Mazda6 Wagon - japonezii vin şi cu varianta break la Paris

Publicat miercuri, 05.09.2012 11:10 de Bogdan Mirică

După ce am făcut cunoştinţă cu noua generaţie Mazda6, constructorul japonez ne propune şi varianta break a modelului de clasă medie. Debutul european al noului Mazda6 Wagon va avea loc tot la Paris.

Nici nu s-a uscat bine cerneala pe comunicatul de presă care anunţa lansarea noului Mazda6 la Salonul de la Moscova şi constructorul japonez vine cu o nouă surpriză. Aşa cum îi stă bine unui brand de talie mondială, Mazda vrea să ofere publicului prezent la Salonul de la Paris o imagine completă a gamei, aşa că ne propune încă de pe acum şi varianta break a modelului de clasă medie.

Mazda6 Wagon debutează astăzi în premieră mondială, cu un set de fotografii şi informaţii oficiale. Cum era şi normal, break-ul preia designul frontal al fratelui cu patru uşi, dominat de filosofia de design Kodo, dar plusează cu un spate mult mai complex din punct de vedere al liniilor folosite.

Cu o înclinare mare a hayonului, o pătrundere mult mai accentuată în zona spoilerului posterior şi un set de blocuri optice spate mult mai mari, Mazda6 Wagon se individualizează şi diferenţiază în acelaşi timp de designul fratelui său. În plus, dimensiunea generoasă a hayonului va asigura o gură de încărcare potrivită pentru orice obiect voluminos.

Sub caroseria break-ului se va ascunde un pachet tehnologic identic cu cel al sedanului. Lista motorizărilor va fi şi ea aceeaşi, compusă în principal din motoare SkyActive.

Lista unităţilor pe benzină va include unităţi de 2.0 şi 2.5 litri, cu puteri cuprinse între 150 şi 192 de cai putere. Pentru cei care preferă dieselul, Mazda6 Wagon va oferi un propulsor SkyActive-D, cu două versiuni de putere: una de 150 şi una de 175 de cai putere. Toate unităţile diesel vor respecta normele de poluare Euro 6.

via Mazda

  • ian, miercuri, 05.09.2012 14:21

    ..v-ati ingramadit sa comentati la golfu sapte cat e de urat dar aici de ce nu comenteaza nimeni...cat e de frumoasa aceasta mazda...e un break foarte fain ,reusit....in clasa sa e peste tot ...la design. motorizarile-s discutabile...nu ca fiabilitate ci din alte p.d.v.uneori ma gandesc ca intre fiabilitate si consum mic tre sa alegi nu le poti avea pe toate:motor mic, putere mare ,cosum mic,fiabilitate ridicata.

  • suporter, miercuri, 05.09.2012 19:27

    seamana pe undev cu actualul accord break si exterior si interior...

  • ', joi, 06.09.2012 07:59

    Masina arata exceptional, pacat insa de dunga cromata ce uneste stopurile. Poate le versiunile entry-level nu apare.