de la 10500euro restul au fost mai ieftinesub 10000 euro...pana in prezent nu au nici o problema..srvice la zi cu ce se cere..ulei curele..placute frana..lichid si alte filtre... ....si acum..rezultatul...cel mai scump service la dacii(indiferent de motorizare) nu a sarit de 7 mil si asta la diesel ca la benzina nu sar de 4,5 mil pe cand la seat,skodafabia.octavia 1,sau octavia 2.incep de la 7 mil (seat,si fabia) si ajung la 14mil..16 mil la Octavia 1sau2...si unde este avantajul..eu ca sociatate si ca si persoana eu vreau profit..si fiabilitate..nu bani cheltuiti si timp pierdut in service....vreu ieftin si bun..si sincer cred ca astia de la dacia si-au atins scopul....sper ca si acest SUV sa faca o figura frumoasa pe piata..si sa fie la nivelul loganului pe care este bazat...cu toate ca ar trebuii un motor de 136CP....ca aspect este undeva in piata..nici prea nici foarte... si inca ceva..nu comentati ce vedeti doar in jurul vostru pe 200km patrati..aveti reviste straine aveti net..aveti televizor....iaveti carti..de unde puteti lua informatia....cultivati-va si apoi spuneti-va parerea..referitor la un brand...daca ai condus 100 de masini..doar cateva ore pe zii sau ai reparat 6 motoare nu inseamna ca esti expert .
-
sacalulvic, marţi, 23.02.2010 11:04@laucalin
se schimba injectoarele din cauza soferilor tampiti care habar nu au sa conduca un dci!!!! daca mergi cu un diesel in regim de benzina la 1800 de turatii in oras e normal sa cada!!!!!!!! se infunda de la motorina prea buna de la noi!!!! in rest un motor diesel e mai puternic si mai rezistent decat orice benzina comparabila cu el la capacitate cilindrica
-
Dracu, marţi, 23.02.2010 12:44
@laurentiu Am trait sa vad si o super comparatie vag vs renault in concluzia lui Laurentiu ,, Nu va luati Q7 3.0 ca nu merita, skoda fabia,octavia 1,2 sunt praf, asa ca luati-va Logan ca face toti banii,, :)))) Daca Skoda va scoate un model la 10.000 Euro logic ca va fi concurent direct pentru Logan care va oferi pe langa volan si pedale ( ce ofera Loganu in prezent) - climatronic, esp, mp3 -2 din, oglinzi incalzite, incalzire in scaune.....normal ca toate acestea vor costa dar nu mai mancati rahat cu logan ieftin pe site-ul lor am gasit asa : Prestige 1.6 16V 105 CP = 9550 EUR Laureate 1.5 dCi 85 CP 10050 EUR Octavia 2 1.6 MPI 75 (102) - M5 = 10.480 € 1.6 TDI CR DPF 77 (105) - M5 = 12.365 € Deja e mica diferentaintre preturile lor de baza asa ca e un motiv de bucurie ca Loganul sa aiba concurenta, sa aiba omul de unde alege o masina la banii pe care ii are. Tre sa fi rupt de realitate total sa compari Octavia 2 cu Logan numai comfort-ul, scaunele, ergonomie, stabilitate, portbagaj mai mare, plasticele de la bord...etc
-
Alin D., marţi, 23.02.2010 14:58pt. dracu
Dracule....ai uitat sa specifici ca preturile la logan sunt cu TVA, iar la skoda fara TVA, ceea ce da o diferenta de pret de cel putin 40% (destul de marii pentru unii).
-
xss, marţi, 23.02.2010 15:13@Dracu
S-o crezi tu ca-ti va da skoda la 10.000 euro motor peste 100cp, ESP si climatizare automata !! auzi, da' volan incalzit si masaj in scaune nu vrei??? Cea mai ieftina Octavia cu motor 1.6 mpi 102 CP este 14.000 euro !! Tu de fapt ai pus Octavia 2 1.6 mpi cu pretul unei Octavia 1 cu motor 1.4 mpi 75 cp !! E o tentativa stangace sa scoti in evidenta cel mai mic pret de la skoda. Dar hai sa vbim de asta ! Pe ditamai tancu iti da motor pricajit de 1.4 75cp care te scoate la 14.2 secunde acceleratie... pai 1.2 16v de la Logan ii da fum de nu se vede :)) da' pentru cine are ganduri sinucigase, e tocmai bun... Toate preturile trecute de tine la skoda sunt gresite. Octavia 2 motor 1.4 mpi 75cp costa 11.465 euro; Octavia 2 face-lift 1.4 mpi este 11.987 euro cu TVA. Cea mai ieftina e vechitura aia de Octavia 1 la ~10.700 euro. Iar la Octavia 2 (fara facelift) 1.6 TDI CR 105cp ai uitat sa pui TVA-ul. Costa 12.365 euro FARA TVA. Cu tva inclus e vreo 14.700 euro. Departe de adevar.
