Nissan GT-R vine cu multiple imbunatatiri in 2010
Versiunea europeana a lui Nissan GT-R va primi si ea numeroase imbunatatiri in 2010, multe dintre ele fiind similare cu cele prezentate pe modelul din Japonia.
Nissan a prezentat versiunea 2010 a lui GT-R care va fi vanduta in Europa. Modelul are o suspensie modificata si numeroase alte imbunatatiri. Inginerii japonezi au schimbat modul in care lucreaza tractiunea integrala si transmisia automata, dar si sistemul de franare. Motorul lui Nissan GT-R respecta acum normele Euro5, fara a avea pierderi in materie de performanta, iar emisiile de CO2 au scazut la 295 grame per kilometru.
In cea de-a sasea treapta, transmisia lui GT-R se va baza mai mult pe cuplul motor al unitatii V6 bi-turbo, pe cand in treptele 5,4 si 3, acesta va schimba in treapta inferioara mai devreme. Distributia cuplului intre punti a fost modificata pentru a oferi manevrabilitate sporita la viteze reduse, fara zmucituri. Totodata, Nissan GT-R a primit doua conducte de racire care au fost aplicate difuzorului de aer, elemente care au scopul de araci evacuarea si transmisia. Totodata, radiatorul de ulei are o teava cu diametrul mai mare, care promite temperaturi mai scazute la nivelul transmisiei.
In materie de estetica, barele de protectie fata si spate ale lui GT-R nbeneficiaza de un strat dublu de vopsea, care le confera un luciu deosebit, iar cadranele vitezometrului si ale turometrului au primit un nou finisaj. Modelul GT-R in versiunea 2010 primeste si un sistem multimedia nou, care beneficiaza de o memorie de 40 de GB.
Via | Carmagazine
SI asa era un model superperformant.... nu stiam de ce nu mi-am luat inca unul, abia acum mi-am dat seama - asteptam ceva si mai bun :)