Mercedes introduce un diesel Renault de 1.5 litri pe actualul CLA
Mercedes extinde gama de motorizări a modelului CLA cu un diesel de provenienţă Renault. Motorul francezilor ajută CLA să obţină un consum de numai 3.9 litri/100 de kilometri.
Mercedes extinde gama de motorizări a modelului CLA în Europa. Sedanul coupe va primi două noi unităţi: una pe benzină şi un diesel entry-level, menit să coboare preţul de achiziţie al modelului din Stuttgart.
Propulsorul pe motorină este un dCi de 1.5 litri, aparţinând Alianţei Renault-Nissan, folosit deja pe versiuni de bază ale fraţilor de platformă: A-Klasse şi B-Klasse. Cei patru cilindri garantează o putere de 109 cai şi un consum mediu de numai 3.9 litri/100 de kilometri. Cei 260 de Nm ajută şi ei la obţinerea unor performanţe decente: acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în 11.6 secunde, iar viteza maximă se opreşte la 205 km/h. Toate reunite sub indicativul CLA180 CDI.
Celălalt propulsor introdus de Mercedes este un bezinar de 2.0 litri, supraalimentat, capabil să dezvolte 211 cai putere şi 350 de Nm. El se regăseşte sub versiunea CLA250 Sport. Poate fi asociat însă şi tracţiunii integrale 4Matic, situaţie în care versiunea se numeşte CLA250 Sport 4Matic. În cazul acesteia, clienţii pot alege, opţional, şi o cutie cu dublu ambreiaj 7G-Tronic.
Ambele versiuni au fost etichetate „Engineered by AMG”, ceea ce se traduce în modificări estetice şi mecanice discrete. Nu lipsesc etichetele AMG, inserţiile de culoare roşie, jantele de 18 inch, o evacuare care promite note ceva mai „emoţionale”, pragurile cu inscripţia Sport, centurile de siguranţă roşii, scaunele sport şi o suspensie sportivă, alături de o direcţie calibrată de AMG.
Pe lângă modificările dedicate lui CLA, Mercedes introduce o nouă versiune şi pentru A-Klasse. Compacta germană va fi oferită şi în extensia A250 Sport 4Matic şi va beneficia de aceleaşi modificări enunţate mai sus pentru CLA. În plus, sistemul multimedia primeşte acum informaţii din trafic şi posibilitatea de a conecta mai repede telefoanele Apple.
-
H&M, marţi, 08.10.2013 20:03
pai daca tu pui problema asa ,sincer eu prefer vw...mai bine asa mizez mai degraba pe un 1,6 tdi,nu c-ar fi....mama ,mama ce motor dar dci-urile astea de reno....hmm daca cineva ar fi zis in urma cu ceva ani ca mercedes va avea motoare de reno,diesel am fi zis toti ca-i nebun...in fine pt. reno e ceva ...imagine frate dar pt. merc...nu stiu ce-o fi-n capul lor...cred ca numai....profit .am vazut cla-ul ...pacat de desfigurare dar e foarte fain...asa...ca masina.
-
H&M, marţi, 08.10.2013 20:05
m-am referit strict la dieselul de 1,5 dci si nu la celelalte...
-
Andi, marţi, 08.10.2013 20:07
Renault mai are un recent 1.6 mult mai bun, de ce nu-l dau pe ala?...
-
Mihai, marţi, 08.10.2013 20:38
Pentru ca 1.5 e un motor foarte economic.
-
..., marţi, 08.10.2013 20:46
Marcedes .... CLA ... 1.5 ... motor de Renault! A ha ha ha ha ha!!! Mercedes!? Varful lantului trofic auto probabil, sa puna pe o masina destul de mare un motor de 1.5 diesel (de Duster) de la Renault?! Nu exista justificare pt un asemea gest. Bravo! Asteptam varianta AMG la semafor sa ne uimeasca cu suntetul "unic" al "propulsorului"!!! Inca o data salutam baietii din Stuttgart care au inventat BENZina!!!
-
@..., marţi, 08.10.2013 21:15
Dupa cum scrii, nu-ti dau mai mult de 17-18 ani. In fine copilas, Gottlieb-Daimler au inventat automobilul, nu "benzina". Sau poate in exprimarea ta retardo-semiarticulata ai vrut sa spui motorul cu aprindere prin scanteie, motor inventat de Nicolaus Otto.
