Motorul DiesOtto Mercedes, premiat la Paris
Propulsorul DiesOtto prezentat de Mercedes la Frankfurt in 2007 a primit distinctia "Environment Grand Prize".
Mercedes a primit prima dovada a faptului ca noua gama de propulsoare DiesOtto, prezentata in premiera in 2007 la Salonul Auto de la Frankfurt, este o reusita din punctul de vedere al tehnologiei utilizate.
In cadrul galei "Festival Automobile International", desfasurata la Paris, Mercedes a primit premiul "Environment Grand Prize" pentru DiesOtto. Explicatia juriului international: "DiesOtto reprezinta, in substanta sa, viitorul motoarelor cu combustie interna".
Motorul DiesOtto este un propulsor cu patru cilindri de 1.8 litri pe benzina care vine cu o putere demna de un V6 si cu cifre ale consumului si ale emisiilor identice cu ecla ale motoarelor diesel. Vorbim de 238 de cai si de un cuplu de 400 Nm in conditiile in care consumul declarat este de 5.3 litri/100 km iar emisiile se cifreaza la 127g CO2/km.
via | Autoblog.it
-
Cristy, marţi, 12.02.2008 19:17Motor
Bravo Mercedes !
-
bbb, marţi, 12.02.2008 19:49
Tineti cont ca este un motor turbo, Honda din motor de 2000 cmc fara turbo a scos 250 cp acum cati ani, asa ca lasa vrajeala cu Hitleristii.
-
zarnesteanu, marţi, 12.02.2008 20:43vesnica dezinformare
Bai sa vezi intamplarea intamplarilor. Cu putin timp inainte sa scoata honda masina aia pe piata, BMW tocmai trecuse pragul de 120 cp/litru. Daca nu ma insel cu M3. Fa tu un search pentru mine te rog.Hai sa te mai intreb ceva. Ai incercat vreodata sa scoti ceva performanta cu honda s2000? Motorul ala trebuie sa-l turezi pana la asurzire sa ajungi la un cuplu decent. E unul din cele mai proaste/moi motoare pe care le stiu. Probabil ca n-ai auzit vreodata fraza asta: Caii putere vand masinile ia cuplul castiga cursele. Propaganda japoneza in ziua de azi mai ia ochii doar naivilor. "Da iubitule, iti dam 240 cp dar nu-ti spunem ca o sa pleci ultimul de la semafor. Asta trebuie sa descoperi singur, dupa ce ne-ai cumparat masina".
-
AndreiRN, marţi, 12.02.2008 22:48DiesOtto
Un motor nou pe piata.Multi cai putere din putin metal.Pe mine fiabilitatea acestui motor ma framanta cel mai mult.Functioneaza la temperaturi ridicate si turati mari si doar imi imaginez stresul care are loc in acel motor.Cand o face 1000000 de km ca cele din ani '80 o sa ma uit si eu dupa unul.
-
2-10, miercuri, 13.02.2008 11:51Jos palaria
de consum nu zice nimeni nimic??? Honda S2000 cu 20 l/100km (sau Bimmer) vs 5 l/100km la DieselOtto. Motoarele din F1 sunt toate aspirate... ~350cp/l.. doar ca nu incanta pe nimeni consumul lor
-
cox, marţi, 19.02.2008 17:05DiesOtto
Jos palaria. bbb se vede ca nu ai baut laptele "corect"; amice poate esti hranit cu lapte de cuc de esti asa rasist. Mercedes-Benz a adus cele mai multe inovatii in industria auto asa ca asiaticii pana la noul Nissan GT-R nu ai schitzat NIMIC!!!!! Lectureaza si las-o cu laptele ala mai moale. Iar referitor la testul de un milion de km facut de Mercedes-Benz in USA pot sa spun ce era un filmuletz pe stage6.com . Ca inginer auto ,referitor la motorul DiesOtto pot spune ca sunt impresionat si il astept sa intre si pe piata de la noi.
