Mini a lansat o noua campanie inedita in Olanda
Agentia de publicitate a englezilor de la Mini a lansat o campanie inedita in lumea auto pe strazile din Amsterdam. Ideea este preluata de la o actiune mai veche a celor de la Heineken, dar efectul asupra publicului este de laudat.
Englezii de la Mini au realizat o campanie publicitara pe strazile din Amsterdam dupa modelul celor de la Heineken. In urma cu ceva vreme, agentia de publicitate TBWA din Amsterdam a amplasat cateva cutii de carton pe strazile capitalei olandeze chiar in ziua in care se ridica gunoiul. Aceste cutii de carton erau inscriptionate cu textul “Walk-in Fridge”, respectiv “camera frigorifica”, dupa ideea unui spot cunoscut pentru marca de bere mentionata mai sus.
Anul acesta, cei de la Mini au aplicat aceeasi tactica tot pe strazile din Amsterdam, de data aceasta fiind vorba de cutii din carton pe care era desenat un Mini Cooper. Pentru un plus de veridicitate, cutiile au fost etichetate si au primit chiar si un pret. Din ce putem observa, aceasta reclama se refera la o reducere viitoare pentru Mini Cooper, care este valabila doar pentru olandezi.
Dupa cum puteti observa din clipul de mai jos, cutiile Mini au atras atentia publicului din Amsterdam. Acestea erau desfacute in partea superioara, pentru a starni si mai mult curiozitatea trecatorilor. Iata cum a reactionat publicul la acest spot inedit realizat de Mini in Olanda.
Via | Autoblog
ce sa inteleg? te uiti la Mini ca la un gunoi, nu ? va vine sa credeti ca agentia asta de publicitate e platita pt asa ceva?! :))