Megane RS N4, propunerea Renault pentru grupa N
Renault Megane RS primeşte un pachet complet ce urmează a fi omologat de FIA pentru grupa N. Kitul include mai multă putere, suspensii şi frâne noi.
Renault îşi reafirmă apropierea faţă de motorsport cu o versiune specială a modelului Megane RS. Hot-hatch-ul francez va fi omologat pentru grupa N de oficialii FIA, Renault asigurându-se că derivatul său va putea face faţă în competiţiile de raliu.
Spre deosebire de versiunea de stradă, noul Megane RS N4, aşa cum a fost el botezat de către francezi, vine cu o suspensie nouă, dezvoltată împreună cu specialiştii de la Ohlins, cu un sistem de frânare îmbunătăţit, care dispune de discuri cu dimensiuni de 355 mm pe faţă şi 290 mm pe spate, şi cu o transmisie în cinci rapoarte.
Nu lipseşte diferenţialul autoblocant şi nici elementele de siguranţă specifice, cum sunt roll-cage-ul, scaunele Sabelt cu centuri în şase puncte şi extinctorul. Instrumentele de bord convenţionale au fost şi ele înlocuite, ca de altfel întreaga planşă a modelului de serie.
Modificări importante şi sub capotă, unde inginerii Renault Sport au "înghesuit" încă 20 de cai putere, reuşind să stoarcă astfel un total de 270 de cai din unitatea de 2.0 litri turbo. Cuplul motor creşte şi el cu 130 de Nm, până la un total de 470 Nm. Resursele sunt destul de generoase pentru un model care cântăreşte cu mult sub 1312 kilograme, masa versiunii de serie.
Noul Renault Meagen RS N4 va fi comercializat de constructorul francez sub forma unui kit complet, al cărui preţ nu a fost momentan anunţat.
via | autoblog
Sublim, magnific, unic si de neegalat !