-
Guest, marţi, 23.02.2010 16:41Concurenta
Skoda poate va oferi design. Pentru ca la acest capitol Loganul sta jalnic. In rest este greu, daca nu imposibil sa scoti o masina cu dotarile enumarate de voi mai sus la 10000 de EUR. Dar cel mai bine este sa existe concurenta cat mai mare pe acest segment pentru ca astfel se ofera un pret corect pentru clienti.
-
Dracu, marţi, 23.02.2010 18:29
fratilor sunt 5 dealeri skoda in Buc tre sa va invat unde sa va uitati ? ( la A.M pantelimon) Octavia 2 - 1.6 MPI 75KW (102CP) - M5 = 12.471 € Pret cu TVA la acest dealer obtii o reducere de pret oricum. fata de LOGAN 1.6 MPI 75 (102) - M5 = 10.480 € DIFERENTA DE PRET e 2000 EURO. Daca sti sa pui problema la showroom diferenta va fi cu 500 Euro mai mica. Dar o sa ai si tu filtru de polen sa nu iti bage praf si frunze in masina, o sa ai frane pe disc fata spate, mp3 incorporat nu cdplayer (cu fata detasabila cum aveam la berlina) aveai si tu siguranta in caz de accident si stabilitate in curbe nu mai face balans ca Loganu.
-
L90, marţi, 23.02.2010 18:41
Mie imi place mai mult designul Logan decat Octavia. Design-ul e subiectiv. Mie nu-mi place design-ul si nu-mi place sa stau cu prajina in porbagaj sa sustin hayonul
-
xss, marţi, 23.02.2010 20:02@ Dracu
Esti de rasul curcilor !! Compari mere cu pere! Hai sa comparam Octavia cu Fluence si Fabia cu Logan daca te tine!!! 1) Octavia 2 1.6 mpi 102cp este 14.000 EURO!!!!!! si nu-ti dau astia de la skoda o reducere mai mare de 7% ! 2) NU EXISTA LOGAN 1.6 MPI (102) - 10.480 € (nici ca motorizare, nici ca pret) ............................. Cel mai scump Logan pe benzina este Prestige 1.6 16v 105 CP la 9.350 euro cu TVA (reducere 200 euro aplicata) si are in standard CD-MP3 cu intrare usb si aux (panou detasabil). Diferenta dintre Logan FULL-OPTION si octavia BAZA e de cel putin 4.000 EURO!!! 3) octavia nu este concurent pentru Logan. FABIA este concurent Logan, iar FABIA la 9.600 euro are TAMBURI !! Sa mai spunem ca la banii astia iti da cazatura aia de 1.2 6v 60 CP, 3 CILINDRI!!! 4) Logan nu e pentru cei cu talente de Schumacher, iar eu prefer sa iau curbele mai incet si sa am o garda la sol mai mare, decat sa-mi raschetez masina pe dedesubt si sa-mi imprastii continutul baii de ulei pe la vreo trecere de cale ferata... DA! prefer o garda la sol mai mare ca atunci cand incarc masina cu 5 persoane si bagaje sa nu-mi stea inima in loc pe drumuri de tara si drumurile din Romania in general...
-
cu Rabla, marţi, 23.02.2010 21:26@laurentiu
1. Obrazul subtire cu cheltuiala se tine 2. Leasingul in romanica est cu 5000E mai scump decat in Italia. Ca ti-ai luat tzeapa cu leasingul, e problema ta. Ca am luat si eu tzeapa cu 1 masina in leasing in romanica e problema mea. 3. Audi - se poate si mai rau X5 (cu cutie automata) la care s-a dus cardanul -> platforma pana la Buc. Nu mai pun drumul de unde sunt eu pana la Buc la fiecare revizie. 4. 16 mil revizia la Skoda???? Imi pare rau sa te vad asa de neinspirat. La pretul asta ma duc la Viena si fac revizia acolo. 5. Am schimbat turbina la Octi 2 la 70k asa ca ce ai schimbata dumneata e floare la ureche. 6. Octi 1 - cred ca mergi cu talpa grea mosule si nu e PD e vechea varianta de motor care papa ulei cu cisterna daca mergi cu bocanci si faci reviziile cand iti aduci aminte. A mea are 120k si nu papa neam. Regula de aur este sa-ti cunosti masinile. Un sofer cu state vechi (45 de ani de soferie in Est si in Vest) mi-a spus ca masina e precum nevasta/prietene/muierea, daca nu ai grija de ea, te lasa.
