NEW YORK 2011: Chrysler 200 primeşte două versiuni sportive

Publicat marţi, 19.04.2011 12:10 de Sebastian Toma

Versiunile S ale lui Chrysler 200 Sedan şi 200 Cabrio au debutat la Salonul Auto de la New York. Modelul este echipat cu un motor V6 Pentastar şi are un nivel de echipare generos.

Chrysler a adus la Salonul Auto de la New York două versiuni mai sportive ale lui 200. Vorbim de un nou nivel de echipare, intitulat S, care vine în standard cu un motor V6 Pentastar de 3.6 litri. Nivelul de echipare este disponibil atât pentru versiunea sedan a lui 200, cât şi pentru versiunea cabrio a acestui model. Versiunile S ale lui Chrysler 200 se disting printr-o grilă faţă specială, echipată cu o siglă pe fundal negru, oglinzi laterale vopsite în culoarea caroseriei, blocuri optice cu fundal negru şi jante din aluminiu de 18 inch inscripţionate cu litera S.

La nivelul interiorului, modelul primeşte un volan îmbrăcat în piele perforată, tapiţerie din piele în standard, scaune faţă încălzite şi cu inserţii din piele întoarsă – inscripţionate cu litera S, feţe de uşi îmbrăcate în piele întoarsă, plafon vopsit în negru şi un sistem audio Boston Acoustic de 276 waţi. Sistemul multimedia suportă CD/DVD/MP3 şi are un hard-disk de 30 GB, iar toate acestea sunt controlate vocal prin sistemul Uconnect. Habitaclul a primit 45 de tratamente speciale pentru reducerea nivelului de zgomot, vibraţii şi "duritate", incluzând un parbriz cu sticlă specială, geamuri laterale laminate şi numeroase materiale fonoabsorbante aplicate la interior.

Sub capota lui Chrysler 200 S stă un motor Pentastar V6 de 283 CP cuplat unei transmisii automate cu şase trepte. Transmisia poartă numele de cod 62TE şi este de tip transaxle, fiind montată pe puntea spate pentru a îmbunătăţi distribuţia maselor între punţi. Manevrabilitatea modelului a fost optimizată graţie reproiectării a 26 din cele 30 de bucşi ale suspensiei şi a montării anvelopelor mai late cu 10 milimetri şi a creşterii ecartamentului cu un inch. Garda la sol a fost redusă cu 12 milimetri pentru puntea faţă, respectiv şase milimetri pentru puntea spate.

Via | Chrysler

  • chrysler, marţi, 19.04.2011 17:12
    200

    Arata bine,e o masina interesanta.

  • tomita, marţi, 19.04.2011 17:14

    si asta e un motor sportiv? v6 de 3600cmc si 280cp. daca era lansat acum peste 5 ani poate, dar acum e under-par. dar, e masina americana si n-avem pretentii de la ei in ceea ce priveste performantele sportive la marcile oficiale. multi litrii si cai putere putini, raportat la altii.

  • raoul, miercuri, 20.04.2011 12:44
    @tomita

    Nu te impacienta prea tare :P ; in 2011 regasesti astfel de motorizari chiar si la marcile premium germane : A4 3.2 FSI V6 265cp , BMW serie 3 , cu V6 3L 218/270 cp , etc....si nu motoarele sunt /nu sunt sportive ci masinile ; una e sa pui, de ex , un motor de 250cp pe o caroserie de 1300 kg si alta pe o caroserie de peste 2 tone...

  • tavione, luni, 16.05.2011 16:17
    chrysler

    ce le mai place astora de peste ocean cromul....