Nissan: "Aşteptaţi-vă ca viitorul GT-R să fie hibrid"
După Porsche 918 Spyder, McLaren P1, LaFerrari şi BMW i8, supercaruri care au ales hibridizarea, Nissan GT-R va încerca şi el această soluţie odată cu lansarea viitoarei generaţii. "E o situaţie din care toată lumea câştigă", spun cei de la Nissan.
Vârful sportivităţii Nissan, modelul GT-R, se va alinia la standardele recente ale indistriei auto odată cu lansarea viitoarei generaţii. Astfel, GT-R va urma drumul deschis de Porsche, McLaren, Ferrari şi BMW şi va deveni un hibrid de performanţă, motorul pe benzină fiind dublat de unul electric care va deschide uşi noi în ceea ce priveşte acceleraţia, reprizele şi consumul mediu.
Informaţia a fost oferită astăzi de britanicii de la Autocar, care îl citează pe Andy Palmer, omul care conduce biroul de dezvoltare, vânzări şi marketing al mărcii Nissan. "Electrificarea maşinilor viitorului este inevitabilă şi avem o listă reală de îmbunătăţiri pe care acest lucru îl va aduce unei maşini sport cum este Nissan GT-R. Sistemele electrice pot umple golurile curbei de cuplu şi oferă astfel creşteri evidente ale performanţelor şi o scădere a emisiilor. E o situaţie din care doar se câştigă şi m-aş aştepta la o formă de hibridizare a lui GT-R odată cu viitoarea generaţie a maşinii", spune oficialul Nissan.
Conform aceluiaşi Andy Palmer, atât viitoarea versiune de performanţă Nismo a lui GT-R, cât şi generaţia viitoare probabil hibridă vor veni cu îmbunătăţiri ale performanţelor modelului japonez: "Sperăm să venim cu îmbunătăţiri pe fiecare nouă versiune pe care o lansăm, rafinând lucruri precum capacităţile aerodinamice şi motorul. Reperul nostru va fi întotdeauna timpul realizat pe un tur pe Nurburgring şi sperăm că recordul va fi bătut în fiecare an".
CONCURENŢĂ PENTRU CEI MAI BUNI TIMPI PE NORDSCHLEIFE
Pentru a stabili exact diferenţa de performanţă dintre fiecare versiune îmbunătăţită a lui GT-R (Nissan aduce o versiune nouă în fiecare an), japonezii au apelat la o strategie interesantă. angajând patru piloţi care concurează pentru cel mai bun timp pe Nurburgring Nordschleife. Astfel, competiţia dintre este garantul unor cifre cât mai aproape de limita superioară a maşinii. "Sebastien Buemi este cel care reuşeşte cei mai buni timpi pentru noi. E un pilot extraordinar. Merge cu pedala la podea acolo unde alţii frânează", încheie acelaşi oficial al mărcii nipone. â
SUPERCAR-URI HIBRIDE LANSATE PE PIAŢĂ ÎN ULTIMUL AN
MODEL | PERFORMANŢE 0-100 km/h | v max. |
PUTERE MOTOR TERMIC |
PUTERE MOTOR ELECTRIC |
PUTERE ŞI CUPLU TOTALE |
PREŢ (Euro) | |||
FERRARI | LaFerrari | <3.0 sec. | >350 km/h | 800 CP | 163 CP | 950 CP | 700 Nm | 1.000.000 |
BMW | i8 | 4.4 sec. | 250 km/h | 231 CP | 130 CP | 362 CP | 570 Nm | 100.000 |
McLAREN | P1 | <3.0 sec. | 350 km/h | 730 CP | 180 CP | 905 CP | 978 Nm | 1.030.000 |
PORSCHE | 918 Spyder | 2.8 sec. | 340 km/h | 608 CP | 279 CP | 887 CP | 1275 Nm | 650.000 |
S-au prostit si astia!! Pacat...