-
Scorpionul.negru, marţi, 08.10.2013 21:27
@@... Era ironic la faza cu benzina...nu te-ai prins ? BENZina. BENZ..Mercedes Benz. !!! Omul are dreptate....cand te declari marca premium si ai atetea pretentii + pret mare, nu cumperi motoare de la marci non-premium si apoi sa le vinzi la suprapret. In fine...probail alte versiuni de motorizari de pe CLA sunt facute de ei. Nu stiu exact . Aici ar putea sa ma lamureste cineva ?
-
..., marţi, 08.10.2013 21:54
Ma uimesti! Sa incepem cu inceputul. Am 26 de ani. Cand "amaratul" ala(Karl Friedrich Benz) a inventat primul automobil "licoarea" aia cu care a alimentat a denumit-o benzina! Asta e motivul pt care tu bagi in Loganul tau 1.6 16v benzina si ne dai ceata tuturor la semafor. Daca nu crezi ... faci cheta cu toti ai tai prin casa si te duci la Stuttgart la muzeu. Nu te zgarci si mai plateste 5euro pt ghidul in engleza. In romana nu exista din pacate. Informatia o gasesti in prima sau a 2-a incapere.
-
@Scorpionul.negru, marţi, 08.10.2013 22:02
Hai lasa-ne cu atata ipocrizie! ce esti fan bmw cumva? sau poate Audi ! Atunci hai sa te intreb cum merge treaba la un Audi cu un TDI Vw? Volkswagen, marca non-premium, exact ! Dar BMW/ Mini cu motor Peugeot? Huh? Ontopic: Baza e foarte buna. Motorul e bun. Mercedes si-a facut modificarile de riguare pt a le aduce la standarde premium.
-
dan_grc, marţi, 08.10.2013 22:21
Mercedes se cam intinde cu motoarele Renault pe tot mai multe modele, este suficient, daca vor fi si mai multe nu e chiar bine, oricat de bune ar fi aceste motoare, pe termen lung imaginea acestor modele se va dilua. Motoare facute in colaborare cu Peugeot pt Mini este una, Mini nu concureaza cu Mercedes, dar motoare luate direct de la Renault, doar cu cateva modificari pt Mercedes, care concureaza cu Bmw, este altceva, asa si motorizarile care se afla pe Laguna de exemplu sunt bune, dc n-ar merge pe clasa C? Cu siguranta ca se poate, dar ar fi prea mult, comparatia cu Audi si VW merge pana la un punct, fac parte din acelasi concern de mult timp, paleta de motorizari este mult mai larga, au platforme comune bine puse la punct, ca drept dovada Audi se distanteaza de Mercedes si se apropie din ce in ce mai mult de Bmw.
-
AndreiRN, marţi, 08.10.2013 22:23
Hitler a avut mare dreptate in critica recent adresata conduceri Mercedes.
-
@..., marţi, 08.10.2013 22:26
Am ras de m-am stricat ! Benzina nu vine de la numele lui Karl Benz !!!! Dumnezeu sa-l odihneasca-n pace! De altfel in alte limbi se traduce in nenumarate feluri, gas, gasoline, petrol, fiind printre ele. Benzina nu a fost "inventata", fiind un derivat al titeiului. Ce a fost inventat a fost procesul necesar pentru a face benzina pe care o stim astazi. Parintele benzinei, e kerosenul care a aparut odata cu petrolul brut descoperit prin 1860. In 1913, William Meriam Burton a scos benzina de cracare.
-
dan_grc, marţi, 08.10.2013 22:34
Si-am uitat sa mai spun ceva, tocmai pt ca pe termen lung e mai bine sa-ti faci singur motoarele, s-a anuntat oficial ca se va incheia colaborarea Bmw-PSA , vor mai colabora 2-3 ani pana expira contractul, din acel moment toate modele Mini vor avea motoare 100% de la Bmw, sau facute in colaborare cu cei de la Mini.
-
noua platforma MFA, marţi, 08.10.2013 22:53
@dan_grc Audi si VW bla, bla bla.... afara ploua. maine e joi. ok, mai coafezi tu adevarul, putin din stanga...putin din dreapta... ideea e sa-ti convina tie si zeului la care te inchini zici tu discret... >>Bmw
-
LUCCI, marţi, 08.10.2013 22:56
Nu intelegeam ce castiga Mercedes din inhaitarea cu Rematult.Azi am aflat insa de noua marca de lux a francezilor,Initiale Paris.Cred ca vor lua de la Merc, CKlasse din 200 si cu sigla de Rematult se va trimbita marea realizae.La superpret, course!
