Motor diesel mai puternic pentru Toyota Hilux
Piata europeana va primi un motor diesel 2.5 D-4D mai puternic in gama pick-up-ului Toyota Hilux. Japonezii au modificat unitatea cu patru cilindri pentru a obtine o putere totala de 142 de cai si 343 de Nm.
Divizia europeana Toyota a anuntat introducerea unei versiuni de motorizare imbunatatita in gama pick-up-ului Hilux. Versiunea 2010 a modelului va putea fi comandata cu un motor turbo diesel de 2.5 litri, care a fost modificat pentru a obtine o putere mai mare cu pana la 20%.
Unitatea cu patru cilindri a primit o turbina si injectoare noi, japonezii reusind astfel sa stoarca o putere totala de 142 de cai putere, cu mult peste cei 118 ai vechii versiuni. Si cuplul motor a crecut cu 18 Nm pana la 343 de Nm, resimtiti de la 2000 de rpm.
Motorul, conectat la o cutie manuala cu cinci rapoarte, este capabil sa imprime performante mult mai bune pick-up-ului, care isi imbunatateste timpul de accelerare de la 0 la 100 de km/h cu 2.5 secunde si ajunge la 12.5 secunde. Chiar daca resursele motorului au crescut, emisiile de CO2 raman identice, adica 219 g/km.
Pentru cei care isi doresc ceva mai multa putere, Toyota pune la dispozitie si un motor D-4D cu o capacitate de 3.0 litri, ce ofera 171 de cai putere. Aceasta versiune ramane insa neschimbata si in 2010.
2,5L D-4D 142 CP, 343Nm/2000rpm vs varza de 2.0L TDI 140 CP, 340Nm/2000rpm Bine macar ca nu e de 4L ca sa ne cracanam de ras pe aici.