Nissan Pulsar a primit o versiune de 190 de cai putere

Publicat vineri, 20.03.2015 11:42 de Bogdan Mirică

Nissan a anunţat că extinde gama de motorizări a modelului Pulsar cu un propulsor de 1.6 litri turbo, capabil să dezvolte 190 de cai putere.

Nissan a dezvăluit oficial o versiune sportivă a modelului Pulsar, lansat în toamna anului trecut şi în România. Versiunea a fost anunţată încă din luna mai a anului trecut şi este pusă în mişcare de un motor DIG-T de 1.6 litri, turbo, capabil să dezvolte 190 de cai putere. Este vorba despre acelaşi agregat de 190 de cai putere regăsit şi pe Juke.

Potrivit Nissan, unitatea este cea mai sportivă şi mai puternică opţiune existentă în gamă şi poate oferi celui de la volan un cuplu generos, de 240 de Nm pe o plajă de turaţii cuprinsă între 2000 şi 4000 de rotaţii.

Resursele sunt suficiente pentru a ajuta hatchback-ul japonez să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 7.7 secunde. Această performanţă ar putea fi îmbunătăţită în viitor de o eventuală versiune Nismo, creată să se bată cu Volkswagen Golf GTI.

Până atunci însă, e bine de ştiut că motorizarea turbo nou introdusă în gamă poate garanta şi un consum mediu de 4.75 litri/100 de kilometri şi emisii de 145 g/km.

Cum era şi normal, aportul de resurse vine la pachet şi cu o serie de modificări mecanice. Printre ele se numără o suspensie ceva mai sportivă, o caroserie rigidizată şi o direcţie a cărei precizie a fost îmbunătăţită. Amortizoarele spate au fost schimbate, iar jantele standard au fost înlocuite cu unele de 18 inch.

  • Sandu, vineri, 20.03.2015 13:08

    AHAHAHAHAHA. Ce-mi place de Nissan este ca se ''joaca'' atat de simplu si usor cu performantele. Nici bine nu a aparut si brusc HOP 190 de cai o varianta simpla fara sa aiba la sfarsit ''R'' sau ''NISMO'' . 7,7 sec ? 0-100, destul de interesant. Asta inseamna ca la 250 de cai ar putea lua chiar 5,7 sec . Nu m-ar mira. Motoarele Nissan bat chiar si pe cele AMG sau M de la marcile ''consacrate'' . Ar fi interesant un Pulsar R de peste 500 cp care sa se pise de la distanta pe interminabila fraza ''etalonul clasei Golf R '' . De fapt e mult peste 500, Nissan ar reusi lucrul asta si cu 350 de cai.

  • sandel, vineri, 20.03.2015 14:29

    Nu ti-ar strica putina carte : ex tau cu Golf R nu e fraza , ghilimelele nu-si au rostul pentru marci consacrate , etc . De altfel , nu ti-ar strica nici ceva mai multa informatie despre modelele din clasa compacta iar performantele motorului de 190 cp nu sunt nici pe departe bune : cuplul motor corespunde , de exemplu, unor motoare de 150-170 cp de la concurenta ; performante asemanatoare au modele cu motoare 1.4 170 cp iar cele cu 200 cp sunt peste acest Pulsar si nu , nu vorbim de marci germane .

  • Sandu, vineri, 20.03.2015 15:50

    La fel cum tie nu ti-ar strica cateva ore de logica si evident filosofie si drept. Ca sa intelegi o ironie iti trebuie un IQ considerabil. Cat despre motoare : Giulieta scoate performante asemanatoare din 1.4 da ? Dar i-a explica-mi mataluta cum e cu raportul de compresie mai scazut la Giulieta si fiabilitatea slaba ? De asta nu mai zici ? Prietene, motorul asta de 1.6 poate sa urce cu inca 300 de cai preparat fara probleme tehnice. Nu, nu asta era faza in postarea mea. Faza era ca Nissan cand scoate ceva cu sigla diviziei ''NISMO'' sau ''R'' face ravagii . Intelegi acum ? Motorizarea asta de 1.6 190 cp este doar asa ca o motorizare in plus. Asteapta sa vezi cat va avea un NISMO, sau un R autentic, ai sa-ti mierlesti pielea .

  • sandel, vineri, 20.03.2015 16:24

    i-a sau ia ???? :))))))) cauta-ti IQ-ul pe jos :)))

  • Sand-u, vineri, 20.03.2015 17:16

    S-a mai dus un argument al fanilor marcilor japoneze: cum ca ei sunt cultivati decat "altii". Cu specimene precum Sandu (nume predestinat?) se lasa linistea...

  • san-dilau, vineri, 20.03.2015 18:00

    Asta e capsunar cu meleu sau bemveu:))) Haoleu, vere, auzi ca-ti mierleste pielea:))))))

  • gizmo, vineri, 20.03.2015 18:07

    Mai Sandule, dar cine e mai Nismo asta?