-
LauCalin, marţi, 08.10.2013 23:47
Ce nu vreti sa intelegeti este ca aceste motoare pe care Mercedes le ia de la Renault nu sunt chiar identice, nu se da "copy" de pe Megane si "paste" pe modelele Mercedes. Aceste motoare in esenta sunt la fel, diferentele sunt in detalii. Stati voi linistiti ca cei de la Mercedes nu isi stirbesc imaginea asociind motoarele lor cu cele de la Renault. Nu zic ca Renault ar fi o oaie neagra, doar ca in cazul de fata vorbim de o marca premium care foloseste motoarele unei marci de volum. De exemplu diesel-ului de 1.5 DCI care ajunge sub caroseria Clasei A ii sunt modificate cam 50 de piese.
-
dan_grc, marţi, 08.10.2013 23:54
Unde coafez adevarul? VW si Audi au alta poveste, au pornit impreuna in alte vremuri, plus ca Audi nu foloseste motoare comune cu VW care sa fie si pe o marca low-cost, asta e mai din stanga sau mai din dreapta? Iar diferentele intre cele doua marci acum 15 ani de exemplu nu era foarte mare, altfel s-a obisnuit publicul cu trecerea Audi usor usor la premium, nu pot sa spun acelasi lucru despre Mercedes si Renault, chiar si astazi diferenta de perceptie este foarte mare, orice s-ar spune strambatul din nas la un CLA cu 1.5 dci de la renault care este si pe Dacia este mai mare decat un tdi de la VW la Audi, iar asta se vede in vanzari, Mercedes se indeparteaza de Audi, ar trebui sa le dea de gandit, nu recastiga pozitia de lider cu astfel de strategii, apoi unde mai coafez adevarul? Ti se pare ca Mini concureaza cu Mercedes de se spune ca si " Mini a folosit motoare facute cu PSA"? Care si alea au fost facute in colaborare, fiecare a venit cu cate ceva, la Mercedes se cam preia tot motorul, desigur cu modificarile demne de " un motor premium", numai nenumaratele premii internationale cate a primit Renault pt motoare,( nu incepeti cu F1 pt ca este cu totul altceva) , pai daca l-au modificat atat de mult incat sa fie alt motor nu mai avea rost acest acord, mai bine faceau ei unul de la zero. In rest ai dreptate, doar ca maine e miercuri.
-
dan_grc, miercuri, 09.10.2013 00:08
Caline, un motor are mult mai multe piese, cam 50 de piese sunt in mare parte in exteriorul motorului, la partea de interconectare, conducte, compresoare, radiatoare, toata astea, daca le schimbi cum e si normal, ajungi la un numar mare de piese schimbate, nu zic ca sunt doar alea, dar piesele esentiale, care sunt mai scump de produs, sunt aceleasi, altfel nu fac mare economie. Iar eu am spus ca-si va stirbi imaginea daca va continua sa inmulteasca modelele care vor folosi motoare Renault, pt clasa A si B, ok, au trecut si la CLA, bun, apoi? Daca se extinde nu vezi vreo problema sa inteleg. Dc crezi ca cei de la Volvo acum, ca au fonduri, vor sa-si produca pe viitor singuri motoarele si sa lase in urma episodul Ford? Pe termen lung este mai sanatos ca pt un constructor cu pretentii de premium sa aiba motoare, platforme originale, tehnologii produse de ei, cu jumatati de masura si cu economii...pare asa mai mult o improvizatie.
-
@dan_grc, miercuri, 09.10.2013 00:16
Nu conteaza anul, ziua, ora;Conteaza ideea in sine! Iar ideea functioneaza! Discutam de mari grupuri auto, nu de niste ateliere de cartier care s-au apucat sa toarne blocuri motoare ! Faptul ca 1.9 TDI antic si prafuit s-a gasit in acelasi timp pe skoda octavia tour si audi A4 a contat prea putin. La fel sta treaba si cu Dacia. Dacia-un motiv de mandrie pentru Alianta de altfel. Asadar conteaza cum e gandit intreg pachetul, fie ca discutam de premium, volum sau buget. Mercedes a pierdut teren acum cativa ani, ce face in prezent e sa-l recupereze. Nu ma astept sa recunosti ceva.
