Mercedes scoate din producţie versiunea ML63 AMG

Publicat luni, 03.01.2011 15:09 de Bogdan Mirică

Mercedes a anunţat scoaterea din producţie a versiunii de performanţă ML63 AMG. Alături de propulsorul pe benzină semnat de divizia sportivă, Mercedes a renunţat şi la versiunea diesel ML450 CDI.

Începutul de an aduce veşti proaste pentru fanii diviziei AMG. Versiunea de performanţă a SUV-ului ML a fost scoasă din producţie de constructorul din Stuttgart la finele lunii decembrie. Alături de versiunea ML63 AMG, Mercedes a mai scos de pe linia de asamblare şi opţiunea diesel a aceluiaşi model, ML450 CDI.

Gama SUV-ului din Stuttgart va mai include doar două motorizări pe benzină, actualele ML350 şi ML500, puse în mişcare de un V6 de 272 de cai, respectiv de un V8 de 388 de cai putere. Pentru fanii unitaţilor diesel oferta este ceva mai variată şi constă în trei versiuni distincte: ML300 CDI cu motor V6 de 190 de cai, ML350 CDI, cu motor V6 de 224 de cai şi ML350 CDi BlueTec, cu acelaşi motor V6 şi 211 cai putere.

Toate motorizările prezente în gama lui Mercedes ML sunt cuplate la transmisia automată cu şapte rapoarte, 7G-Tronic. 

via | autoblog

  • Alex, luni, 03.01.2011 15:43
    In martie 2011 va debuta la Geneva noua generatie Mercedes ML

    Completare la articolul Automarket.ro . Versiunea de top a actualei generatii Mercedes ML a iesit din fabricatie pentru ca in martie 2011 la Geneva va debuta noua generatie de Mercedes ML, varianta AMG urmand sa apara la vanzare in scurt timp de la debutul oficial .

  • jan, luni, 03.01.2011 15:52

    Oricum este urat ML. Cel nou o sa semene cu GLK in mare masura. X5 ramane cel mai frumos SUV, este atat de mare si atat de bine proportionat. Sa nu mai zic de X5 M.

  • Crysty, luni, 03.01.2011 16:31
    @ jan

    Am spus-o, o spun si o voi spune: de aceea nu ti-ai luat tu ML 63 AMG si in favoarea X5 M.

  • @jan, luni, 03.01.2011 17:39

    Care jan ești tu, mă? De la craiova?

  • ccg, luni, 03.01.2011 18:50
    W164

    dragi redactori Toate motorizările prezente pe M Klasse sunt DEJA cuplate la transmisia automată cu şapte rapoarte, 7G-Tronic. Varianta 63 AMG era ajutata de un 7G Tronic cu tenta sportiva, numit AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC. Renuntarea la motorizarea 63 AMG tine in primul rand de politica de downsizing inceputa deja de ceva timp (si 500le sunt si vor fi schimbate) si apoi de schimbarea modelui cum bine a spus Alex; "Noul" 63 AMG, numit in continuare la fel din considerente de conservare a valorilor traditionale este de fapt un 5.5 biturbo de 5461cmc, care in functie de clasa si nivel de echipare poate avea cca 544 cp sau chiar cca 570 cp (mai putin C Klasse, care din considerente de pozitionare in familie (si siguranta in functionare) o sa fie limitat pana in 500 cp - actualul C 63 AMG se "opreste" pe la 460cp). Acest "nou" 63 AMG este deja prezent pe CL Klasse facelift si noul CLS Klasse; Singurul 63 AMG "veritabil", adica 6208 cmc - natural aspirat, va ramane "alintatul" de SLS AMG, care, la fel din considerente de pozitionare si apartenenta ocupa un loc special in familia Mercedes Benz.