Motoare noi pentru Golf si Polo: 1.2 TSI si 1.6 TDI
Volkswagen a lansat doua noi motoare entry-level pentru modelele Polo si Golf: unul pe benzina, de 1.2 litri TSI, si un diesel de 1.6 litri TDI.
Volkswagen continua sa se adapteze cererii de pe piata europeana cu doua noi motorizari entry-level pentru noua generatie Polo si pentru Golf 6. Este vorba despre un motor pe benzina de 1.2 litri si o unitate diesel de 1.6 litri, ambele prezentate zilele acestea in cadrul Vienna Engine Symposium.
Noul motor pe benzina 1.2 litri TSI dispune de o arhitectura usoara, din aluminiu, si de un supraalimentator combinat cu cea mai noua tehnologie de injectie directa. Aceste "ingrediente" noi reusesc sa stoarca din unitatea VW 105 cai putere si un cuplu motor de 175 Nm, disponibil chiar de la 1500 de rotatii.
Noul diesel de 1.6 litri TDI va fi disponibil in trei variante de putere. Prima, cea de baza, va fi disponibila doar pe Polo si va oferi publicului o putere mica, de numai 75 de cai. Celelalte doua versiuni de putere, de 90 respectiv 105 cai putere vor fi regasite pe ambele modele, Golf si Polo.
Potrivit declaratiilor facute de oficialii Volkswagen, noul propulsor de 1.6 litri va sta la baza tuturor motorizarilor diesel cu patru cilindri, fiind capabil sa indeplineasca toate normele Euro 5.
via | WCF
-
Florinache, joi, 14.05.2009 12:26
Polo cu motorul de 1.2 tsi e combinatia aproape perfecta. Cu siguranta va fi un best-seller, si spun asta nefiind nici pe departe fan VW. Alex, citind comentariul tau, realizez ca esti irecuperabil.
-
DavE, joi, 14.05.2009 12:34pt alex
alex, ce ai fumat? da-mi si mie!
-
Paul, joi, 14.05.2009 12:48
Oameni buni, nu mai dati atentie schizofrenicilor, va rog eu frumos. Au minta mereu odihnita si nu faceti decat sa va enervati inutil. Acesti indivizi nu vor decat sa-si bata joc de voi, baga un comentariu dintr-asta "enteligent" si pe urma se amuza de reactii. Hai sa ne concentram pe subiect, mai bine. Ma bucur ca VW se concentreaza mai mult pe eficienta si nu pe goana cu iz de marketing disperat dupa nr de cai putere. Un diesel nu trebuie sa aiba neaprat o putere litrica mare pentru a fi eficient, mai ales din punct de vedere al consumului sau emisiilor. Cuplul conteaza la un asemenea motor. Iar avalansa de motoare pe benzina de mic litraj turbo demonstreaza ca acestea sunt departe de a-si da duhul, ba din contra, se reinventeaza si depasesc ca eficienta motoarele diesel. Iar Polo n-a aratat niciodata atat de bine.
-
severin, joi, 14.05.2009 13:55Alex si deficitul de atentie la copii mici
Sunt genul de om care m-a p-i-s pe Renalultul MEU cand il aud pe tovarasul Alex debitand ranjind ineptii si amuzandu-se tamp ca e in sfarsit bagat si el in seama (nevasta probabil nu o prea face) On topic: din ce in ce mai putine motive in viitorul apropiat sa mai alegi diesel. Costuri mici de impozitare, cuplu absolut decent la turatii joase, consum mic. Fiabilitatea e poveste: peste 6-8 ani posesorul unei masini cumparate de noua si vandute SH nu se mai intreaba transpirat noaptea "oare cat o mai rezista motorul de pe masina vanduta pe Autovit nu stiu cui". Flotele probabil vor opta pentru motorizari cu fiabilitate teoretica mai mare dar utilizatorul obisnuit nu depaseste 150.0000 km in 8 ani. Fiabilitatea e irelevanta in acest context pentru ca sigur reziste mult mai mult. Oricum motoare de turatii care sa reziste satisfacator se fac de ani buni. Costul de fabricatie insa e o problema la downsize... destul de mare, rivalizeaza usor cu motorina. Dar au avantajul teoretic al silentiozitatii. Vreau neaparat sa am ocazia sa conduc si eu asa ceva ... P.S. pentru curiozitatea lui madam Alex, am Renault Scenic (se invart rotile si ma duce unde am nevoie ... dar nimic mai mult...nici un sentiment) Dar de la a simpatiza marca de masina pe care o ai (e normal) si pana la a debita rahat pe marci concurente far nici o sustinere e cale lunga si plina de nevoia de atentie pe care o are de obicei un copil de 3 ani ....