-
LauCalin, miercuri, 09.10.2013 00:20
Dane, de cele mai multe ori imi place sa te citesc. Insa de data asta cred ca ai cam dat-o in bara Principalul motiv pentru care Mercedes a apelat la Renault pentru motoarele diesel este din rationamentt de costuri. Este mai ieftin sa iei un motor facut de altii, sa-l adaptezi standardelor si imaginii proprii decat sa proiectezi de la 0. Si chestii de genul asta se practica de foarte mult timp. Gandeste-te ca sunt constructori care se aliaza si fabrica modele pe platforma tehnica la fel, tocmai pentru ca este mai ieftin sa proiecteze de la 0. In plus Mercedes a mai avut un motiv pentru care a luat acest motor de la Renault, si anume TIMPUL. Mercedes era descoperit la diesel-uri de cilindree mica, iar proiectarea unui motor in general dureaza cativa ani buni. Asta inseamna ca tu pierzi pentru ca esti descoperit cu motorizarile, asta insemnand implicit si bani pierduti pentru ca multi vor cumpara de la concurenta. Deci gandeste-te putin logic: tu cheltuiesti in proiectarea unui mototr milioane si miliane de euro, in timp ce BMW si Audi vand pentru ca au ce tie iti lipseste. Iar tu ii vei prinde (daca ii mai prinzi) dupa cel putin 2-3 ani in cel mai fericit caz, cand ei deja au vandut peste 100 000 de masini cu un diesel asemanator cu ce ai proiecat tu. Inmulteste cifra asta cu un pret mediu de 30000 de euro sa zicem cat este o astfel de masina si vezi cat ai pierdut tu (Mercedes) proiectand un motor de la 0. Am spus-o si in continuare cred ca nu conteaza chiar atat de mult cu cine te aliezi sau de cine apartii, cat conteaza modul cum privesti si gandesti lucrurile in asamblu. Acesta e motivul pentru care VAG vinde foarte bine TDI si pe Skoda Fabia si pe Audi A8. @@Scorpionul.negru "Mercedes si-a facut modificarile de riguare pt a le aduce la standarde premium." Ai o bere de la mine. Asta a si vrut Mercedes de la Renault, niste motoare ok pe care sa le adapteze. Aplauze!
-
LauCalin, miercuri, 09.10.2013 00:24
Imi cer scuze: "Gandeste-te ca sunt constructori care se aliaza si fabrica modele pe platforma tehnica la fel, tocmai pentru ca este mai ieftin DECAT sa proiecteze de la 0. " Nu mai spun nimic de butonul edit.
-
AndreiRN, miercuri, 09.10.2013 02:05
Eu, personal, nu as cumpara inca un Benz daca as vedea in el motor de Renault. Francezi poate. Sau uni Romani mai usor de dus cu vb.
-
ironR, miercuri, 09.10.2013 09:55
@LauCalin - perfect de acord cu tine, dar daca Mercedes nu a investit in dezvoltarea unor noi motoare cum au facut ceilalti, inseamna ca ori a investit in altceva, ori a papat banii. Mie tot mi se pare de neconceput ca seful Mercedes sa vina sa spuna ca Renault nu va putea face masini premium, insa Mercedes sa cumpere de la renault.
-
vianu, miercuri, 09.10.2013 10:11
@ironR i-as bate obrazul "sefului" de la Mercedes. Dar trebuie facuta o precizare: e seful Mercedes UK si cred ca dupa acele declaratii a facut o vizita inopinata la Stuttgart. Dar ii putem ierta iesirile. Obisnuit cu declaratiile fara perdea ce se poarta prin State si Canada (a fost seful Mercedes Canada) la adresa concurentilor si pozitiile diverse prin vanzari si marketing cred omu' inca mai are scapari. Ma intreb cati dintre viitorii clienti Merceds vor sti sau cat de mult ii va interesa ca motorul lor de 1,5L e de provenienta Renault. Chestiunile sunt mai dureroase pentru clientul roman, foarte atent la prestigiul si la imaginea sa.
