Nissan GT-R va mai primi un facelift înainte de lansarea următoarei generaţii
Înainte de lansarea viitoarei generaţii a lui GT-R, Nissan le promite fanilor şi clienţilor încă o restilizare pentru "Godzilla", a cărei dată de lansare nu a fost precizată.
Nissan GT-R va avea un succesor hibrid, declară şeful departamentului de modele sport al mărcii, James Oliver, într-un interviu acordat publicaţiei Top Gear. Până la lansarea generaţiei R36 a lui GT-R, actualul R-35 va primi un facelift de adio. Respectiva actualizare are rolul de a "rafina" performanţele lui GT-R R35, fără să facă versiunile actuale ale supercarului japonez să pară demodate sau depăşite, explică James Oliver. Şeful departamentului de modele sport de la Nissan declară că această practică adoptată în cazul lui GT-R este apreciată de clienţii mărcii, vânzările modelului curent nefiind afectate de anunţul lansării unui facelift. În plus, unii clienţi loiali îşi schimbă maşina de fiecare dată când este lansată o actualizare a lui GT-R. Şeful departamentului de modele sport de la Nissan promite că GT-R îşi va păstra caracteristicile odată cu lansarea următoarei generaţii, urmând să fie abordată aceeaşi politică preţ/performanţă.
Nissan GT-R Nismo - versiunea de performanţă oferă 600 de cai putere
Viitorul GT-R R36 este aşteptat să debuteze pe piaţă undeva în decursul anului 2017. Cu toate că detaliile despre acesta sunt păstrate cu sfinţenie de reprezentanţii mărcii japoneze, James Oliver anunţă o versiune hibridă care va fi un salt semnificativ faţă de actuala generaţie, la fel cum a fost cazul lansării lui R35 în raport cu generaţia precedentă a lui GT-R. Aspectul exterior al viitoarei generaţii Nissan GT-R va fi inspirat de cel al conceptului Nissan Vision 2020, proiectat pentru jocul Gran Turismo 6, descris încă de la prezentare ca fiind un studiu de design pentru viitorul GT-R R36.
Nissan Vision Gran Turismo Concept, un model de competiţie destinat circuitelor virtuale
Nissan: "Aşteptaţi-vă ca viitorul GT-R să fie hibrid"
Cea mai peformantă versiune a actualului GT-R a fost lansată la finalul anului trecut şi poartă denumirea Nismo, fiind dezvoltată de divizia cu acelaşi nume a constructorului nipon. Nissan GT-R Nismo are o motorizare V6 bi-turbo de 3.8 litri, care asigură 595 CP şi un cuplu maxim de 650 Nm. Aceste resurse i-au asigurat modelului un timp pe Nurburgring de 7:08 în mâinile pilotului Michael Krumm.
Via Top Gear
În loc sa munceasca toti din greu la noua generatie, o tot imbunatatesc pe actuala. Practic, dezvoltarea noii generaţii merge cu frana de mana trasa.