-
virgil, miercuri, 19.03.2008 16:23Dies Otto
haideti sa nu ne turam degeaba sa le vedem si noi in produtia de serie sa vedem ce fiabilitate au cit de scumpe sunt piesele dar ca intotdeauna un avntaj are si un dezavantaj toata chestia sa vedvem daca este cea ce cautam"un consum mic ?sau putere mare?aveti putintica rabdare
-
vasile, miercuri, 15.09.2010 18:59motorul minune
Daca Honda scoate din 2 litri 250 de cai fosrte bine, dar cu ce consum si poluare.Sa ne imaginam un motor de 1,2 litri de vreo 130 cp cu un consum de 3 litri benzina in medie, iar poluare cam 75 gr co2 la km, pai ce nu este grozav.Poate nemtii nu vor reusi pana la urma iar daca asiaticii vor reusi bravo lor, sa asteptam ca nu mai este mult.Primii care vor introduce un motor, mic si mediu,ce poate merge cu orice combustibil vor da o mare lovitura de piata
-
cobe, luni, 25.09.2017 22:17
Din pacate asiaticii au reusit,fara a se lauda precum nemtii acum 10 ani.Primul exemplu il da Mazda,care a prezentat la salonul auto Frankfurt 2017 primul autoturism cu motor dies-otto,fara a se lauda cu multi ani in urma.Nu au dat date tehnice insa au afirmat ca din 2018 se pot face comenzi.Sa speram ca nu vom astepta inca zece ani pentru ca producatorii germani sa scoata si ei un astfel de motor foarte economic,ce concureaza cu auto hibride actuale.
Citeste si
-
PREMII AUTO | marţi, 26 iunieJD Power: Lexus este cel mai apreciat brand după cumpărare în SUA”Studiul iniţial al calităţii” publicat şi anul acesta de JD Power în SUA arată că proprietarii modelelor Lexus, Jaguar şi Porsche sunt cei mai mulţumiţi de maşinile lor în primele 90 de zile de la cumpărare. Citeste tot
-
PREMII AUTO | joi, 7 iunieJD Power Germania: Mercedes-Benz bate Toyota şi MitsubishiStudiul JD Power desfăşurat în Germania în acest an a scos la iveală faptul că Mercedes-Benz este în topul satisfacţiei clienţilor. Marca germană este urmat de Toyota şi Mitsubishi. Citeste tot
-
PREMII AUTO | luni, 21 maiFerrari P4/5 Competizione este a doua cea mai rapidă maşină pe NurburgringFerrari P 4/5 Competizione a devenit a doua cea mai rapidă maşină derivată dintr-un automobil de serie pe circuitul de la Nurburgring. Modelul italian a parcurs cei 22 de kilometri în doar 6 minute şi 51 de secunde. Citeste tot
-
PREMII AUTO | marţi, 17 aprilieOFICIAL: Range Rover Evoque este Maşina Anului pentru FemeiCele 17 membre ale juriului Maşina Anului pentru Femei (Women's World Car of the Year) au decis: Range Rover Evoque este câştigătorul ediţiei 2012. Citeste tot
-
PREMII AUTO | vineri, 6 aprilieOFICIAL: Volkswagen Up! a câştigat World Car of the Year 2012Cei 65 de membri ai juriului World Car of the Year au decis: Volkswagen Up! este maşina care câştigă premiul în 2012. La categoria performanţe a câştigat Porsche 911, iar cel mai bun design a fost luat de Range Rover Evoque. Citeste tot
Mercedes inventeaza, asia copiaza.Urmeaza comentariile robotice ale lui alex si andreirn despre calitatea masinilor japoneze si nemtii ramasi in urma la capitolul tehnologie. Ca de obicei, unii cu investitia, altii cu trasul ochiului in monitorul/baza de date a vecinului. Probabil de-aia au asiaticii ochii mici. Sa nu-i vada altii cand se holbeaza unde nu trebuie.