-
C-G-C, miercuri, 09.10.2013 12:29
Cred ca @dan_grc a surprins cel mai bine esenta problemei, restul sunt, mai mult sau mai putin, pe langa subiect. Nu sunt de acord cu @dan atunci cand spune ca parteneriatul cu Renault este motivul pentru care Mercedes ocupa locul 3 la capitolul marci premium. Acestia ocupa aceasta pozitie de ceva vreme deja, cu mult inaintea acestui parteneriat, si motivele tin strict de produsele Mercedes care la un moment dat ramasasera grav in urma concurentei la nivel de design, motorizari si calitate perceputa. In schimb efortul nemtilor inceput acum 2, de redresare a imaginii si de revizuire a produselor, cred ca va da roade, cu conditia ca urmatoarele modele de clasa C, respectiv E, sa aiba acelasi nivel de competitivitate pe care il au A/CLA in clasa lor la momentul actual. Pentru ca succesul se masoara in unitati vandute, cei de la Mercedes au considerat ca in demersul lor au nevoie sa creasca volumul vanzarilor si incerca sa intre pe o nisa caruia inainte nu i-au acordat prea mare atentie, cea a masinilor destinate tinerilor, masini asazis mai accesibile. Si aici a aparut parteneriatul cu Renault, care din punctul meu de vedere, momentan, este fructuos doar pentru Mercedes. In ciuda faptului ca unii considera ca nemtii i-au dat "agregatului francez" cu "fainosag nemtesc", motorizarea este aceeasi ca si cea gasita pe modelele Renault, probabil cu modificari la nivel de soft si evident la nivel de compatibilitate cu restul componentelor masinilor Mercedes. In concluzie, consider ca Mercedes a ales sa puna pe masinile lor de clasa mica un motor bun, care probabil ca le va stirbi putin din "nobilitate" (mult mai putin daca ne raportam la tarile civilizate, decat raportat la Romania), dar care ii va ajuta sa vina cu un pret bun pentru o masina Mercedes si implicit sa creasca volumul vanzarilor.
-
noua platforma MFA, miercuri, 09.10.2013 13:45
@dan_grc, cat de patetic poti fi ?Acum du-te si inchina-te in fata siglei bmw.
-
dan, miercuri, 09.10.2013 17:00
Parerea mea e ca la o masina premium jumatate din "sigla" tine si de imagine. Oricat de economic ar fi acest 1.5 de la Renault, si este, nu se cade sa-l pui pe un Mercedes. Pur si simplu, nu se leaga cu imaginea premium. Dar, intr-o lume in care lumea poate sa aiba si 2 veverite alergand dupa o aluna intr-o rotita sub capota unei masini, ca nu le pasa nici cat negrul sub unghie, probabil ca impactul negativ va fi minimal.
-
dan_grc, miercuri, 09.10.2013 18:22
@C-G-C Poate nu m-am exprimat bine, n-am zis ca motivul pt care Mercedes este pe 3 e din cauza acestei colaborari, stiu ca este pe aceasta pozitie de cativa ani, am incercat sa explic care sunt diferentele intre colaborarea mult mai stransa si mai veche intre VW-Audi fata de Mercedes-Renault, pt ca unii au dat ca exemplu VAG sau chiar colaborarea Bmw-Psa pt Mini, iar diferentele exista si sunt destul de mari, apoi am zis ca daca vor continua sa tot monteze dci-uri pe tot mai multe modele ar putea sa le dauneze la imagine, un nou motiv pt Audi sa se indeparteze si mai mult, iar telul Mercedes, acela de a fi din nou nr 1 mondial, sa devina din ce in ce mai greu de realizat, iar asta se va vedea de acum inainte, colaborarea a inceput de abia in 2012, ramane de vazut cat de bine se vor vinde modelele Mercedes cu motorizari Renault, eu zic ca mai prost decat Audi cu motorizari VW, nu mai revin asupra diferentelor de perceptie. @Calin Poate ca n-am dat-o doar in bara, poate am dat bara gol:). Foarte buna observatia lui @ironR, adica pe fata un oficial Mercedes nu crede in Renault ca poate sa faca un produs cu adevarat premium dar n-au nici o problema sa monteze motoare diesel de la ei, ce sa zic, probabil cat trebuie facuta o curatenie si-n randul acestor directori, apoi daca adauga si episodul Citan, care chiar daca este o utilitara, anume un Kangoo cu sigla de Mercedes, crezi ca le-a picat bine faza cu 3 stele? Raman la parerea ca trebuie sa se opreasca aici cu motorizarile comune, sa ramana la aceste modele.
