MG a confirmat dezvoltarea unui succesor al lui TF
Producătorul britanic MG a confirmat faptul că modelul TF va avea un succesor. Respectivul roadster va debuta în termen de doi ani.
La şaisprezece ani de la debutul lui MG TF pe piaţa din Marea Britanie, oficialii mărcii MG au decis să îl scoată din producţie şi au confirmat succesorul său. Proiectul înlocuitorului a fost aprobat săptămâna trecută, iar decizia de a renunţa la vechiul TF a fost luată în baza scăderii continue a cererii pentru acest model şi probleme cu furnizorii în ceea ce priveşte unele componente. Înlocuitorul lui TF va fi desenat, proiectat şi dezvoltat în Marea Britanie şi va fi pe şosea în termen de doi ani.
Şeful departamentului de vânzări şi marketing de la MG, Guy Jones, a declarat că marca britanică trebuie să aibă un roadster în ofertă şi că acesta va debuta odată ce gama sa "primară" de modele de volum va fi gata. Pentru moment, surse din cadrul mărcii britanice deţinute de chinezi au refuzat să vorbescă despre viitorul succesor al lui TF de frica reducerii cererii pentru modelul MG6 şi pentru viitorul MG3, care ar trebui să debuteze în decursul acestui an.
În schimb, respectivele surse au recunoscut că MG TF este un proiect crucial pentru o companie dornică să-şi arate expertiza în producţia modelelor sport accesibile. Mai mult decât atât, sursele din cadrul MG nu au infirmat ipotezele care sugerează faptul că viitorul model este deja în lucru pe masa inginerilor MG şi că au existat deja câteva ipoteze de design.
Platforma viitorului model rămâne cel mai mare semn de întrebare. Pe de o parte, s-ar putea utiliza şasiul viitorului MG3 sau MG ar putea modifica un şasiu al viitorului MG5, model bazat pe Roewe 350. Prima opţiune le-ar oferi celor de la MG cea mai accesibilă cale de a accesa piaţa, în timp ce a doua opţiune le-ar conferi posibilitatea instalării motoarelor mai mari şi mai puternice pe o caroserie mai stabilă şi să ofere un habitaclu mai spaţios. În plus, un model cu tracţiune spate şi motor amplasat longitudinal poate fi transformat mult mai uşor într-un model cu motor montat transversal sau montat central transversal.
Via | Autocar