Mini a lansat o noua campanie inedita in Olanda

Publicat duminică, 03.01.2010 20:49 de Sebastian Toma

Agentia de publicitate a englezilor de la Mini a lansat o campanie inedita in lumea auto pe strazile din Amsterdam. Ideea este preluata de la o actiune mai veche a celor de la Heineken, dar efectul asupra publicului este de laudat.

Englezii de la Mini au realizat o campanie publicitara pe strazile din Amsterdam dupa modelul celor de la Heineken. In urma cu ceva vreme, agentia de publicitate TBWA din Amsterdam a amplasat cateva cutii de carton pe strazile capitalei olandeze chiar in ziua in care se ridica gunoiul. Aceste cutii de carton erau inscriptionate cu textul “Walk-in Fridge”, respectiv “camera frigorifica”, dupa ideea unui spot cunoscut pentru marca de bere mentionata mai sus.

Anul acesta, cei de la Mini au aplicat aceeasi tactica tot pe strazile din Amsterdam, de data aceasta fiind vorba de cutii din carton pe care era desenat un Mini Cooper. Pentru un plus de veridicitate, cutiile au fost etichetate si au primit chiar si un pret. Din ce putem observa, aceasta reclama se refera la o reducere viitoare pentru Mini Cooper, care este valabila doar pentru olandezi.

Dupa cum puteti observa din clipul de mai jos, cutiile Mini au atras atentia publicului din Amsterdam. Acestea erau desfacute in partea superioara, pentru a starni si mai mult curiozitatea trecatorilor. Iata cum a reactionat publicul la acest spot inedit realizat de Mini in Olanda.

Via | Autoblog

  • semtex, duminică, 03.01.2010 21:56

    ce sa inteleg? te uiti la Mini ca la un gunoi, nu ? va vine sa credeti ca agentia asta de publicitate e platita pt asa ceva?! :))

  • tavi, luni, 04.01.2010 12:19
    @semtex

    semtex, nu asta e mesajul. Ceea ce vrea sa transmita aceasta campanie este ca cineva de pe respectiva strada, tocmai "a despachetat"un Mini Cooper si a aruncat cutia de carton la gunoi. In plus, pretul de pe cutie sugereaza un discount. E o metafora. Super idee! Pacat ca e imprumutata.

  • ov, luni, 04.01.2010 16:00
    hm

    Se pare ca fiecare intelege... ce vede. Ideea e ca se vede ceva deosebit si inovativ in marketingul lor. in fond, e o masina deosebita si merita ceva altfel in politica de vz decat niste bannere cu 10 % discount sau orice alt gen de reclama. dar cum spunea si Tavi, pacat ca e imprumutata. imsa... se potriveste. La multi ani 2010!!