-
Vasi @dan_grc, miercuri, 09.10.2013 21:38
Poate ca...poate ca... Ne mai aburesti mult?! Ba exact asta ai afirmat ! N-ai pic de coloana vertebrala ! Cica "orice s-ar spune strambatul din nas la un CLA cu 1.5 dci de la renault care este si pe Dacia este mai mare decat un tdi de la VW la Audi, iar asta se vede in vanzari, Mercedes se indeparteaza de Audi" Baiatule, stai linistit ca altul e targetul lor...Nu stau Daimler si Renault in rromanasi cu "fumuri" premium, dar care n-au bani sa le cumpere de noi si sa le intretina ca atare...Sa fii sanatos cu BMW-ul tau la mana a 2-a, dar lasa-ne... Dispret maxim pentru cei care n-au curajul sa stea in spatele afirmatiilor proprii pana la capat. ! C-G-C a afirmat un lucru foarte corect: va conta f putin in occident si alte state civilizate cine-i furnizorul motoarelor, decat daca ne raportam la Romania. Vor conta in schimb asprecte precum, emisiile, consumul si pretul de achizitie.
-
dan_grc, miercuri, 09.10.2013 22:21
@Vasi Pai Mercedes chiar se indeparteaza de Audi, motoarele de Renault il vor face sa se indeprateze si mai mult, apoi ca n-am eu bani sa intretin sh-ul ca atare..., iti spun eu ca-l intretin ca atare, vorbeste de coloana vertebrala unu @vasi de pe net, care poate are masina noua, poate n-are deloc, poate n-are nici permis, dar frate, Vasi mi-a zis-o, bravo, sa fii sanatos si tu, dispret maxim , auzi:)). Lasa ca vor conta in Occident toate exagerarile si frustrarile fanilor Renault din Romania, cand spun ei ceva e litera de lege, chiar sa se intampla.
-
Tibi, miercuri, 09.10.2013 22:25
Colaborarea Daimler (Mercedes)-Renault-Nisan, are ca obiective pentru Mercedes si obtinirea de motoare mici dar si altele mai importante: Mercedes Citan( a.k.a Renault Kangoo), un nou Smart si pe viitor probabil si alte masini utilitare. Dar personal consider ca Mercedes isi strica imaginea folosind un asemenea motor 1.5 dci pe CLA, care are o imagine putin mai sportiva fata de un A class, iar asocierea dintre motorul asta cu performante decente dar deloc sportive si "engineered by AMG" mi se pare de foarte prost gust. Ca sa nu mai spun de vrajeala de marketing cu 180CDI, care nu are nici o legautra cu cilindreea motorului ( asa cum era in trecut), ci doar partial cu performantele.
-
dan_grc, miercuri, 09.10.2013 22:49
PS: Pai Mercedes chiar se vor indeparteaza de BMW, motoarele de Renault il vor face sa se indeprateze si mai mult, apoi ca n-am eu bani sa intretin sh-ul ca atare..., iti spun eu ca-l intretin ca atare, vorbeste de coloana vertebrala unu @vasi de pe net, care poate are masina noua, poate n-are deloc, poate n-are nici permis, dar frate, Vasi mi-a zis-o, bravo, sa fii sanatos si tu, dispret maxim , auzi:)). Lasa ca vor conta in Occident toate exagerarile si frustrarile fanilor Renault din Romania, cand spun ei ceva e litera de lege, chiar sa se intampla. sczuzati greselile de literatura............................................
-
fan_auto, miercuri, 09.10.2013 23:25
Mercedes CLA cu Dci de la renault? No merci monsieur, ma inscriu in mentalitatea romaneasca, cu idei preconcepute, cu pretentii, justificate sau nu, de la cat pleaca un CLA? De la 30 de mii ? Pleaca si se opreste pe la 35k asa la prima strigare, ei bine sa fie cei din afara inteligenti, asemenea preturi pt un model cu diesel renault, care nu sunt nici cele mai fiabile, reduceri de costuri spuneti? Reduceri monsieur, dar nu la clienti. Stati calmi ca nici cu Audi nu imi este rusine, un A3 ajunge la niste preturi fantastice, nici acolo nu se justifica atata timp cat exista Golf, cu-n interior aproape perfect si aceleasi motoare, ma iau nitel si de Bmw, scump si seria 1, dar ca idee, platforma macar este una pura ca sa zic asa, respecta o filozofie si au si niste motorizari de nota 10, nu toate, cam uratel, daca era mai frumos ar fi fost perfect, dar exista Volvo V40 care pare perfect, nu stiu daca chiar asa este, dar intruneste toate conditiile, bun toate astea nu concureaza cu CLA, ci cu clasa A, dar de acolo deriva, dintre toate, daca mi-as permite o compacta premium, Mercedes cu motor Renault ar fi ultima optiune, stiu stiu si Audi are de VW, dar parca de la Mercedes aveam alte pretentii.
