MTM a lansat un program de individualizare pentru Audi R8

Publicat luni, 13.04.2009 15:53 de Sebastian Toma

Tunerul german MTM a dezvoltat un program special de invidualizare al lui Audi R8. Elementele componente ale acestui kit sunt create special pentru a defini fiecare model in parte.

Germanii de la MTM au creat inca un pachet de tuning pentru Audi R8, de data aceasta orientat catre individualizarea modelului. Mai exact, tunerii germani doresc sa faca fiecare Audi R8 care le trece poarta unicat in felul sau. Acest tip de tuning este realizat doar pentru cei mai pretentiosi clienti, care doresc un supercar cu elemente unicate.

Individualizarea lui R8 incepe cu o vopsea denumita Porsche 2D8, care are o nuanta de verde aprins si a devenit "cunoscuta" pe modelele Porsche GT3. Pe langa vopsirea caroseriei lui R8, germanii de la MTM au vopsit si anumite zone ale compartimentului motor si au aplicat o serie de accente verzi pe intreaga caroserie. Sigla R8 este amplasata pe cei patru etrieri si pe capacul rezervorului de benzina.

Jantele si interiorul au primit si ele o serie de sigle MTM verzi, create pentru a sublinia atentia asupra detaliilor pe care au manifestat-o germanii de la Motoren Technik Mayer. Tunerii de la MTM s-au concentrat si asupra propulsorului V8 de 4.2 litri al lui R8, reusind sa stoarca nu mai putin de 560 CP si 580 Nm din aceasta unitate cu ajutorul unui compresor mecanic. Germanii nu s-au oprit aici, motorul V10 de 5.2 litri al lui R8 V10 fiind si el modificat, acesta putand sa dezvolte 560 CP.

Sunetul motoarelor lui R8 este obtinut cu ajutorul unui nou sistem de evacuare, care are o serie de supape controlate electronic, a caror deschidere are loc automat in functie de sarcina aplicata motorului. Fantele de aer laterale ale lui R8 au fost reproiectate pentru a oferi o cantitate sporita de aer pentru a raci motorul acestui supercar.

Pe langa modificarile operate sub capota lui R8, inginerii MTM au imbunatatit si aerodinamica acestui model. Mai exact, germanii au creat un intreg pachet aerodinamic pentru modelul din Ingostadt. Modificarile aerodinamice incep de la bara fata, care a primit un splitter din fibra de carbon, care este vopsit in doua culori. Partea superioara a acestui splitter este vopsita in verde, pe cand partea inferioara este vopsita negru mat.

Pragurile laterale si difuzorul de aer din bara spate sunt vopsite integral in verde. Datorita aerodinamicii imbunatatite, Audi R8 de la MTM poate sa atace soseaua cu o viteza mai mare fara a pierde din aderenta. Pentru a nu sacrifica putinele elemente practice pe care le are acest supercar, germanii de la MTM au adaugat sistemul Lift-up. Acesta ridica puntile spate si fata ale vehiculului cu 40 milimetri pentru a putea depasi obstacole mici, care ar fi avariat piesele inferioare ale lui Audi R8.

Via | AutomobilesReview

  • A.C.S., luni, 13.04.2009 20:36
    Pfuuuuu

    Oh my God! Intr-adevar un SuperCar... Bijuterie pe roti. Depinde pe mana cui ajunge bineinteles. Visez de multa vreme la un asemenea exemplar....