Mercedes a vandut 1.5 milioane de unitati E-Klasse

Publicat vineri, 19.12.2008 17:52 de Bogdan Mirică

Actuala generatie a modelului E-Klasse s-a vandut in 1.5 miloane de exemplare, din 2003 si pana in prezent.

Chiar daca actuala criza economica nu i-a ocolit nici pe ei, cei de la Mercedes sarbatoresc 1.5 milioane de unitati E-Klasse livrate publicului din intreaga lume. Este vorba bineinteles numai despre exemplarele actualei generatii, modelul german insumand de-a lungul vietii aproximativ 12 milioane de unitati vandute.

Actuala generatie a fost introdusa pe piata in 2002, pana in prezent bucurandu-se de o popularitate mare in randul europenilor si americanilor. Informatia este intarita de cifrele de vanzari, cele mai importante piete pentru E-Klasse fiind Germania si Statele Unite, cu un procent de 25%.

Cele mai populare versiuni ale modelului german sunt versiunile E220 CDI si E350.

via | ZerCustoms

  • marius, vineri, 19.12.2008 19:42
    mercedes...

    fortza MB !

  • flavius, sâmbătă, 20.12.2008 17:42
    din nou greseli specifice automarketului

    Ma bucur ca si eu eu ma numar printre cei 1.5mil de exemplare cu un E270 cdi Av. , apropo automarket, generatie actuala de w211 NU A APARUT in 2003 , ci in luna mai 2002 afost lansata in Germania....asa ca puneti mana si corectati, ( a mea este din iunie 2002)

  • Vlad, sâmbătă, 20.12.2008 20:17
    Actuala generatie de E-Klasse a aparut in 2002

    Flavius are dreptate. Premiera mondiala a actualei generatii de E-Klasse a avut loc in luna ianuarie 2002 la Salonul Auto de la Bruxelles,fiind disponibila la vanzare cateva luni mai tarziu.

  • pontiu pilat, sâmbătă, 20.12.2008 21:27
    Mercedes

    domnilor flavius si vlad, din pacate domnul Mirica nu prea are cultura auto. Aveti dreptate. E-Klasse, modelul curent s-a lansat in 2002. Daca domnul Mirica ar fi avut macar curiozitatea sa intre pe site-ul media al Mercedes ar fi vazut ce scrie in comunicat. Dar pt ca jurnalistului Mirica ii este mai usor sa transcrie un text de pe un site oarecare, unde scrie o tampenie, e si normal sa se faca de ras. Domnule Mirica una din legile jurnalismului prevede ca o stire trebuie sa raspunda la cele 5+1 intrebari (le stiti?) si ca ea nu poate fi redactata - evident in mod obiectiv si realistic, daca mai intai de toate pe subiectul respectiv nu este consultata sursa directa. Sigur putem merge pe varianta... surse... in cazul in care "portile sunt inchise". Altfel stimabile te faci de tot rasul. Asta pentru ca un om informat este un om puternic dar si o persoana care stie sa dea un raspuns corect. Sigur nu poti sa le tii minte pe toate, dar poti macar sa consulti inainte de a scrie un site oficial. Nu e prima data cand scrieti tampenii. Chiar te invit sa consulti site-ul media al MB. Logic, daca ai adresa si cont de utilizator Cu stima, Pontiu Pilat. P.S- daca e nevoie va trimit comunicatul de presa.

  • mircea, sâmbătă, 20.12.2008 21:49
    2002 vs 2003

    Multumim pentru sesizare, informatia a fost corectata. @pontiu pilat: nu pot sa inteleg hotararea cu care incerci sa iei capul unui redactor care, posibil, a facut o greseala de spelling. Pur si simplu a apasat pe tasta "3" in loc de "2". Spun "posibil" pentru ca, la fel de posibil, putea sa greseasca. Nu e insa o eroare care sa genereze o reactie atat de dura. Probabil ar trebui sa ne calmam si sa invatam sa respiram ritmic.

  • Adimo, duminică, 21.12.2008 00:03
    190E

    190 E de ce nu apare? A fost cea mai robusta masina Mercedes construita vreo data.

  • @ Adimo, duminică, 21.12.2008 00:25
    Robert

    Mercedes 190 nu are nici o legatura cu E-klasse,fiind precursorul lui C-Klasse. 190 E erau modelele pe benzina iar 190 D cele pe motorina. Intr-adevar alaturi de E-Klasse (varianta Cobra dintre 1976-1984),190 a fost unul dintre cele mai robuste modele produse de Mercedes.

  • pontiu pilat, duminică, 21.12.2008 01:33
    no versus amigo

    Pai mai Mircea, te faci portavoce? Ok, sa zicem ca si colegul tau, nu are taria sa raspunda. Ai abilitatea de a o scalda, e clar. Dar uiti ca cine se scuza, chiar si voalat, se acuza. Nu cred ca nu a tastat corect. Cred ca nu stia anul. Basta. Nu e o crima, e o chestiune care tine de nivelul sau profesional si de bagajul de cultura cu care este inzestrat. Se vede ca nu stapaneste bine anumite lucruri. Ok, am incercat sa ii iau capul, pentru ca si el a facut la fel cu altii care au gafat. Sper sa mai tineti minte unele episoade cu comunicate de la PR.... Radeati si persiflati personajul respectiv. Nici Mirica nu e mai breaz. Si el gafeaza. Ca jurnalist ce este si de la care ai pretentia ca esti informat si informeaza corect, ai anumite asteptari. Asta am vrut sa arat. Si reactiile voastre au fost dure, cu cei care au gresit, ca si cand voi erati mama perfectiunii. Macar respectivii de la PR in nimicnicia lor au incercat sa creeze ceva, nu sa copieze. By the way. Stirea cu MB nu raspunde la cele 5+1 intrebari. Ca un sfat, daca tot esti redactor sef, in loc de portavoce mai bine ai fi supervizor peste textele colegilor tai. Fac destule gafe! DAR MULTI VAD, PUTINI PRICEP. DIN AVION ORICUM NU SE VEDE! Ave. Pontiu Pilat