Nissan îşi va eticheta modelele vândute în SUA cu coduri QR
Informaţiile legate de consumul de carburant şi emisiile de CO2 ale modelelor Nissan vândute în SUA vor fi afişate pe acestea cu ajutorul codurilor QR, anunţă Autoblog.
Nissan este primul constructor care respectă norma celor de la EPA, organismul american de protecţie a mediului, cu privire la afişarea unui cod QR pe geamul noilor sale modele. Codul respectiv prezintă o serie de informaţii, stipulate de o decizie a Departamentului de Transport din Statele Unite ale Americii. Începând cu anul 2013, toate vehiculele vândute în Statele Unite ale Americii vor trebui să fie echipate cu acest feature, care va ajuta clienţii să se informeze rapid cu privire la automobilul respectiv.
Un cod QR poate fi "descifrat" de un smartphone cu ajutorul unui software (de obicei gratuit). Respectivul cod poate să conţină un link, o imagine, un program şi altele. În cazul modelelor Nissan oferite în prezent cu aceste stickere pe geamuri, codul QR prezintă informaţii specifice despre vehicul, incluzând aici elementele cheie şi accesoriile disponibile, prezentări video, promotii valabile pentru acel model, o galerie foto completă, inventariul dealer-ului, capacitatea de a solicita o ofertă, posibilitatea de înscriere într-un newsletter pentru cei interesaţi de acel model şi instrucţiuni pentru a ajunge la cel mai apropiat dealer Nissan. Codurile QR le sunt accesibile utilizatorilor de iPhone, Android şi BlackBerry.
"Programul de coduri QR de la Nissan le oferă clienţilor informaţii care le conferă abilitatea de a lua decizii pe moment în timp ce se află în parcarea dealer-ului. În plus, clienţii se pot informa chiar dacă nu există niciun agent de vânzări la faţa locului, cum ar fi cazul dacă vizitează un dealer după program. Este un adevărat effort mass-market pentru toate produsele şi pentru toate reprezentanţele Nissan la nivelul acestei ţări – parte din jurământul nostru de a aduce inovaţia în fiecare aspect al design-ului vehiculelor, vânzarea acestora şi experienţa de posesie", a declarat un Jon Brancheau, Vicepreşedinte al departamentului de Marketing Nissan North America.
Via | Autoblog
Bravo Nissan esti pe drumul cel bun!