Motoare noi in gama Megane: TCe 130 CP si dCi de 150 sau 160 CP
Renault a lansat trei noi motorizari in gama Megane. Deocamdata, acestea nu vor fi disponibile in Romania.
Renault a anuntat lansarea a trei noi motoare in gama Renault Megane. Este vorba de o unitate pe benzina si de doua diesel care se adreseaza celor care apreciaza motoarele diesel cu putere medie spre mare si propulsoarele turbo pe benzina de cilindree mica. Cele trei unitati sunt disponibile atat pentru versiunea Megane hatchback, cat si pentru Megane Coupe.
Vorbim, in primul rand, de un motor TCe de 1.4 litri turbo si 130 de cai putere care reuseste sa ajunga la puterea unui motor de 1.8 litri si la cuplul maxim al unuia de 2.0 litri (190 Nm). Acesta este cuplat la o transmisie manuala cu sase trepte si consuma 6.5 litri/100 km in regim mediu mixt.
Cele doua motoare diesel au 150 si 160 de cai si reprezinta doua versiuni ale unitatii dCi de 2.0 litri. Desi in prima faza pare ca vorbim de un motor deja cunoscut de fanii Renault, constructorul francez sustine ca 80 din cele 300 de componente care alacatuiesc blocul motor sunt complet noi. Versiunea de 150 de cai putere ajunge la un cuplu maxim de 360 Nm si este cuplata la o cutie automata cu sase trepte, in timp ce clientii care vor alege varianta de 160 CP vor avea la dispozitie 380 Nm si o cutie manuala cu sase rapoarte. pentru ambele versiuni, cuplul maxim este atins la 2000 rpm.
Cele trei noi propulsoare nu vor fi disponibile in prima faza in Romania, evolutia cererilor pentru versiunile si motorizarile noului Megane existente la noi urmand sa arate daca oportunitatea de a aduce aceste motoare pe piata interna este una viabila.
via | Renault
ma mir a inceput Renault sa faca motoare (acu ma refer la cel de 1.4 - 130CP); daca aceste motoare s-ar dovedi a fi la fel de fiabile ca motoarele japoneze probabil ca daca as vrea sa imi cumpar o masina, Megane III-ul cu motorizarea de 130CP si motor de 1.4 ar fi pe lista de optiuni.