-
Guest, miercuri, 24.02.2010 16:53@L90
Orice posesor de Octavia iti poate spune ca nu e nicio problema cu haionul, foarte util de atlfel intrucat permite incarcarea usoara a portbagajului. Cat despre designul Loganului fata de cel al Octaviei...pentru mine e ca si cum ai compara o caramida cu o picatura de apa, chiar si daca este vorba de Octavia Tour. Designul interior nici nu intra in discutie. Hai totusi sa fim obiectivi chiar daca detinem un Logan.
-
Carlos, miercuri, 24.02.2010 18:34@Guest
daaaa... nici pretul, nici clasa nu intra in discutie ! Ce ar fi sa comparam LOGAN cu FABIA ... nuuu, dar nu-ti convine, ca Fabia arata ca dracu si e mai scumpa decat Logan. Comparatia asta e prea pe fata, e prea cinstita si nu va convine... De unde pana unde atata rafinament pe skoda??? Esti penibil cu formulele tale, cand toata lumea stie cum arata o Octavia... ca daca n-ar stii s-ar astepta cel putin la o creatie Pininfarina ! Daca nu cumva octavia e o conlucrare intre Pininfarina, Bertone si Giugiaro...hai uimeste-ne !
-
Moshu, miercuri, 24.02.2010 20:45stati sa vedeti ictere si dureri de cap
...cind se va lansa Logan cu motor diesel un pic mai vivace(105CP) si cutie cu 6. Designul lui Logan 2 este reusit oricum ati dori sa priviti. Este ceea ce trebuie sa fie in segmentul ei, punctual. Motorul este proiectat initial pentru a dezvolta 130CP. Sa vezi tuse si junghi atunci.
-
Guest, miercuri, 24.02.2010 23:21@carlos
Fabia nu e o frumusete intr-adevar dar macar arata si se simte ca o masina straina. Logan-ul tot ca o Dacie oricat ati ridica-o voi in slavi. Si Octavia nu e regina balului dar sa zici ca Logan e mai reusit ca design e o aberatie totala. Probabil si interiorul vi se pare extravagant...de fapt nu sunt multe masini cu butoanele geamurilor pe consola centrla, cu fata la catefon si bord din plastic tocmai bun de perforat cu bormasina pentru tasimetristi. In fine, sa traiti fericiti in lumea voastra in care Loganul este masina suprema. Stiu ca pare ca nu poate exista nimic mai bun pe lume cand e singura masina mai scumpa decat dacia 1310 in care te-ai urcat. Va recomand cu caldura macar sa vizitati un salon auto.
-
Carlos, joi, 25.02.2010 13:20@ guest my ass!
Tu si multi alti teribilisti, nu intelegeti ideea sub care a fost construit Logan. Logan este o masina robusta, fiabila, spatioasa care sa poata transporta 5 persoane in conditii decente , oferind confort termic, acustic si respect pentru spatiul personal. Se poate spune ca Logan este o compacta cu interior de clasa medie si porbagaj de clasa mare! Latimea la coate spate este 1.428 mm, mai mare decat la Bmw seria 3 (clasa medie) 1.403 mm. Atat timp cat astea se realizeaza inca de la 5.900 euro, comentariul tau devine ridicol si absurd ! IN 2005 DACIA A FACUT UN PARIU SI L-A CASTIGAT. Si nu Dacia trebuie sa se dea dupa Skoda, ci INVERS !! Logan e o clasa in sine. Skoda e constienta ca nu are un concurent real pentru Logan si de tocmai de aceea incearca cu disperare o solutie. DACIA a ajuns sa fie copiata de constructorul numarul 1 mondial -Toyota ! Oare sunt prosti toti astia si tu esti destept? tu, mie nu-mi ajungi nici cat negru sub unghie.... am avut de-a face cu indivizi mult mai smecheri ca tine, stai linistit...
-
Guest, joi, 25.02.2010 19:49@carlos
Omule citeste cu atentie ce am scris. stiu ce inseamna loganul si pentru ce a fost creat dar cand vad ineptii de genul "Logan are un design mai reusit, motoarele de pe logan sunt rafinate si etc" imi vine mancarea inapoi. Vad ca stii locul loganului si cu totii ar trebui sa il stie si sa nu il mai vada masina mileniului. De aia sunt soselele pline de teribilisti in loganuri. Logan e o iefteneala foarte buna pentru clasa de jos a societatii sau de omorat pentru firme. Numai ca toti loganistii nu vor sa recunoasca ca fac parte din aceasta clasa si au talente pe forumuri si sosele. Eu nu stiu ce ai tu in garaj dar pot sa banuiesc. Cat despre cei cu care ai avut tu de-a face sincer putin imi pasa. Pe net toti sunteti clone ale lui Rambo.
