Nissan a lansat un sistem de alimentare cu doua injectoare pe cilindru
Japonezii de la Nissan au realizat o noua inovatie tehnologica in domeniul sistemelor de injectie, adaugand un injector suplimentar fiecarui cilindru. Noul sistem va fi introdus din 2010 si va micsora consumul de carburant cu 4%.
Nissan a creat un sistem inovator de injectie, care implica amplasarea unui injector pe fiecare port de admisie al motorului. Mai exact, fiecare supapa de admisie are propriul ei injector, spre deosebire de motoarele actuale cu injectie, care folosesc un injector pentru una, sau doua supape de admisie. Aceasta tehnologiei micsoreaza diametrul picaturilor de amestec carburant cu 60%, ceea ce duce la o combustie mai stabila si mai lina. Noul sistem cu doua injectoare va fi introdus in 2010 pe vehiculele de productie.
Primele modele care vor beneficia de acesta au o cilindree redusa si functioneaza cu benzina. Sistemul cu doua injectoare pe cilindru este primul de acest gen din lume si ar trebui sa reduca emisiile de noxe si sa micsoreze consumul de carburant. Inginerii japonezi estimeaza ca noul sistem va micsora consumul de carburant cu 4%. Ulterior, producatorul japonez ar putea implementa tehnologia Dual Injector si pe motoarele mai mari, pentru a putea obtine o putere mai mare fara a modifica structura blocului motor.
Via | WorldCarFans
Dupa cum am vazut motorul nu e prea bine viteza la inceput la pornire.numai dupa ce merge treptat.nu e ca opel insignia OPC care pe treapta a 3 viteza mare chiar foarte mare la treapta a treia fortat atinge 160 pe ora dar fortat alte masini nici fortata nu are puterea la treapta a 3 a din 6 a sa porneasca cu asa viteza chiar daca e fortat.nissanul asta matem ca e slab... trebuia sa puna macar 4 cilindri 1 cilindru nu primeste aer...daca sunt 2 injectoare si un piston merge dar nu mai mult de 150 km h fortat pe autostrada cu ultima treapta.lejer baga 130 pe ultima treapta pe autostrada!!! eu lejer as merge cu 130 km h numai pe autostrada...