Nissan Qashqai facelift, disponibil in Romania de la 16.990 de euro

Publicat miercuri, 24.03.2010 12:07 de Sebastian Toma

Nissan Qashqai facelift si Qashqai+2 facelift sunt disponibile in Romania de la 16.990 de euro cu TVA, respectiv 18.990 de euro cu TVA inclus.

Nissan Qashqai facelift este disponibil la noi in tara cu un pret de pornire de 16.990 de euro. Modelul are un pret de pornire cu 2.000 de euro mai mic, ceea ce repozitioneaza intreaga gama Qashqai a producatorului nipon. Acest model este disponibil in Romania si in versiunea Qashqai+2, care ofera un ampatament mai lung si sapte locuri. Versiunea facelift a lui Qashqai+2 este disponibila in Romania de la un pret de 18.990 de euro cu TVA inclus si pretul este valabil pentru nivelul de echipare Visia.

Nissan Qashqai facelift vine cu un design mai sofisticat, care ii confera un plus de sportivitate si agresivitate. Trenul de rulare al acestui model are o punte fata McPHerson si o suspensie spate Multilink, toate acestea fiind adaptate pentru un compromis mai bun intre confort si tinuta de drum. Totodata, inginerii Nissan au imbunatatit insonorizarea habitaclului, pasajele rotilor fiind mai izolate de sunetele caracteristice rularii pe suprafete neregulate.

In comparatie cu versiunea lansata in 2007, care a obtinut rezultate bune in momentul debutului pe piata, facelift-ul aplicat acestui model este mai ieftin si toate cele trei variante de echipare prezinta echipamente in plus in comparatie cu prima generatie. Versiunea entry-level a acestui model este echipata cu ABS+EBD+AFU, airbag-uri frontale, laterale si cortina, precum si un sistem ISOFIX, tetiere fata active, aer conditionat, radioCD cu MP3, comenzi audio pe volan, Bluetooth, sistem cruise control cu limitator de viteza, computer de bord, geamuri electrice fata-spate, oglinzi electrice incalzite si scaun sofer reglabil pe inaltime.

Tractiunea fata vine in standard si este disponibila pentru toate cele patru motorizari – doua diesel-uri si doua propulsoare otto. Unitatile otto ofera 115, respectiv 140 CP, in timp ce motoarele diesel ofera 105, respectiv 150 CP. Sistemul de tractiune All Mode 4x4i este destinat exclusiv versiunilor 2.0 140 CP si 2.0 dCi 150 CP. Transmisia automata este disponibila pentru aceleasi motorizari alaturi de care poate fi achizitionat sistemul de tractiune integrala, singura diferenta fiind ca motorizarea diesel poate primi o cutie de viteze automata doar daca este aleasa alaturi de un sistem de tractiune integrala, in timp ce clientii Nissan care aleg un Qashqai cu motor pe benzina de 2.0 litri si 140 CP pot opta ori pentru sistemul cu tractiune fata, ori pentru versiunea cu tractiune integrala in cazul in care aleg transmisia automata CVT a producatorului nipon.

Clientii Nissan din Romania se vor putea informa despre Qashqai facelift si Qashqai+2 facelift in cadrul operatiunii "Porti deschise" derulata de concesionarii Nissan din tara noastra in weekendul 26-28 martie. In cadrul acestui eveniment, publicul va avea si ocazia de a testa noul crossover al japonezilor.

CLICK AICI pentru a vedea lista de preturi si dotari a lui Nissan Qashqai facelift

Pentru a vedea lista de preturi si dotari a lui Nissan Qashqai+2 facelift, CLICK AICI

Via | Nissan

  • vlad, miercuri, 24.03.2010 12:27
    fata sau 4X4

    Cum vine aia : "Tractiunea fata este disponibila pentru toate cele patru motorizari" , Nissan face din standard traciune spate? Ca nu stiam asta. Poate tractiunea 4X4

  • C-G-C, miercuri, 24.03.2010 13:01
    @vlad

    Adica standard vine cu tractiune fata si optional cu tractiune integrala. Ce este asa de greu?

  • io, miercuri, 24.03.2010 13:13
    qashqai vs duster

    diferenta de pret nu mai e chiar asa de mare intre ele avand in vedere cu ce dotari vine in standard nissan-ul.ma intreb cum ar fi fost daca Nissan nu facea parte din grupul Renault,cam cum era o competitie libera intre ce le doua masini, cred ca destul de interesanta nu.

  • VladP, miercuri, 24.03.2010 15:43
    pareri... pareri

    chiar daca unii sunt mai naivi au si ei dreptul la o opinie, acesta fiind un site public. Le putem arata civilizat si prin argumente rationale ca nu au dreptate. Parerea mea, evident :))

  • VladP, miercuri, 24.03.2010 16:34
    am uitat unde suntem...

    asa e, a fi civilizat in romania e o crima... sa ma scuzati...

  • tzenu_bmw, miercuri, 24.03.2010 16:50
    o masina care intradevar isi merita bani

    numa de bine la masina asta......

  • jean, miercuri, 24.03.2010 17:52

    asta da macar vine cu niste echipari de bun simt in standard nu chel cum e Duster

  • cs, miercuri, 24.03.2010 22:36
    @jean

    Traiesti in alta lume daca ai impresia ca poti avea dotarile de pe Qashqai la o masina de 10.500 euro... si daca Duster la 10.500 e chel, atunci Dacia ar face bine sa scoata airbag-urile frontale, directia asistata, abs,ebv,afu din lista de dotari, sa lase jante de 14 , ca si asa nu sunt luat in considerare efortul lor... Ontopic: Qashqai tinteste clientela o clientela mai pretentioasa ce cauta si un nume de marca.

  • jaimz, joi, 25.03.2010 12:42
    @cs

    De acord cu ultima parte a comment-ului tau. Dar sa zici ca Dacia a facut un efort sa bage ABS si 2 airbag-uri la 10500 euro e prea mult. Vezi ca varianta " de top" Laureate nu are nici macar aer conditionat... Tot respectul pentru Dacia, dar aici au dat-o in bara!

  • cs, sâmbătă, 27.03.2010 16:47
    @jaimz

    Ma baietel, totul se raporteaza la bani in lumea asta. Performanta Dacia e ca a reusit sa scoata un pret de 10.500 euro cu dotarile astea. Mai departe exista optiuni si nivele de echipare, tocmai ca sa poti alege. Iar "Laureate" are Aer Conditionat in standard. Cine a dat-o in bara? Dovada ca scrii doar ca sa te aflii in treaba.