-
Carlos, vineri, 26.02.2010 14:31@ guest
NU !! Tu citeste ce am scris ! pentru ca daca ai fi inteles ce reprezinta Dacia, nu te-ai mai fi dat cu ligheanul pe scari ! Design-ul unei masini e influentat de pretul de achizitie si rigorile clasei din care face parte. Elementele astea in combinatie cu functionalitatea si practicitatea dicteaza forma ! Design-ul e subiectiv si nu se discuta, functionalitatea da. Insa fiecare e liber sa-si exprime parerea, atat timp cat nu fac comparatii aberante gen Logan-Octavia, masini din clase total diferite. Si imi vii mie cu cliesee de 2 lei si apucaturi neanderthaliene?!!! "sunt soselele pline de teribilisti in loganuri" Numai prostii generalizeaza la modul cum o faci tu! Romania este o tara modesta din care si tu faci parte, indiferent ca-ti place sau nu ! LOGAN se adreseaza unui segment majoritar al populatiei din Romania, UN SEGMENT DIN CARE multora le e rusine sa recunoasca ca fac parte!! cumparandu-si masini SH ostentative, scumpe si, deseori INADAPTATE DRUMURILOR DIN ROMANIA ! Adevaratii bogati nu reprezinta nici 1% din populatie. Logan se adreseaza clasei de mijloc ce aspira la posesia unui vehicul modern, care sa reflecte reusita lor sociala. Eu nu cred ca un sh reflecta reusita mea sociala... Dupa tine citire saracii si clasa de mijloc ar trebui gazata sa inteleg !! Mi-e scarba de snobi si fandositi ca tine!!! Da! Am cel mai bun model de la Dacia si sunt foarte multumit ! Sunt in acelasi timp mandru de alegerea mea pt ca e cumparata cu banii munciti de mine. La 1000 de euro venituri imi puteam lua o masina noua mult mai scumpa, dar mi-am fixat un buget si am stiut ce doresc de la automobil. N-am nicio problema cu cei care isi cumpara alte masini, dar sa-i vad ca le platesc asigurarile si le intretin la standarde de reprezentanta... Si stai tu linistit, nu-mi esti cu nimic superior la capitolul "masini". Am peste 10 ani experienta in domeniul auto, studii de specialitate, diplome, cursuri de perfectionare, peste 100 de masini conduse pe toate tipurile de teren si cel mai important... eu inca din scoala generala puneam mana pe cheie sa lucrez la masini. Ceea ce nu cred ca e cazul tau dupa cum imi scrii (chiar daca lucrezi la skoda). DA !!! tehnologia dCI e rafinata, ca nu degeaba a inceput volkswagen sa paseasca pe urmele Renault: cilindree redusa, tehnologie common-rail... DA ! atat timp cat exista pe piata motoare mai zgomotoase, mai putin ecologice si economice decat ce produce Renault , 1.5 dci ESTE UN MOTOR RAFINAT !
-
Guest, vineri, 26.02.2010 15:46@carlos
Da mult mai scrii...probabil nu ai scris atata in toti anii de scoala. Oricum sunteti amuzanti voi astia cu Logan... si adevarati berbeci in trafic orice ai spune tu. Si nu m-ar deranja sa se intample ce ai spus cu clasele de mijloc si de jos....macar cu cea de jos si tot ar fi o alinare. M-am saturat sa fiu tras in jos de ei, m-am saturat sa platesc pentru ei. Si m-am saturat sa ii vad cu aere de mari europeni cand isi iau un Logan amarat. Poate tu chiar faci parte dintre putinii care si-au luat Logan si il folosesc pentru ce a fost facut. Dar sunt satul de teribilisti care ridica in slavi o masina low end si fac tuning daca se poate numi asa ca sa scoate 12 secunde la 0-100 dupa care imi ies in fata ca dobitocii fara sa se gandesca ca nu ai timp sa treaca.
