Mopar pregătește o ediție specială bazată pe Jeep Wrangler: modelul va fi expus în cadrul Salonului Auto de la Chicago
Mopar va expune o ediție specială bazată pe Jeep Wrangler în cadrul Salonului Auto de la Chicago. Pentru a îndulci așteptarea fanilor, oficialii companiei au publicat și o imagine teaser.
Salonul Auto de la Chicago își deschide porțile în 7 februarie, iar oficialii Mopar au publicat o imagine teaser care anunță lansarea unui Jeep Wrangler cu totul și cu totul special.
Ediția specială Jeep Wrangler pregătită de Mopar va miza pe jante cu un design nou, anvelope gândite pentru off-road, un plafon vopsit în negru, în timp ce portierele convenționale au fost înlocuite cu unele tubulare. Pentru moment, reprezentanții Mopar nu vin și cu alte informații referitoare la modificările pregătite.
Conform reprezentanților Mopar, în acest moment, compania oferă peste 200 de accesorii Jeep Performance Parts gândite special pentru iubitorii de off-road. Pe lista accesoriilor, fanii vor găsi protecții suplimentare sau suspensii și axe dezvoltate special pentru ieșirile în teren accidentat.
În ultimele săptămâni, fanii Wrangler au făcut cunoștință și cu alte ediții speciale dezvoltate de Jeep. Producătorul american a introdus în configuratorul destinat pieței de peste Ocean noile Wrangler Rubicon Recon și Wrangler North Edition.
Hopa! Poftim? Mopar?! Ce raritate de cuvânt…Nu numai pe AM. Parcă îmi vine să vă sfătuiesc: încercaţi şi cu “Fisher Body” – dar mă abţin; este o ruină, pardon, un episod prea dureros în istoria zbuciumată a lui GM (acronim folosit cu sau fără ghilimele). Întotdeauna am apreciat Chrysler Group, în pofida perioadei sale nefaste, d.p.d.v. calitativ, din ultimii 40 de ani, amplificate în noul Mileniu (care el însuşi, prin firea lui, constituie o circumstanţă agravantă). Iar acum, odată cu aglutinarea eco-disperată PSA-FCA, doar supravieţuirea lui Jeep se întrevede, dacă nu cumva i se conturează un destin…strălucitor, din păcate preponderent în materie de CUV şi, în doi-trei ani, de e-CUV. Există, totuşi, şi un motiv de bucurie şi anume: iubitorii de aventuri 4x4 vor avea la dispoziţie concursul tot mai pronunţat al lui Mopar. Căci, de exemplu, un Jeep Wrangler cu echipare Rubicon (indiferent dacă în varianta Unlimited sau 2-door) mă atrage, în mod irezistibil, inclusiv pe mine…Numai că eu aş prefera experienţa motorului Pentastar, dar cred că un verdict precum “Diesel-ul să fie destinat numai vehiculelor utilitare” se referă, cumva, şi la maşinile de teren :D În virtutea acestei excepţii, ar fi indicat 3.0 V6 D de la VM Motori, exclusiv în ideea de a beneficia de cuplul motor monstruos, ideal pe teren (sever) accidentat. În realitate, nici această motorizare nu este disponibilă pentru europeni. Nouă ni s-a rezervat un Diesel sensibil mai puţin capabil (chiar dacă sunt deja familiarizat cu el: JTD), de parcă Globul ar avea aici alte caracteristici geofizice. Ah, nu, staţi – în mod primordial, noi treb’e să protejăm noul “sfânt” sau noua “ortodoxie” : Mediul (mai precis: Aerul). PS. Ce straniu: peste Ocean trăiesc destui europeni care, prin prisma pasiunii auto, înclină către maşinile tipice continentului de origine. Sau către cele mai fiabile şi mai…ieftine (desigur, “asiatice”). Şi eu stau şi agonizez aici aspirând la ceea ce se află chiar sub nasul lor, dar care nu le suscită interesul şi nu-i face să vibreze lăuntric…În veci de veci nu. Aş decola chiar acum (cu bilet numai dus), dacă ar fi să-mi ascult mintea, dar na! “Glasul pământului” (romanul “Ion”). Başca înlănţuirea (afectivă) de neam(uri). Cum să renunţi la această inestimabilă avere în schimbul unor…fiare (mă rog, “asezonate” cu mult plastic) ? Plus că un asemenea gest n-ar fi nici…ortodox. Ca să apelez la formula consacrată de domolire a spiritelor “răzvrătite” : “Asta e!”…Păi nu?