Mercedes-Benz S63 AMG - imagini şi detalii oficiale cu cel mai puternic S-Klasse

Publicat miercuri, 17.07.2013 12:45 de Sebastian Toma

Mercedes-Benz a prezentat noul S63 AMG înainte de debutul său de la Frankfurt. Limuzina din Stuttgart are 585 CP şi poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 4.4 secunde.

Mercedes-Benz a publicat primele informaţii şi imagini oficiale ale noului S63 AMG. Vorbim despre a doua cea mai performantă versiune a noului S-Klasse, în aşteptarea viitorului S65 AMG. Modelul are un motor V8 twin-turbo, de 5.5 litri, care respectă normele Euro 6 şi livrează 585 CP şi 900 Nm. În comparaţie cu predecesorul său, modelul este cu aproape 100 kilograme mai uşor şi se mândreşte cu numeroase componente din aluminiu, de la blocul motor, până la anumite elemente de caroserie. Mai mult decât atât, unele panouri sunt realizate din fibră de carbon, cum este spaţiul destinat roţii de rezervă.

În comparaţie cu un S-Klasse standard, modelul vine cu un pachet de caroserie discret, jante din aliaj cu diametrul de 19 inch şi evacuare dublă cu două ţevi pe fiecare parte. Aspectul modelului este evident mai agresiv decât cel al modelului standard, dar nu vorbim despre un salt major faţă de S-Klasse, cu toate că herghelia de sub capotă ar fi meritat mai multă atenţie din partea designerilor, măcar pentru partea de impresie artistică.

Indiferent dacă vorbim sau nu despre versiunea cu ampatament mărit, noul S63 AMG sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 4.4 secunde. Însă, între cele două caroserii există o diferenţă de masă, modelul cu ampatament normal având o masă de 1.970 kilograme cu rezervorul umplut la 90 la sută din capacitate, pe când modelul cu ampatament mărit are o masă de 1.995 kilograme în aceleaşi condiţii. Există şi o versiune cu tracţiune integrală a lui S63 AMG, disponibilă doar în compania caroseriei cu ampatament mărit, care sprintează până la 100 km/h în doar patru secunde. Consumul mediu de carburant este de 10 litri la sută pentru modelele cu tracţiune spate, respectiv 10.3 litri la sută pentru versiunea 4Matic, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 237, repsectiv 242 grame de CO2 pe kilometru.

Clienţii au la dispoziţie o gamă largă de dotări opţionale, unele dintre ele fiind elemente noi introduse odată cu noua generaţie a lui S-Klasse. Printre acestea, enumărăm sistemul de frânare AMG ceramic, care oferă performanţe superioare şi are o masă redusă cu 20% faţă de sistemul standard şi sistemul Magic Body Control. Magic Body Control este un sistem de suspensie care foloseşte o cameră video instalată în parbriz pentru a monitoriza suprafaţa de rulare şi modifică răspunsul suspensiei în doar câteva fracţiuni de secundă pentru a oferi un nivel superior de confort şi manevrabilitate.

Via Mercedes-Benz

  • @ Automarket, miercuri, 17.07.2013 13:30

    Foarte curand ( probabil la Salonul de la Frankfurt ) AMG va oficializa un parteneriat de marketing cu MV Agusta similar celui avut cu Ducati ( a fost dizolvat odata cu achizitia Ducati de catre Audi ) iar in aceasta privinta au lansat un video preview al acestei viitoare colaborari : http://www.youtube.com/watch?v=Fpzp6BVHYRs

  • ScorpyonVAG, miercuri, 17.07.2013 13:41

    Sper sa apara si S65. Ce nu-mi place la el, este golul de la spoilerul din fata unde erau demult proiectoare de ceata (led deobicei).

  • robert, miercuri, 17.07.2013 13:54

    Intamplarea a facut sa merg 2000 km cu S 65 AMG varianta 2010.Intr-a devar o masina perfecta."Golurile" din spoiler sunt prize de aer !La un AMG nimic nu este lasat la voia intamplarii sau omis pentru design "mai placut".Perfomanta inseamna AMG !Indiferent ce ar spune oricine, Mercedes S AMG este unul din varful limuzinelor de lux ,printre cele mai potente si bine realizate din lumea asta !

  • dan, miercuri, 17.07.2013 14:59

    Considerati-ma carcotas, dar personal acest nou S nu mi se pare un avans in design si calitate perceputa demn de renumele Mercedes. Spre exemplu, ma uit la poza 37 si nu pot sa spun ca sunt incantat de micile detalii ale scaunelor. Nici detaliile de finete pe la bord, cu cele 2 "plasme" usor cam nefinut integrate, nu sunt la nivelul asteptat. Ok, se prezinta cu foarte multe inovatii, dar Mercedes trebuie sa exceleze, dupa parerea mea, in primul rand in detalii de lux ireprosabile, mai ales ca noul S se doreste sa inlocuiasca golul lasat de disparitia Maybach. Desi nu ma innebunesc dupa grupul VW, interiorul lui A8 pare mai atent lucrat.

  • Adrian, miercuri, 17.07.2013 15:12

    Masina este o evolutie in bine fata de modelul anterior. @dan Tehnologia este probabil peste Maybach si estetic mai modern. Dar Maybach o sa ramana ca fiind cel ami bine lucrat Mercedes (modern). Si asa cred ca si este. Oricum nu as alege versiunea AMG pt S. Nu inteleg ce sens are un motor de genul asta pe o limuzina. In schimb un S 600 V12 (aspirat) este cel mai potrivit pe un S.

  • Vasilica, miercuri, 17.07.2013 15:29

    Ca sa fie treaba, treaba sa puna pe S si 2.0 DCI si gata

  • S klasse, miercuri, 17.07.2013 17:28

    Foarte frumos si elegant acest AMG.Se vede atentia acordata de ingineri asupra fiecarui detaliu.Cu siguranta te poti pierde in meniul de cautare al masajului din scaune sau al dirijarii aerului ionizat.

  • @ Adrian, miercuri, 17.07.2013 17:55

    Mercedes S600 de ani buni nu mai are motor V12 aspirat ci un V12 supraalimentat .

  • George, miercuri, 17.07.2013 18:32

    @Vasilica Sa puna ! Frustrat? Sa ne bucuram in liniste totusi de acesta aparitie impresionanta. Fiecare, atat Renault, cat si Mercedes au rolul lor pe scena auto mondiala. Fiecare trebuie respectat pentru ceea ce este.

  • Robert, miercuri, 17.07.2013 19:42

    Si am uitat sa specific mai sus si de fiabilitate. Dar asta ramane de vazut dupa aparitia sa pe piata.

  • reliability is the name, miercuri, 17.07.2013 19:51

    Aah vrei sa ne arati ca ai invatat ceva din articolul cu 0.9tce? Bravo, e un pas inainte!

  • noway, joi, 18.07.2013 11:03

    am sa imi cumpar masina asta folosind 146 de tichete rabla...