-
Carlos, vineri, 26.02.2010 18:45
ce platesti tu mah? pentru cine platesti tu mah??? ce produci tu in afara de asini rasuflate? crezi ca idioti la volan sunt numai la Dacia? si ce-mi deviezi mie discutia de la masina la soferi? crezi ca ma duci de nas? nu-ti convine tara in care traiesti? pleaca frate, granitele-s libere, nu esti pe vremea lui ceausescu! da nu mai manca pamant galben de conationalii tai... ca odata si odata tot o sa-ti smulga cineva coada aia de paun a ta! Din cauza unor toparlani primitivi ca tine avem imaginea asta proasta in lume! Logan amarat? amarata e stafida aia scorojita pe post de creier !! poti sa faci cata gargara vrei mai departe ca nu ma intereseaza
-
eXtreme Racing, sâmbătă, 27.02.2010 14:34@guest
hai ca te-a facut varza carlos =)) de ce sa faci tuning pe logan? din acelasi motiv pentru care poti face tuning pe o masina straina de 2-3 mii de euro .. din pasiune pentru masini :) nu spun ca nu exista tuninguri de prost gust, dar astea pot sa ti le arat si la mercedes, bmw, honda etc
-
LauCalin, duminică, 28.02.2010 12:30multa lume, putini oameni
Mai Guest, eu unul sunt curios daca ai mai mult de 18 ani, ca din ce vorbesti nu ti-as da mai mult de 15. Tu te auzi ce spui? Soferi teribilisti pe Logan? Hai ca ma faci sa rad. Hai sa-ti spun de ce te inseli. Logan este o masina ieftina, spatioasa, adresata in mare parte familistilor. Familisti sunt aia care au familii si copii (tre' sa-ti explic si asta, ca e mai greu cu tine), adica cei care au cel putin 27-28 de ani si care nu sunt interesati de viteza, ci de siguranta lor si a familiilor lor. Motiv pentru care multi stau in banca lor cand conduc (sunt si exceptii, insa sunt destul de putine). Asa, mai departe. In general sh isi cumpara aia tineri, cu ceva fite in cap. O trasatura comuna la astia e sportivitatea la volan (ca deh, sunt independenti, sau asa se cred ei, iar pentru ei ce face neamtu nici dracu' nu face). Iar daca alegerea este un BMW Seria 3 sau un Golf TDI ("I"-ul cu rosu), sa te feresti din calea lor, ca sunt regii soselelor. Intelegi cam cum sta treaba? ;)
-
Guest, duminică, 28.02.2010 20:20raspuns
Ma bucur ca apreciati jignirile lui carlos. Asta spune totul despre voi...incapabili sa vorbiti in limetele bunului simt. Imi stau si mie destule pe limba dar pot sa ma abtin. Sunt tanat, aproape de categoria 27-28 de ani si conduc o masina medie ca sportivitate dar mult peste logan. Am condus si 1310 si logan si skoda si altele. Si imi adaptez limitele in functie de masina, Nu sunt adeptul second dar chiar daca cineva are second de 200 de cai tot 200 de cai sunt si stiu ca va ofticati ca va dau fum pe sose intr-o masina luata la aceeasi bani cu loganul vostru. Asta e viata, fiecare alege ce ii place. Problema mea e cu teribilistii din loganuri pentru ca sunt cei mai multi. Am condus prin toata tara si am vazut atatia schumaheri cu logan care se baga ca dobitocii in depasiri sau in curbe si multe altele ca sunt satul ca viata mea sa depinde de prostia lor. Daca unu se baga in depasiri in zone unde nu se baga altii cu masini adevarate, cu motor si cu mai multe sisteme de siguranta decat o sa aiba loganul vreodata poti sa spui ca nu sunt teribilisti? Si desigur si cu lamaita de incepatori, si stati linistiti ca cei cu masinile adevarate erau soferi adevarati dar cu capul pe umeri. Si jur ca ori au probleme grave loganurile cu semnalizarea ori soferii cu capul fiindca 8 din 10 loganuri care le intalnesc nu folosesc acele becuri portocalii din colturile masinii. Si carlos stai linistit ca o sa plec, chiar abia astept sa scap din primitivismul asta plin de invidie. Si da, mi se pare o ineptie sa faci tuning la logan. Va puneti chip-uri si nu mai stiu ce modificari pe la motor dar frane, ESP si cauciucuri ca lumea nu va puneti...
-
Guest, duminică, 28.02.2010 20:24Inca ceva
Si nu va mai obositi sa dati replici pline de frustari ca nu mai am timp sa vi le citesc saptamana asta. Unii mai si muncesc in tara asta ca sa aiba de unde sa primeasca si loganistii pomeni electorale.
