Mercedes-Benz actualizează gama Citan: start-stop în standard, diesel-uri Euro 6 şi noi opţionale
Mercedes-Benz a operat câteva îmbunătăţiri în gama Citan, aplicabile tuturor modelelor livrate după 1 iunie 2015. Printre altele, toate motorizările respectă norma Euro 6, au Start-Stop în standard şi 20 Nm în plus.
Mercedes-Benz Citan, modelul utilitar ar mărcii germane cu platforma preluată de la partenerii de alianţă de la Renault-Nissan, primeşte o actualizare începând cu luna iunie a anului curent. Toate motorizările din ofertă vor respecta norma Euro 6 şi se vor bucura de acest lucru fără să necesite un sistem de aditivare cu AdBlue. Altfel spus, unitatea cunoscută publicului sub numele de 1.5 dCi din oferta mărcilor Dacia, Renault şi Nissan a putut fi convertită la nivelul de mediu Euro 6 doar printr-o actualizare la convertorul catalitic şi prin câteva reglaje ale propulsorului. În plus, toate motorarele lui Citan se bucură de pachetul BlueEfficiency în standard, care aduce funcţia Start-Stop şi reduce consumul mixt la 4.3 litri la sută, iar cuplul maxim a cerscut cu 20 Nm.
Varianta actualizată a lui Mercedes-Benz Citan poate fi comandată acum cu noi dotări şi echipamente. Vorbim despre posibilitatea comandării unui scaun de pasager faţă dublu, în stil banchetă, un sistem de navigaţie de fabrică, un plafon panoramic din sticlă şi o cameră video de marşarier. Aceasta din urmă are afişajul în interiorul oglinzii retrovizoare centrale. Mercedes-Benz a operat şi o modificare de denumire în gama Citan, versiunea de pasageri a modelului fiind denumită Tourer.
Varianta Tourer cu ampatament mărit a lui Mercedes-Benz Citan poate fi comandată şi cu un plafon din sticlă special, care prezintă această suprafaţă şi deasupra locurilor din spate. Sistemul de navigaţie folosit de Citan nu este preluat de la partenerii de la Renault-Nissan, fiind vorba despre o unitate cu un afişaj cu diagonala de 3.5 inch. Spre comparaţie, în gama Dacia este oferit sistemul de navigaţie MediaNav, care are diagonala dublă, de şapte inch, adică 18 centimetri. Pe de altă parte, în gama Dokker nu este posibilă comandarea unui sistem de climatizare cu reglare automată, a unei camere video de marşarier şi a unui plafon panoramic din sticlă, printre altele.
Via Mercedes-Benz
Nu inteleg un lucru. Cum ii dau norma mai buna si putere mai multa ? Dar totusi par cam cam limitate fata de unu care "sufla" fara dpf, fara catalizator.