-
@Vasi, miercuri, 09.10.2013 23:39
Pe bune ca tu vei fi primul care va da vreo 40 de mii pe un Mercedes cu motor reno??? De fapt ai dreptate, au ei alte tinte, pe fraierii cu bani de afara, tu esti un fraier fara bani, mai ales ca mai ai 27 de rate la logan din 2007, nu e cumva 1.5 dci? Motor bun sa stii, nu stiu dc astia de la Mercedes nu s-au gandit mai devreme, faceau economii si mai mari.
-
AndreiRN, joi, 10.10.2013 01:44
Pe baza la astfel de gafe de management Toyota se va ridica si mai sus datorita performantelor consistente. Cand iei o Toyota si ca este o Toyota nu o masina facuta din bucati de VW sau Renault sau Hyundai sau BMW sau Fiat sau Mazda sau .......... Corcituri.
-
Ivanoff, joi, 10.10.2013 02:50
Mai, mai, mai.Pffff patethic......... Cata valva s-a strans la acesta stire incompleta din punctul meu de vedere. Redactia AM a omis ceva. Infine ! Nici nu stiu cu ce sa incep, probabil sunt printre ultimii care vor comenta la aceasta stire. O alianta aiurita printre cele mai proaste motoare concepute vreodata sunt ultimele generatii de diesel Renault. S-au axat direct spre consum, ceea ce le-a iesit pe buna dreptate de minune, dar au uitat de fiabilitate. La un Common rail daca vrei viata lunga bagi piese de calitate, asta inseamna costuri ridicate. In fine, daca cei de la Mercedes vor face treaba asta isi vor strica rau de tot imaginea. Sincer imi este dor de vechile Cobre de altadata. Dar sa speram ca francezii nu o vor da in bara de aceasta data, doar chiar ei firma frantuzeasca Eurocopter e cel mai mare producator din LUME de elicoptere. Elicoptere nu masini. Asta daca stiti ce inseamna un elicopter si cum este fabricat. Este mult mai complicat ca o masina. Daca francezii au fost in stare de asta, sa speram ca de aceasta data ar fi in stare sa faca si un ***** de motor de masina bun. Ca ei mai pun injectii de proasta calitate pe unele modele sa fie ieftine e alta treaba.Dar motorul in sine este economic cu siguranta. Numai bine ! De acord cu @AndreiRN
-
dan, joi, 10.10.2013 09:57
Eu raman socat de cat de disperati sunt fanii Reno pe-aici. Au stat ei asa, cu migala, sa dea minusuri in stanga si dreapta la oricine indrazneste sa gandeasca ceva stramb despre mult iubita marca. Nu tu dezbatere, nu tu logica, nu tu gandire, direct injuratura, pumnul si minusul. Asa ceva...
-
dan, joi, 10.10.2013 15:20
Stau si ma intreb oare... Daca Renault ar fi cumparat motoare de la Tata, eventual Nano, si le-ar fi pus pe Clio, cu motivatia ca sunt foarte bune, consuma putin si nu e nimic rau cu ele, oare fanii Reno ce ar fi avut de zis? Sau atunci ar fi intors-o ca la Ploiesti?
-
R5, joi, 10.10.2013 17:56
Sau gasit toti adolescentii si specialistii lu' peste prajit sa dea lectii de business unei corporatii de miliarde cum e Daimler! Hai ca-i chiar caraghios! 1.5 dci e un motor fiabil, iar Daimler stie mult prea bine lucrul asta.
-
@R5, joi, 10.10.2013 18:27
Se pare c-ai inteles foarte bine motivul disputelor de aici, nu era vorba ca 1.5 dci n-ar fi fiabil, acum nici ca exceleaza, sau ca financiar Mercedes nu iese bine cu aceasta colaborare, era vorba ca pt prestigiul Mercedes, un dci care se gaseste si pe Logan n-ar da prea bine, habar n-am daca chiar asa va fi sau nu, clientii vor decide, dar adevarul intotdeauna e pe la mijloc, eu inteleg atat argumentele contra cat si pe cele pro.
-
AndreiRN, vineri, 11.10.2013 00:38
Ivanoff, am pus 3 cobre la colectie si 2 motoare cu transmisie de rezerva. Nu exista masina/motor mai bine facut.