-
Semtex, duminică, 28.02.2010 23:24to unwanted parasite guest
Lasa ca stim noi ăi cocalaruls stupidus, singurul motiv pentru care nu-ti dai in petic mai mult, e ca te baneaza automarket... :)) da tu nu-ti dai seama ca te contrazici singur =)) pai bai soferu' lu' peste pana acum ii criticai p'astia cu un stil de condus agresiv... la ce-ti mai trebuie 200 de cai, daca tu esti cumpatarea si cinstea in persoana la volan?! huh?!!! =)) imi sterg picioarele pe logica ta ! Apropo: un sh de 10.000 euro, cu >200 cp (trecuti in carte) , il iei cu peste 250.000 km la bord, caz in care nu mai are 200 CP nici in clin nici in maneca... Dar lasa! Sa ~moare~ de "oftica" dusmanii ca le "dai fum" , nu-i asa? Cuvintele TALE in ghilimele! Oricum majoritatea Logan-urilor sunt intr-o stare tehnica mult mai buna decat jegurile aduse din Bulgaria. Si lasa tu vrajeala, ca statisticile nu pot fi contrazise. Desi Dacia are aproape jumatate cota de piata in Romania, celelalte marci sunt cu mult peste in ceea ce priveste implicarea in accidente rutiere. In top sunt Mercedes, BMW, Opel. http://www.apropo.ro/news/social/soferii-de-mercedes-cei-mai-periculosi-2805398 O buna prietena de-a mea cu Logan a murit dupa ce un nenorocit ca tine cu mercedes a intrat in depasire pe sensul ei de mers... Fata linistita, foarte inteligenta. Avea numai 28 de ani. Dumnezeu s-o odihneasca in pace! http://www.telegrafonline.ro/1247086800/articol/search/90503/constanteanca_accidentata_mortal.html Inca mai crezi ca esti cool si produci invidie? Singura reactie pe care o produci e aceea de scarba, repulsie!
-
Guest, luni, 01.03.2010 10:03@Semtex
Bai frustat posesor de logan. Eu am masina de 150 de cai cu toate sistemele de siguranta pe ea si cand vad bizoni ca tine cu logan care se baga in depasiri si curbe cum nu ma bag eu cu a mea si cum ne se baga altii cu masini si mai bune. Si nu se baga fiindca ii duce mintea ca dupa curba poate sa vina unu cu 100 la ora si poti sa ai si 500 de cai si nu ai timp sa termini depasirea. Asta e teribilismul loganistilor. Poate mi se pare mie ca numai ei din cauza ca sunt f multe loganuri pe sosele dar oricum cand imi apare unu in fata stiu la ce sa ma astept si niciodata nu mi-au inselat asteptarile. Chiar ieri mergeam intr-o mini coloana pe un DN cu 100-110 cand iese de pe un drum secundar un logan ca animalu, franeaza toata coloana pana la 30 la ora sa nu intre in bizon si dupa aia urmatorii kilometri a tinut toata coloana cu 60 la ora in afara localitatilor pe drum perfect. Si daca vrei cauta pe net filmulete cu loganisti pe valea oltului ca sa vezi prostia intruchipata....macar unu iese in decor la un moment dat dupa ce era sa omoare cativa nevinovati. Ca sa nu mai zic de cate ori nu am franat si am iesit cu 2 roti pe macadam sa treaca loganurile turbo de 1.5 cu i rosu care sunt adevarati bolizi si depasesc tot ce le iese in cale. Nu zic ca are vreo vina dar poate prietena ta scapa daca avea airbaguri laterale, cortina si 5 stele la euroncap....Luati-va fratilor masini de 5 stele si nu mai umblati in cutiile alea pe sosele.
-
lasa povestile, lasa teoriile., luni, 01.03.2010 11:55am citit doar finalul ca ma plictisesti
octavia are 5 stele? da-mi o masina in 3 volume de 5 stele EuroNCAP pana in 9.500 euro (pretul unui Logan Prestige) . hai reprede !
-
uite aici, luni, 01.03.2010 13:565 stele
Nu am zis ca am octavia, am o masina de 15000 de euro de la alt producator. Octavia mi-a trecut la un moment dat 2 ani prin mana si de aia m-a apucat rasul cand am citit pareri de genul logan peste octavia. Uite aici exemplu: Fiat Grande Punto 5 stele, de 1.4 cu o multime de dotari, 9300 EUR si mai scoti cateva sute reducere de la dealer. Plus ca daca iei cu rabla sunt reduceri si mai mari. http://www.euroncap.com/tests/fiat_punto_2005/238.aspx Sau fiat linea http://www.fiat.com.ro/documente/fise-preturi/preturi2009/linea.pdf la 9650 EUR.... Si asta doar in 2 minute de cautat...
-
Vali, luni, 01.03.2010 14:14
Am trait sa vad comentariile fanilor Logan. Cum dracu poti fi fan Logan ? 1. tre sa ia atatea clase ca si trenul. 2. tre sa apreciezi masina neconditionat bucurate ca ti-a dat si volan si pedale ( adica e full). 3. Daca tuna afara insemna ca iti tuneaza masina si de atunci o sa ai Logan tunat. 4. tre sa urli sa tipi pe toate forumurile ca la banii aia l-ai prins pe D-zeu de picior. 5. Ce iti tre tie masina sigura, oamenii mor oricum. Cum faci sa isi bage unghia in gat un loganist : iti iei octavia 2 recuperata leasing cu 30.000 Km la aceiasi banii cat un logan nou si il lasi pe loganist sa faca o tura cu ea sa se dea cu parerea si ii spui ca asta nu rugineste in 2 ani.