-
jiji, joi, 14.05.2009 14:02@severin
Frumos spus....Cel mai bine ar fi sa te uiti la stirea de la BMW sa vezi acolo ce scapa calu in lucerna....e dus rau de tot omu....
-
Narcis, joi, 14.05.2009 14:26pufff
Ce masina urata! Cu asta nu pot face munca agricola. Are un portbagaj minuscul si e prea joasa.Plus ca nu mere multi km.
-
mAru, joi, 14.05.2009 15:25@severin
bai baiatule mergi la vw de te angajeaza...(cai pupi bine unde le place lor...:)))))))).Faci parte din cei AHTIATI DUPA vw.Stai cuninte ca si la ei cade turbo si cutiile alea smechere cu jde rapoarte....arzai-ar focu!!!!!!!!
-
Fane Spoitoru, joi, 14.05.2009 15:32haha!
Super tare replica lui mAru! 10/10!
-
jiji, joi, 14.05.2009 15:38
Super tare replica lu maru zici ca e facut din l..a sau e un fel de l...a trista-n pantaloni...stie el ca el; cade motoru si cutia ca ,cunoste el un var care avea un prieten si cumnatu lu ala cunostea pe unu care din RATB a trecut prin fata unui dealer si se plangea unu ca i-a cazut cutia si motoru.
-
comment, joi, 14.05.2009 15:39tra,la,la
Poate ca doar este impatimit al masinilor(@severin) dar si mie mi se pare ca are iz de vw in sange....cel mai usor pentru el e sa continue sa-i pupe-n.....pe germani.Daca e tot atat de tare marca asta VW...sa le propuna sa-i faca un buyback la ROMBU' lui. 1.2TSI la 130.000-150.000 km in romania se consuma ca hartia:)))))
-
gogu, joi, 14.05.2009 15:47
Eu stiu ca cea mai de kkt masina din lume e Renault.Si popsesorii acestui gunoi sunt sigur ca in adancu sufletului sunt de acord cu mine.Nu inteleg de ce tot va pune-ti la mintea lor sa le raspunde-ti....
-
mari, joi, 14.05.2009 15:50aoleu
Gogule, mai usor cu gramatica de balta, ca ne omori pupilele! "Puneti" si nu "pune-ti", "raspundeti" si nu "raspunde-ti"... Cu cine ati facut gramatica, maica, cu femeia de serviciu? Pana mea, mai dati si voi pe la scoala si dup-aia comentati pe forum. Aveti pretentii de critici auto cand nici macar niste cuvinte banale nu stiti sa scrieti.
-
mAru, joi, 14.05.2009 15:54@jiji de ce?
nu te inteleg de ce esti atat de agitat????chiar crezi ca-i vreo masina perfecta ,era vb de un Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI DPF 225 CP Tiptronic 40195 € CIP,cutia la 35.000km si bloc motor crapat la 70.000km .Persoana a intrat la noi la firma si intamplarea face ca vis-a-vis este Tess.Iti jur ca astea au fost cuvintele omului:''CINE DRAKU M-A PUS SA DAU O CACIULA DE BANI PE RAHATU' ASTA,CE SA FAC NU PUTEM SA-MI IAU ALTCEVA CA MA RADEAU CUNOSTINTELE!!!'' oricum nu incerc sa te calmez dar asta e ....toate masinile se fac pentru a fi reparate,sa mai castige inca o data ...ok!
-
mAru, joi, 14.05.2009 16:14Motor de 1.3 litri si 163 de cai pentru viitorul BMW Seria 1
bai pe astia (germani) parca i-as crede ,nu intamplator au un logo(BMW) consacrat.Respect,felicitari!!!!!
