Mercedes-Benz C-Klasse va primi în această vară un motor 1.6 turbo
Mercedes-Benz va introduce un motor turbo de 1.6 litri în gama C-Klasse. Unitatea va oferi cuplul maxim încă de la 1.250 rpm şi va fi la fel de economic ca un diesel, spun oficialii mărcii.
Mercedes-Benz va introduce un propulsor 1.6 turbo în gama C-Klasse. Unitatea se numeşte M274 şi este o versiune revizuită şi montată longitudinal a motorului M270 utilizat de noul A-Klasse. Noul propulsor de 1.595 centimetri cubi este alimentat cu benzină, are sistem de distribuţie variabilă în două etape Camtronic şi respectă normele Euro 6. Pe lângă Camtronic, motorul are trei tehnologii cheie BlueDirect: piezo injectoare, aprindere multi-scânteie şi un sistem de supraalimentare care foloseşte "scavenging" pentru a reduce întârzierea turbo. Motorul are Start-Stop automat, pompă de apă şi pompă de ulei cu debit reglabil şi elemente interne cu frecare redusă. Mercedes-Benz va oferi şi o versiune de 1.991 cmc a propulsorului M274, care dezvoltă 210 CP şi emite 143 de grame de CO2 pe kilometru.
Noua motorizare din gama C-Klasse ar putea fi oferită în două niveluri de putere, aşa cum este cazul fratelui său montat transversal sub capota lui A-Klasse. În cazul lui A-Klasse, unitatea de 1.6 litri dezvoltă 122 sau 156 CP. Graţie tehnologiilor BlueDirect, motorul va putea atinge nivelul de cuplu maxim încă de la 1.250 rpm, element care va fi apreciat de clienţii lui C-Klasse, obişnuiţi cu motoare de cilindree mai mare, care oferă un nivel superio de cuplu motor. Tehnologia multi-scânteie va permite emiterea a maximum patru scântei în mai puţin de o milisecuntă pentru fiecare bujie, în timp ce carburantul este livrat cu precizie sporită în camera de ardere, ce permite vaporizarea mai rapidă a acestuia.
Mercedes-Benz va lansa noul motor 1.6 turbo în gama C-Klasse începând cu vara anului curent, anunţă Autocar. Tehnologia scavenging foloseşte sistemul de distribuţie variabilă pentru a suprapune timpii de deschidere ai supapelor de alimentare şi ai supapelor de evacuare pentru a ridica turaţia turbocompresorului mai rapid cu ajutorul gazelor de combustie. Motorul 1.0 EcoBoost de la Ford foloseşte aceeaşi tehnologie în acelaşi scop, semn că termenul de "scavenging" va mai fi întâlnit şi în cazul altor constructori de autombile.
Via | Autocar
daca cifrele raman reale...atunci au dat lovitura,oricum era cazul...