-
C-G-C, vineri, 11.10.2013 07:36
Cu ce este mai prejos motorul Renault: 1461cmc - 110cp/4000rpm - 240nm/1750rpm - mixt 4,6l - vmax 185 (motorizarea prezenta pe Megane 5usi) fata de: 1598cmc - 95cp/4000 rpm - 235nm/1500 - mixt 4,1l - vmax 185 (motorizarea prezenta pe Seria 1 5usi) sau 1598cmc - 105cp/3000rpm - 250nm/1500 - mixt 3,8l - vmax 195 Eu zic ca la o cilindree mai mica cu 100cmc, motorul este absolut comparabil cu 1,6 de la BMW si cu mici ajustari de soft poate egala valoarea de cuplu de la Audi. Cred ca acel caracter nobil de care tot vorbim aici este dat de altceva si nu strict de motor, in conditiile in care niciunul din motoarele de mai sus nu pot fi considerate premium deoarece pe toate le regasim si pe modele de volum. Deci despre ce vorbim? P.S.: Datale tehnice sunt luate de pe AM, sectiunea masini noi!
-
Pana, sâmbătă, 12.10.2013 22:23
Sa conduci Mercedes cu motor Renault este ca si cum l-ai asculta peJustin Bieber cantand melodiile lui Eminem si ti s-ar parea extraordinare.
-
Florin, marţi, 15.10.2013 11:01
@Pana lu' tataia Numai prostii se antepronunta !
-
decebal, marţi, 15.10.2013 18:12
@C-G-C Ai dreptate! Personal mi-as lua un CLA cu motor 1.5 diesel. Renault a fost unul dintre primii constructori de volum care a adoptat commonrailul acum mai bine de 10 ani si l-a tot perfectionat de-a lungul timpului. E un motor de incredere acum, dovada ca si Mercedes-Benz isi pune banii pe el.
-
LauCalin, marţi, 15.10.2013 19:08
"Renault a fost unul dintre primii constructori de volum care a adoptat commonrailul acum mai bine de 10 ani" Mercedes a pus common rail inaintea lui Renault ( se intampla prin '96-'97), in conditiile in care primul sistem common rail de serie a fost lansat in '86. Ghici de cine. Oricum sunt multe variabile pentru care motorul asta e si la Mercedes. Vorbim pana la urma de un mare business.
-
decebal, joi, 17.10.2013 13:37
@LauCalin Alooo !! Mercedes-Benz e constructor de volum?! Nu. Nu te mai baga ca musca-n lapte si fii mai atent la exprimare.
-
pif666, vineri, 01.07.2016 17:58
parerea mea este ca 1.5dci este cel mai bun motor din lume dintre toate motoarele de pana la 2000cc inclusiv. are un consum mic,ca sa nu zic extrem de mic, se simte si se accelereaza ca si o benzina. daca esti incepator,credeti-ma ca o sa aveti tentatia sa alimentati cu benzina in statie peco :)) din experienta va vorbesc-megane 2007 consuma romania-grecia mediu 4.4l. -cu AC pornit -am respectat limitele legale,autostrada 110-130km. distanta parcursa 720km. craiova-bucuresti facut noaptea cu 100km/h : 3.3litri !!! fara ac pornit modelul 2012 consuma cu maxim 1 litru mai mult. mai multa electronica+optiuni si mai grea . daca nu te uiti dupa consum scoti in oras de maxim 6,5 litri. eu obtin 5.7l ,dar dupa sute de mii de km efectuati ,prinzi ceva experienta :)) in a abtine un consum bun. din nefericire nu am condus si un clio model nou, as fi tare curios ce consum are. Este normal ca mercedesul sa foloseasca motorul asta din 2 ratiuni principale: 1-clienti acestui model: (domnisoarele nu asociaza puterea si marimea motorului cu savarina lor ca in cazul domnilor . doamnele doresc un condus linistit,consum mic si taxe reduse la impozit) 2-avand cerinta acum de motor cu cc mica,prefera sa ia unul de top ca si performante-( consum redus-fiabilitate maxima( problema cu injectoarele nu tine de motor atentie-pui alte injectoare si punct). este normal sa prefere decat sa investeasca sute de milioane in cercetare si cativa ani pierduti ,si posibil sa faci unul mai slab ca si 1.5dci-ul. de ce sa nu iei un motor gata facut-unul beton din toate punctele de vedere. ca si varianta aveau 1.6 vwdar ala consuma mai mult, toaca ca o drujba, are pe hartie euro 6 si in realitate euro 3. bravo lor. !
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
Si se vinde la pret de WV? In rest ....... sa vanda un milion de exemplare.