Modificări importante pentru BMW Seria 1, Seria 3, Seria 5 şi Seria 7
BMW anunţă introducerea tracţiunii integrale xDrive în gama noii generaţii Seria 5 şi lansarea unui pachet M pentru ambele variante de caroserie ale modelului.
BMW anunţă o serie de modificări importante în gamă, principalele modele vizate fiind Seria 1, Seria 3, Seria 5, X1, Z4 şi Seria 5 GT.
Principala noutate este introducerea tracţiunii integrale xDrive pe noua generaţie a modelului Seria 5, versiunile vizate fiind 550i şi dieselul 535d cu şase cilindri în linie şi 306 cai putere. Nici Seria 5GT nu este uitată, indicativul xDrive urmând să fie regăsit în dreptul versiunilor 550i şi 530d. Seria 7 primeşte şi el tracţiunea integrală pe 740d xDrive.
Noutăţi importante şi sub capota lui Seria 5 Touring, break-ul urmând să primească propulsoarele diesel şi benzină de 204 (525d), respectiv 258 cai putere (528i). Dieselul atinge 100 de km/h în 7.3 secunde cu un consum mediu de 6 litri/100 de km, în timp ce benzina accelerează până la 100 de km/h în 6.9 secunde şi promite un consum de 8 litri/100 km.
Ambele variante de caroserie ale noului Seria 5 vor fi răsfăţate cu un pachet M, anunţat şi anticipat deja de presa de specialitate. Kitul diviziei de performanţă va fi disponibil din septembrie pentru toate motorizările şi va include modificări aerodinamice, jante de 18 sau 19 inch, tapiţerie din Alcantara, logo-uri M pentru interior, volan şi schimbător îmbracate în piele, inserţii de aluminiu în praguri.
Tot la capitolul personalizare este inclus şi noul pachet Pure Equipment Package Design de pe Z4, care include o serie de culori şi modele inedite pentru interior. Exteriorul vine finisat în culoarea galben Tacoma, asortat perfect cu scaunele sport îmbrăcate în piele Nappa şi alcantara şi inserţiile Piano Black. Clienţii mai pot opta pentru alte cinci culori de exterior: alb Alpine, negru Jet, gri Space, argintiu Titanium şi negru metalizat Sapphire.
Nici X1 nu scapă de o serie de îmbunătăţiri. Avem de a face cu versiunea xDrive 23d de 204 cai putere, asistată de o cutie manuală cu şase rapoarte, care ajută maşina să obţină un consum mediu de 6 litri la 100 de kilometri, chiar dacă sprintul 0-100 km/h se face în 7.3 secunde.
Nici Seria 1 nu scapă de febra modificărilor, toate motorizările existente în prezent urmând să fie adaptate normelor Euro 5, inclusiv versiunea 116d de 2.0 litri şi 115 cai putere, care consumă doar 4.5 litri/100 km.
Seria 3 sedan şi Touring vor primi două versiuni noi, Exlusive Edition şi Sport Plus Edition, care vin cu pachete de accesorii pentru motorizările diesel şi benzină cu patru cilindri. Se pare că ediţiile speciale vor fi lansate cu ocazia sfârşitului de carieră al modelului Seria 3.
seamana cu Renault Fluence