  • ssp, vineri, 20.03.2015 18:32

    Deci, avem o masina care se pisa, de la departare- cum vine asta- pe o fraza- culmea, care nu se termina:))))))

  • Opinie, vineri, 20.03.2015 18:37

    E un inceput bun. O paleta cat mai larga de motorizari moderne si potente nu strica niciodata. E o varianta "civila" cu motor 1.6 injectie directa pe benzina si cuplu cat un diesel la aceeasi capacitate.... consum / eficienta nu mai vorbim... 4.7 l/100km e o cifra rezonabila...adica pt nivelul asta de putere si performanta e super ok... pe langa asta promit o suspensie mai sportiva, caroserie rigidizata si o directie precisa... Eu zic ca-i un compromis bun pentru cine nu vrea sa plateasca pretul unui Nismo.

  • opiniutza, vineri, 20.03.2015 18:47

    Consum mediu 4,7 l....si marmota conducea:))))))

  • @opinie, vineri, 20.03.2015 19:39

    Cuplu(240Nm) cat un diesel de aceeasi capacitate??!! Gresit, majoritatea motoarelor diesel de 1.6 au cuplu motor peste 300 Nm...sa nu mai vorbim de faptul ca au puteri de pana in 140 cp; daca aducem in diesel de aceeai putere, cuplu se duce in 400..deci despre ce vorbesti aici?!

  • LUCCI, vineri, 20.03.2015 20:56

    Apreciez Nissanul pt. ce ofera pe piata dar 4,7% medie...tind sa cred ca este doar teoretic.Cu toate ca prinde suta decent pt. caii putere afisati, nu pot sa ma intreb ce a facut Mazda(vezi mai sus) de a scos cam acelasi consum mediu(teoretic),un timp mai slab cu o secunda, dar avand.....100 cmc si....75 de cai mai putin????Oare daca aduce Mazda un turbo....?

  • Lache, vineri, 20.03.2015 22:54

    Prea multe jocuri video cu Nissan=uri Nismo cu R la sfarsit. Sa vezi acolo ce prapad ,poate face un nismo. Varul Sandel,desteptarea!

  • Pulsar e compacta!!!, sâmbătă, 21.03.2015 11:29

    Care Mazda ba baiatule? Ce visezi acolo? Iar compari cai cu magari? Clasa mica cu compacte?!! Expertul lui peste prajit, ce motoare are Mazda 3, ai habar? Esti pe dinafara.

  • pt Sandu, sâmbătă, 21.03.2015 14:22

    Prietene sandu...sau de fapt nu prietene. Sandule cati 10 ani ai? 190 cp si 7.7 secunde este foarte putin ! 1.8 tsi de 160 cp face 100 in sub 8 secunde si are cu 30 cp mai putin. Nu stiu de ce mancati rahat asa de tare unii. Inteleg ca suneti fanatici dar nu mai mancati atat rahat.

  • @pt Sandu, sâmbătă, 21.03.2015 14:36

    1.8 TSI este un motor mai putin dopat, de asta e si mai fasnet. Stai jos, si tu esti tot la fel de batut in cap ca primul pe care il corectezi .

  • @pt sandu, sâmbătă, 21.03.2015 14:47

    sa inteleg ca dupa logica ta aia proasta un motor mic dopat de ex motorul de pe CLA 45 AMG care este de doar 2.0 este mai slab ca unul mai putin dopat sa zicem un 3.0 de la BMW. Stai jos, ai nota 1. De unde veniti cu astfel de afirmatii nu-mi imaginez

  • abc, sâmbătă, 21.03.2015 14:51

    3.0 de la bmw e mai putin dopat ca cla 45 amg da? Dar e mai slab! dupa logica ta ar trebui sa fie mai bun

  • hmm, duminică, 22.03.2015 22:17

    @@pt Sandu Baiatule , tu cred ca esti cel care dai dovada de imaturitate... pe langa faptul ca n-ai citit o carte in viata ta si ai un limbaj penibil limitat la o singura exprimare, imi dau seama ca-i o ceata totala in capul tau cand vine vorba de automobile... In primul rand Golf 1.8 tsi are 170 cp, nu 160, in al doilea rand discutam de o cilindree superioara celui de 1.6 dig-t, deci un raport putere/ cilindree mai prost si consum mai mare pt vw. Eficienta - avantaj Nissan. Comparatia nu-si are rostul. Nu sunt in aceeasi clasa motoarele.

  • @Pulsar e compacta!!!, luni, 23.03.2015 21:10

    Daca eu sunt pe dinafar si tu pe dinauntru, cine te-a bagat....inapoi? Daca e prea intuneric, zi-i sa fac un spagat.