Nissan GT-R si-a batut propriul record pe Nurburgring

Publicat vineri, 15.05.2009 12:25 de Sebastian Toma

Nissan a anuntat ca pilotii sai de teste au reusit sa inregistreze un nou record pe circuitul de la Nurburgring. De data aceasta, modelul GT-R a fost cu o secunda mai rapid fata de incercarea precedenta.

Pilotii de teste Nissan au reusit sa stabileasca un nou record oficial al modelului GT-R pe circuitul Nurburgring. Recordul a fost stabilit la doar o saptamana de la tentativa precedenta si constituie o imbunatire cu o secunda a timpului de parcurgere a circuitului german. Mai exact, Nissan GT-R a parcurs un tur al circuitului Nurburgring Nordschelife in 7 minute si 26 de secunde.

Recordul precedent al acestui model a fost stabilit in data de 15 aprilie 2009 si era de 7 minute si 27 secunde, pe cand in aprilie 2008 modelul a parcurs un tur de circuit in 7 minute si 29 de secunde. Nissan a organizat aceste teste pentru a verifica performantele noii versiuni GT-R si pentru a reconfirma capacitatile modelului GT-R. Turul de circuit a fost realizat cu versiunea noua a modelului GT-R, ce beneficiaza de un aport suplimentar de 5CP si de o cutie de viteze revizuita.

Via | Leftlane

  • mihail, vineri, 15.05.2009 18:12
    ce surpriza :)

    deci a mai luat 1 sec pe un tur la Nurburgring...si cand te gandesti "Ca si mizda mx5, alta masina de sport a saracului, da si gtr-u' din coate sa intre pe piata. " cum spunea un destept pe-aci... ce surpriza....inseamna ca a dat bine rau din coate Nissan GTR e supercarul perfect din multe puncte de vedere 4x4 pornind initial cu tractiune spate si in functie de aderenta i-si trasmite pana la 50 % pe rotile fata, dublu ambreiaj, o cutie de viteza aproape perfecta, tinuta de drum impecabila....si asa pot sa tot insir... bafta mare 2all.

  • mihail, vineri, 15.05.2009 18:14

    Felicitari Nissan

  • mAru, sâmbătă, 16.05.2009 09:58
    respect 4 Japanesse

    Felicitari!!!Sincer nu numai NISSAN face tipul asta de masini dar se le faci si accesibile si performanta maxima este de apreciat.Vor stabili recorduri mari cu aceasta maiaestrie inginereasca.Anyway europenii nu prea aleg performanta ci mai mult brand(sigla) fata de americani care de mult stiu cine-i ''TATICU' ''. Personal iubesc noul A4 dar la ce reusesc japonezii astia de fac sa te inclini cu respect in fata lor.Inca o data felicitari!!!!