-
marcel, joi, 14.05.2009 16:35@mAru
Cred ca era teapa data de vreun tigan din vitan...patronu meu are un tuareg de care ai zis tu si nici la peste 200000 km nu are nimic doar motorina si schimbu la timp si am fost cu el prin ceva santiere..
-
severin, joi, 14.05.2009 16:35sa nu arda nimeni inca!
acum ce sa le zic eu detractorilor... al dreaq fan VW ce sunt Se da un Renault Scenic (MPV) din 2005 cu 40.ooo de km, cu echipare peste medie (aproape full) pe benzina de 1.6l si 110CP cumparat de mine cu 4900euro acum trei luni. Destul de mare deprecierea pentru posesorul masinii noi luata cu 17.000 euro DDP. Eu am avut noroc de pret si masina. Daca aveam bani de Citroen C4 Picasso imi luam, dar pana acolo e cale lunga pentru mine. Deci am mintea deschisa! Nu raman blocat pe o marca! Si imi convine Renault Scenic! Dar nu imi place in mod deosebit. Daca vreunui detractor ii e scarba de masina lui germana sau japoneza sa imi zica si facem schimb, (cu ceva din clasa compacta si peste 2005 evident). Detractorii spun ca VW e de cacat si orice fac ei e de kkt, ei probabil avand unul acasa in posesie sau conducand (asa cum am facut eu care am de aceea o opinie intemeiata) vreo 5 modele diferite VW aflate in posesia prietenilor. Eu nu spun insa ca ei. VW nu e de cacat, nici Renault nu e de cacat. Dar niciodata Renault nu este peste VW. Si o spun EU. Plus vanzarile mondiale. Plus presa de specialitate din toata lumea, in toate testele comparative in care intra cel putin 10 marci diferite. Teste din care nu intotdeuna e ales VW nr.1 Dar unde niciodata Renault nu iese mai bine decat VW. La nici o clasa. In nici o tara. De pe lume. Definitia lui a abera e sa ai o reactie emotionala de antipatie la o marca fara a testa masina inainte de a spune ceva si fara a tine seama de parerile celor care le testeaza independent. "Ma pis ... sunt toti corupti de VW ...la nivel mondial" Majoritatea detractorilor au antipatii pe care le transforma in judecati de valoare! Urasc VW-deci VW e prost-cel mai prost-sa arda fabrica-sa arda posesorii! (silogism de oligofren) In fine. Si nu cred ca VW e cel mai tare. Peste el sunt mereu Audi, Mercedes, BMW. Pe care le-am vazut foarte rar sau niciodata niciodata infrante in teste comparative de masini japoneze, coreene, italiene etc. Iar de cumparat daca a-si avea bani ....aleg Alfa Romeo Brera. Nu m-ar interesa costurile si frecventa reparatiilor. Si a-si sti din start ca nu e cea mai buna. Doar ca ar arata cum numai o masina italieneasca poate sa arate si asta ar insemna deja ca ai si tu un sentiment. Am si avut in posesie ceva italienesc ... un Alfa 33 cu motor boxer. In plus: NU! RENAULT NU E DE KKT SI ANTI-FANII-lor VW nu le urez sa le arda masinile non-VW! Pentru ca eu am creier si gandesc. Dar renault nu e niciodata peste VW. O spune un om multumit de masina lui Renault dar care nu o compara cu VW. Pentru ca creierul ii spune ca nu e o comparatie corecta. Dupa ce a condus si a studiat de aproape si masinile germane gen VW. Care se mai si strica! Dar care sunt overall mai bune de cat Renault! Dar care nu sunt cele mai bune din lume. Am mai scris asta: BMW, Audi si Mercedes fac in medie cele mai bune masini din clasele lor. Mai sunt si exceptii evident. Dar nu de genul Renault. Care e si el ok insa.
