Mercedes ar putea lansa E-Klasse Superlight în 2015
Mercedes-Benz pregăteşte o versiune specială a viitorului E-Klasse. Aceasta este cu 350 de kilograme mai uşoară decât actualul model şi ar putea debuta în 2015 alături de o caroserie din fibră de carbon.
Mercedes-Benz pregăteşte un model alimentat cu pile de combustibil şi caroserie din fibră de carbon. Acesta este răspunsul mărcii la BMW i şi Audi E-Tron şi se numeşte E-Klasse Superlight. Modelul va avea dimensiuni apropiate de cele ale lui CLS şi un preţ apropiat de cel al lui S-Klasse, caracteristici rezonabile având în vedere specificaţiile tehnice din spatele său. Din moment ce vorbim de un model bazat pe platforma W213 a viitorului E-Klasse, debutul său este aşteptat abia în 2015, spun englezii de la Car.
Mercedes E Superlight este un model cu patru uşi şi caroserie berlină, care va avea o formă specială a portierelor. Respectiva formă este realizată cu ajutorul structurii din fibră de carbon şi asigură un design extravagant. Graţie acestui material, cei de la Mercedes-Benz pot să renunţe complet la montanţii B şi să echipeze modelul cu portiere cu deschidere inversă pentru ocupanţii locurilor din spate. Mai mult decât atât, noua structură elimină necesitatea unui şasiu din aluminiu, reducând dramatic masa vehiculului şi consumul de energie, în timp ce îmbunătăţeşte agilitatea pe toate planurile.
În baza unui plan ingenios, sistemele de suspensie şi de propulsie pot fi integrate cu succes în structura monococă, eliminând alte subansamble grele şi costisitoare. În versiunea proiect, modelul are o celulă de combustibil (hidrogen) care alimentează un motor de 150 CP şi un motor electric de sprijin care dezvoltă 50 CP. Ulterior, cei de la Mercedes-Benz ar putea echipa modelul cu un motor pe benzină convenţional sau cu un diesel şi să realizeze o aplicaţie de tip plug-in hybrid. Cei de la Mercedes-Benz estimează că E Superlight va fi cu peste 350 de kilograme mai uşor decât actualul E-Klasse.
Via | Car
am citit acelasi articol in auto bild romania acum o luna dar mai detaliat articolul din car este scris de georg kacher care a scris si articolul din auto bild. numai ca pe site la car e un rezumat al articolului.