-
Carlos, luni, 01.03.2010 16:41@ guest
ba tu nu-ti dai seama ca esti bataia de joc a tuturor ? ia-ti o compresa cu geata, racoreste-te si pleaca invartindu-te ! esti complet paralel cu lumea auto =)) 1 la mana: habar n-ai ce inseamna masina in 3 volume! 2 la mana: fiat grande punto nu a luat alea 5 stele cu masina de 9300 euro si doar 2 airbag-uri frontale 3 la mana: fiat linea NU A FOST TESTAT EuroNcap Esti praf !
-
Carlos, luni, 01.03.2010 16:45guest , vali
ps: nu-ti mai schimba numele toata lumea stie ce prost sta in spatele tastaturii
-
Guest, marţi, 02.03.2010 09:41@Carlos
Taticu esti penibil. Vezi numai conspiratii in jurul tau, dar nu-i nimic, e ceva tipic pentru cei cu IQ sub 80. Daca ai stii sa citesti si in engleza la dotarile masinii testate ai fi observat ca masina avea airbag-uri frontale, laterale si cortina. Frontale sunt in standard iar laterale si cortina optionale fac 600 EUR. Deci pret final 9900 EUR. Si iti da dealerul o reducere pana la 9500 EUR mai ales cand te vede ca ai un amarat de logan si vrei si tu sa iti iei masina. Afla ca e la mintea cocosului sa iti dai seama cate stele are Linea daca GP are 5. Linea e un GP mai lung si chiar cu mai multe sisteme de siguranta din standard. Stiu ca doare ca la Logan nu ai ai decat frontale dar nu-i nimic, iti recomand sa legi in lateralul scaunelor si pe usi cate o perna antialergica, e cam acelasi lucru si poti sa ii spui "TUNING". Ce-mi place sa ma cert cu loganisti...e multi cum ar zice ei, dar prosti.
-
Florin, marţi, 02.03.2010 21:55@ guest
oricum ai da-o tot de prost cazi :)) ai aceeasi placa obosita, si aceeasi tendinta idioata de a amesteca clasele... Dotari Fiat Grande Punto Unico 1.2 65CP Active la 9.300 euro: Siguranta Centuri de siguranta posterioare autorulante :)) wow, ce inovanti sunt ! =)) Sistem Isofix cu prindere in 3 puncte (doua, pentru bancheta posterioara) Semnalizare vizuala activare centura de siguranta latura sofer Centuri de siguranta anterioare autorulante, cu pretensionare A treia centura de siguranta posterioara autorulanta Sistem de siguranta blocare usi pentru copii ABS+EBD Airbag sofer Airbag pasager (cu posibilitatea de dezactivare) (sursa: www.fiat.com.ro) Iar acum uita-te pe http://www.euroncap.com/tests/fiat_punto_2005/238.aspx Side body airbags & Side head airbags sunt bifate, deci airbagurile laterale+cortina au fost in dotare la momentul testului. Fiatul de 9.300 nu se incadreaza la 5 stele.
-
Carlos, miercuri, 03.03.2010 00:11@guest
ce tare ! ba baiatule, am impresia ca esti masochist ! :)) ti-o iei din toate directiile si inca o mai ceri ! adevarul e ca expertiza ta in domeniul sigurantei ne bulverseaza... cum treci tu asa cu creionul 5 stele EuroNcap in dreptul unei masini care nici macar n-are corespondent la Dacia.... deci... esti genial ! :)) distrusule:))
-
Guest, miercuri, 03.03.2010 10:45@Florin @Carlos
Florin, daca citeai mai sus filozof ramaneai si nu-ti mai chinuiai creierul sa gaseasca tastele necesare scrierii comentariului. Uite aici link cu GP 1.4 9300 EUR: http://www.fiat.com.ro/documente/fise-preturi/preturi2009/grande-punto.pdf Si citeste mai sus in posturi si o sa vezi ca am mai zis. Airbaguri laterale si cortina optional inca 600 EUR. Deci 9900 EUR fara sa punem reducerea de la dealer. Centuri pretensionate si cu limita de sarcina sunt in standard. Si in banii astia ai si tu CD MP3 player integrat in bord si comenzi pe volan ca sa agati fetele pe ulita. Si pentru binele tau nu vrei sa iti enumar ce trec cei de la dacia in lista de dotari. Eu unul m-am prapadit de ras cand am citit o lista de 2 pagini de dotari la o masina care de fapt e cheala. Carlos: Parca ministerul Educatiei si Dacia s-au vorbit ca sa scoata o generatie de cocalari needucati tocmai buni de prostit cu Loganurile. GP era un exemplu apropiat Loganului, Linea este exact ca Loganul la volume, marime si ce mai vrei tu. Stiu ca e greu sa iti dai seama cate stele ar avea Linea dar asta e, nu toti ne-am nascut cu celule cenusii suficiente. Tocmai de asta poti sa cauti pe net, sa te informezi de platforme etc ca poate iti dai seama mai usor atunci. Si arata mila fata de limba romana te rog. Ca nu degeaba s-au chinuit profesorii cu un prost ca tine sa il invete ce inseamna o propozotie, un semn de punctuatie etc.
