McLaren: "90% dintre clienții lui P1 și-au personalizat mașinile. Noi nu refuzăm nimic"
Divizia de Operațiuni Speciale de la McLaren a personalizat 90% din unitățile P1 vândute. Directorul diviziei MSO se declară încântat peste măsură de rezultatul obținut.
McLaren a anunțat că aproape 90% din clienții lui P1 și-au personalizat, într-o oarecare măsură, mașinile. Potrivit directorului diviziei McLaren Special Operations, Paul MacKenzie, puține sunt lucrurile pe care le refuză el și colegii săi, iar acestea sunt legate doar de probleme legale care ar putea să apară în urma modificărilor solicitate. Reprezentanții McLaren sunt surprinși de numărul mare de clienți care au optat să-și personalizeze mașinile, estimările inițiale anunțând că doar 10% dintre clienții companiei vor alege acest lucru. În urma ponderii mare de clienți care și-au personalizat exemplarele P1 cumpărate, 26% din modelele McLaren vândute au trecut prin mâinile celor de la MSO.
Divizia de Operațiuni Speciale de la McLaren nu are nicio restricție în privința elementelor stilistice solicitate de client cât timp acestea nu afectează în vreun fel siguranța mașinii și nu necesită o nouă testare de siguranță în vederea omologării pentru conducerea pe drumurile publice. Altfel spus, cei de la MSO nu vor refuza niciodată o combinație de culori nereușită, aleasă de un client excentric, în ciuda faptului că vehiculul rezultat ar putea să nu aibă o combinație de bun gust.
Cei de la McLaren Special Operations sunt dispuși să modifice și exemplarele care au fost deja livrate la clienți, ceea ce a dus la modificarea a 15% din modelele 650S vândute până în prezent. Diviziile de personalizare au devenit o sursă importantă de venituri suplimentare pentru producătorii de automobile, în special pentru cei high-end, cei de la Ferrari înregistrând rezultate foarte bune cu echivalentul lor al MSO, iar nemții de la Daimler s-au pregătit cu divizia Maybach și posibilitățile de personalizare ale limuzinei lor de 5.5 metri.
Via Detroit Bureau