-
mAru, joi, 14.05.2009 16:57super ok
''Iar de cumparat daca a-si avea bani ....aleg Alfa Romeo Brera.'' Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 185 CP SSP Benzina 185CP / 230Nm BRERA SE PARE CA ESTE MAI MULT DECAT PLACERE ,ESTE PUTERE SI PASIUNE PUR SANGE LA COTE MAXIME IN DESIGN. ESTE SI VA FI OK.TE SALUT ..O ZI BUNA,RESPECT PT BRERA
-
Blaa..., joi, 14.05.2009 17:07ALEEEEX :)))
tocmai ce am citit stirea cu motoarele de la bmw unde abera alex asta , vad ca si aici te dai mare cu reno.....sper macar ca faci misto , ar fi trist sa vb serios
-
dmc, sâmbătă, 16.05.2009 22:46bravo
Foarte bine....asteptam de mult motoare mai mici supraalimentate..Chiar azi cand conduceam pe autostrada am vazut multe Golfuri si chiar imi doresc unul diesel dar cu cilindree mai mica de 1,9. Salut si TSI-ul de 1,2! VW tine-o tot asa..si sa speram ca afisati si niste preturi mai mici pe viitor!
-
costy, joi, 11.06.2009 20:52pt alex
renault nu e masina e caruta ca si loganu si nu mai vorbi tu de nemti ca ai mers numai cu caruta reno habar nai cei o masina germana asa ca mucles bagati renoul in bip..................
-
ueffa, miercuri, 26.08.2009 20:14polo 1.2
s-au adunat multi prosti aici care vorbesc de masini pe care nici copii lor nu le vor conduce......tipic romanesc.........renault e o firma buna dar pana la vw .......nu cred ca se pot compara vreodata......
-
silviu20, miercuri, 17.03.2010 18:28@mari
1.2 turbo cred ca e perfect. Am vazut corsa si punto si altele cu peste 150000KM cu 1.2 si mergeau bine; asta ca are si mai multa putere o sa mearga mai lejer deci mai mult; acu daca mergi mai mereu in zona rosie a turometrului chiar si 5.0i V8 tot se sparge motoru asa ca... @mari: "Gogule, mai usor cu gramatica de balta, ca ne omori pupilele! "Puneti" si nu "pune-ti", "raspundeti" si nu "raspunde-ti"...etc" Esti proasta? raspundeti se scrie, intamplator cred, respundeti(fara linie/cratima/minus). Asa ca nu "mai te" da cunoscatoare.
-
hirig, duminică, 20.06.2010 02:03
noul polo arata superb, de si pana acum nici un model nu mia placut, si motorizarile is tot mai bune cu fiecare model nou scos!!! TurBO PowEr RULZZZ!!!
Citeste si
-
TEHNOLOGIE | joi, 28 iunieFord anunţă un sistem de conducere semi-autonomFord a anunţat o tehnologie numită Traffic Jam Assist, care poate să controleze volanul şi să urmeze maşina din faţă într-o aglomeraţie fără intervenţia şoferului. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | joi, 21 iunieChevrolet Spark şi Sonic vor fi primele modele care vor integra SiriChevrolet Spark şi Sonic ar putea fi primele modele din lume care vor integra butonul care activează funcţia Siri de la Apple. Acesta va permite controlul vocal al sistemul audio şi al sistemului multimedia al vehiculului. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | luni, 4 iunieGoogle folosește modelul Toyota IQ pentru proiectul Street ViewGoogle a folosit o gama variată de modele pentru a crea proiectul Street View. Ultima achiziție este modelul Toyota IQ folosit pentru străzile înguste din Belgia. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | vineri, 1 iunieFerrari va investi 50 de milioane de euro în două motoare noi: un V6 şi un V8Ferrari gândeşte în perspectivă când vine vorba despre motoarele sale. Italienii vor investi 50 de milioane de euro pentru conceperea unor propulsoare V6 şi V8 de nouă generaţie, ce vor fi utilizate şi de Maserati. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | joi, 31 maiMaserati va folosi sunete false pentru viitoarele modele dieselMaserati se pregăteşte să propună publicului primele sale unităţi diesel. Pentru a garanta o experienţă auditivă de nivelul celor experimentate pe benzinare, dieselurile vor veni cu un generator de sunet. Citeste tot
pe langa faptul de arata ca dracu mai sunt si dekkt noile motoare.In loc sa evolueze cum face Renault, astia stagneaza chiar parca se duc in jos.Cred ca astia sunt la nivel de Dacia poate chiar mai jos.