Mercedes-Benz G-Klasse ar putea primi un facelift în 2011

Publicat luni, 07.06.2010 16:38 de Sebastian Toma

Mercedes-Benz G-Klasse va primi motorizări noi şi modificări la interior în toamna acestui an, urmate de un potenţial facelift important în 2011.

Potrivit unor surse din cadrul fabricii G-Klasse din Graz, Austria, modelul Mercedes ar putea primi un facelift semnificativ în 2011. Modelul este produs de 31 de ani şi a reuşit, în mod surprinzător, să-şi păstreze cu stoicism forma fără ca vânzările să scadă. Înainte de schimbarea radicală a formei lui G-Klasse, modelul va primi încă un facelift în septembrie 2010 – care ar putea debuta chiar la Salonul Auto de la Paris. Presupusul facelift din septembrie ar fi cel de-al treilea în doar patru ani.

Noutăţile ce vor apărea în toamnă în gama G-Klasse sunt reprezentate de gama de motorizări Euro5 şi modificari la interior pentru a putea primi toată tehnologia prezentă pe fratele său mai tânăr, E-Klasse W212. O vreme, cele două modele au împărţit tehnologie, dar acest lucru se întâmpla când E-Klasse era la a doua generaţie – W123 şi G-Klasse era la prima generaţie. Apoi, G-Klasse a rămas retro şi E-Klasse a evoluat în ceea ce este azi – W212. Tehnologia de pe actualul E-Klasse va fi implementată şi pe G-Klasse pentru a oferi maximum de confort şi stil şi de a adapta standardul Mercedes şi pe celebrul "G-Wagen".

Mercedes nu vrea să piardă clientela specifica de G-Klasse, aşa că va păstra, în mare, aceleaşi linii de design. Versiunea AMG va fi ultimul model Mercedes-Benz care va mai folosi motorul V8 supraalimentat de 5.4 litri, iar aceasta va fi înlocuită de o versiune G 63 AMG în 2012 – care va utiliza însă noul motor V8 bi-turbo de 5.5 litri. Strategia de downsizing vine şi în cazul lui G-Klasse, respectiv venerabilul G 500 renunţă la V8-ul aspirat în favoarea unui motor V8 supraalimentat cu două turbocompresoare şi care beneficiază de tehnologia injecţiei directe. Consumul de carburant la nivel de gamă şi emisiile CO2 vor fi scăzute drastic graţie acestor modificări, în timp ce performanţele vor egala unităţile actuale, cu posibilitatea depăşirii acestora în viitorul apropiat.

Via | Autoblog.it

  • ian, luni, 07.06.2010 17:39

    da o masina adevarata intr-adevar ,chiar si cel mai infocat fan bmw (adica si eu) tre sa recunoasca....a fost si e o legenda in domeniu

  • Victor, luni, 07.06.2010 17:57
    G-Klasse

    Cel mai bun off roader din lume,nu ii lipseste apsolut nimic pentru off-road,doua lucruri ma surprind la aceasta masina si anume:vadul foarte mic de trecere care este de numai 50 cm in timp ce pt un SUV cum este ML acesta este de 60 cm,pt Land Cruiser,Pajero,Range Rover 70 cm iar pt Lada Niva 80 cm si al doilea lucru care ma surprinde dar este foarte bun si anume valoarea foarte mare la revanzare cea ce ne arata faptul ca este o masina foarte apreciata si cumparata in general de cunascatori,in rest decat sa iti iei un X6 de basinosi mai bine iti iei una dasta care este o legenda si nu o gaina cocosata precum X6&co

  • E., luni, 07.06.2010 21:54
    G

    A propos de vad... http://www.youtube.com/watch?v=vvPDgcUbdr8&NR=1&feature=fvwp

  • InflatableNinja, marţi, 08.06.2010 00:26
    Facelift G-Klasse

    Salut Sebastian, Alex de la AE here. :) Informatiile au aparut online prin intermediul nostru - daca vrei iti dau chiar link-ul original de la noi, daca nu cumva se considera reclama. Nu va fi niciun facelift semnificativ in 2011 - probabil ca info s-a pierdut pe drum pana la cei de la autoblog.it - noi ne refeream la MY (model year) 2011. Singurele modificari oarecum majore despre care se vorbeste vor aparea incepand cu luna de productie septembrie a anului curent (cele din stire) urmand ca in 2012 sa fie inlocuit motorul V8 de 5.4 litri de pe G 55 AMG.

  • Anonim, marţi, 08.06.2010 15:01
    G-Klasse

    Mereu m-am intrebat dacă nu cumva, ca forma, in linii mari, ARO 244 a fost copiat dupa G-Klasse.Sau invers.

  • andrei, marţi, 08.06.2010 15:14
    mda

    cea mai adevarata masina din toate punctele de vedere. super tare.

  • COCALARU SEF, marţi, 08.06.2010 16:01

    Am avut ocazia sa conduc (in Nigeria) o asemenea masina, in interes de serviciu. Este una din cele mai bune masini de teren din lume, capabila pentru orice tip de teren (nu stiu cum o fi pe zapada dar pe nisip se descurca excelent!). Tinuta excelenta de drum, izolatie fonica adevarata, consum rezonabil, cutie de viteze facuta special pentru o masina de teren, confortabila. Minusuri: putin cam "zgarcita" la interior, persoanele mai voluminoase si mai inalte avand ceva probleme de spatiu. Personal inca imi place design-ul si sper ca sa ramana in aceeasi "linie" si dupa moficarea aspectului exterior. Masina e totusi scumpa pentru buzunarele romanilor si nu are trecere la copii de bani gata si la manelistii imbogatitit peste noapte din cauza ca nu e o masina care sa le "demonstreze" statutul social prin viteza excesiva sau design agresiv.

  • bodo 66, duminică, 19.12.2010 01:19

    da asta da masina de teren si imi place din toate punctele de vedere vazand-o pe strada lasa impresia ca e stapana pe ceea ce face e mare e tank cine nu si-ar dori o astfel de masina si in primul rand tinem cont si de motorul de 5.4 litri v8 476cp .... mortallll