-
Carlos, miercuri, 03.03.2010 15:34@guest - "eu sunt fortos, am masina de 200 CP! ha! luati fum, bai loganistilor!"
Figurantule, te mai intreb odata: stii ce inseamna masina in 3 volume? Numeste-mi elementele de siguranta activa si pasiva de la un Logan de 9.550 euro. Hai sa vedem ce zici :D Iti ofer ocazia sa mai salvezi aparentele, ca pana acum n-ai spus nimic:))
-
Guest, miercuri, 03.03.2010 16:43@Carlos
Esti prost de dai in gropi. Si la propriu si la figurat. Linea, ca si prostia ta e in 3 volume (o prostie asa mare nu se poate descrie intr-un singur volum). http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1840/2827133/19/fiat-linea-t-jet-test-118.jpg Si ca sa arati cat de prost esti mai pui si citate din imaginatia ta ca si cum le-as fi zis eu.
-
Carlos, sâmbătă, 06.03.2010 17:33@guit
LINEA NU A FOST TESTATA EURONCAP !! De ce? E facuta in cea mai proasta fabrica din Turcia! Linea iese conserva la impact ! Singurul tau "argument" era cu Grande Punto de 5 stele care NU ESTE MASINA IN 3 VOLUME si care la 9.300€ nu poate scoate 5 stele. Logan este o masina cu aceleasi sisteme de siguranta moderne ca alte masini din clasa ei... exista o celula de supravietuire(bare de otel portiere,praguri,plafon,etc) si sisteme de deformare programata, plansa de bord cu o structura tip fagure pt genunchi plus padinguri portiere,pedalier, coloana de directie telescopica,traversă de retinere a bagajelor samd Trebuie sa te invat eu totul ! Hai ajunge ! ps: nu fii trist ca ai luat-o in barba; fii optimist, macar ai invatat ceva... ai invatat ce inseamna masina in 3 volume
-
PARAZYTU19, luni, 29.03.2010 00:08PT XSS.................
BEY XSS.... ai grija sa nu fi tu de rasul prostilor ca de rasul nostru si al curcilor esti tu deja de mult....invata sa citesti o fraza si apoi comenteza ceva referitor la ea....nu vorbea nimeni de logan 1.6 mpi (102cp) ci il compara cu o octy cu motorul asta...dar in fine...tu stii mai bine ce citesti si cu cine te certi.. si dragul meu calitatea interior-dotari-elemente de design exterior este la baza la octy 2 cum e la dci-urile mpi-urile tale la "full"...
-
PARAZYTU19, luni, 29.03.2010 00:27carlos asta si florin....
vedeti bay amaratilor ca sunteti total offtopic si total prosti....nu vb de fiat linea GUEST a facut doar o referire(comparatie) si atat.. si nu mai jigniti aiurea asa pt ca in momentul ala respectivul e liber sa va umple frigiderul cu carne si la propriu (mai ales) dar si la figurat... iar in privinta conceptiei multor fericiti posesori de logan avem dreptate ca recunoasteti ca "mdeh,e dacie " decat cand sunteti prinsi ca o duceti la 40-50-60kkm la service ca v-a lasat unghiul de fuga trocane la gropi, papa ulei frana pe spate e moarta parbrizul crapa de zici ca il fute careva cutia schimba treptele la 120kkm prin rupere.... de la 80kkm consumul il ia dq si pe el ca inainte mergea cum mergea cu 6,5-7-8 dar acum..... :-" :-"
-
alex, joi, 06.05.2010 01:51ha ha ha
bai fratilor (desi ma injosesc cand va spun asa unora dintre voi) cu mama naibii sa comparati octavia 2 cu loganul? voi sunteti sanatosi? ati vazut masini si in realitate sau numai la tv? n-am cuvinte pt a va putea descrie prostia.
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
Bravo Skoda,o sa aveti mare succes cu conditia ca cei de la Renault sa se culce.In 2-3 ani Renault cred ca va scoate cel putin alte 2-3 modele ,fratiori pt Logan .Cred ca sau trezit cam tarziu cei de la marketing