Motive de sărbătoare: Ford aniversează 100 de ani de la prezentarea primului pick-up
În timp ce Mercedes-Benz lansează primul pick-up premium de serie, Ford aniversează 100 de ani de la debutul lui Model TT. Ovalul Albastru are motive de bucurie întrucât reușește performanțe impresionante în acest segment.
În ultimii ani, segmentul pick-up a început să primească din ce în ce mai mulți reprezentanți. Ușor, ușor, constructorii au înțeles că oamenii au nevoie de astfel de vehicule, iar de curând am asistat și la debutul primului pick-up de serie din zona premium (Mercedes-Benz Clasa X).
Cu toate acestea, există producători cu o tradiție bogată în segment, iar Ford aniversează 100 de ani de la debutul primului lor pick-up. La nouă ani de la debutul celebrului Model T, Ford a înțeles că o parte dintre clienți vor un vehicul capabil să transporte încărcături de grele sau de mari dimensiuni. Și uite așa, pe 27 iulie 1917, Ford a adus pe lume Model TT.
Prețul unui exemplar era de 600 de dolari, iar în acel an, Ford a vândut 209 exemplare. Model TT a fost produs până în 1928, iar în toată această perioadă, americanii au comercializat 1.3 milioane de exemplare. Urmașul lui Model TT s-a numit Model AA și promitea o capacitate de încărcare mai mare.
Cinci ani mai târziu, în 1933, Ford vedea cu noul pick-up Model BB, iar din 1935 își face apariția Model 50, un vehicul propulsat de motorul Ford V8. Până în 1941, Ovalul Albastru a reușit să vândă peste 4 milioane de pick-upuri.
"Imediat după război, o mulțime de americani care trăiau la țară s-au mutat în orașe și au început să-și caute de lucru. Mulți dintre ei și-au luat și pick-upurile Ford. Producătorul a văzut o oportunitate în acest lucru și a început să dezvolte o nouă generație de pick-upuri", a declarat specialistul Bob Kreipke.
În 1948, Ford a introdus o nouă generație de pick-upuri, cunoscută sub numele de F-Series Bonus Built. În zilele noastre, Ford reușește să bată record după record cu vânzările înregistrate în acest segment.
Via | Ford
"În timp ce Mercedes-Benz lansează primul pick-up premium de serie, Ford aniversează 100 de ani de la debutul lui Model TT." O alta comparatie shock, marca Socariciu... Ce relavanta are faptul ca Mercedes lanseaza primul SUV premium, chiar in situatia ipotetica in care aceasta afirmatie ar fi adevarata, cu faptul ca Ford a lansat primul Pick-up in 1917? In primul rand, Domnule Socariciu, Cadillac Escalade este o masina premium? Eu zic ca este ... Si atunci Escaldade EXT Luxury este un pick-up premium... Bineanteles, Numa ca pur si simplu ati inventat teoria asta cu primul pick-up premium si o tot repetati doar-doar veti gasi adepti. In alta ordine de idei Mercede Benz 170 V s-a produs in varianta pick-up inca din perioada interbelica si pana in anii imediat urmatori celui de-al doilea razboi mondial. Raportat la standardele de atunci, puteti afirma ca nu era un pick-up premium? In calitate de iubitor al masinilor de epoca ar trebui sa stiti cate ceva despre asta ... Dupa cum ar fi trebuit sa stiti ca primul vehicul cu comercial a fost produs de Daimler in 1898 ca sa nu mai vorbim de ceea ce marea majoritate a istoricilor auto considera a fi primul automobili ... respectiv modelul Benz Patent Morowagen produs in intre 1886 si 1893 ... Prin urmare, eu zic sa renuntati la comparatiile penibile facute de dragul senzationalului intre doua marci cu o istorie si o traditie incontestabila. In locul lor, mai bine ati explica ce reprezinta fiecare imagine din galeriile care va insotesc articlolele. Pentru ca vorbiti de primul pick-up si prima imagine prezentata nu este cea a unei masini din 1917. Se pare insa ca nu e suficient sa faci parada de pasiunea pentru masinile vechi casa si sti ceva despre istoria automobilului,