Mazda lansează o campanie de preţuri recomandate pentru revizii
Mazda va derula o campanie de transparenţă prin care va afişa preţul recomandat al tuturor pieselor necesare unei revizii, de la primul an de exploatare până la cel de-al şaptelea.
Mazda a anunţat debutul unei campanii de preţuri recomandate pentru revizii. Toate unităţile service autorizate Mazda vor avea o listă de preţuri afişate pentru orice model Mazda care se comercializează în prezent sau a fost vreodată comercializat în România. Valoarea recomandată de Mazda include preţul pieselor recomandate pentru înlocuire în planul de întreţinere. Tabelul cu preţuri recomandate de constructor nu vizează şi consumabilele care nu sunt incluse în planul de revizii recomandat, cum ar fi plăcuţele de frână, becurile, şi alte elemente de acest gen.
"Prin această acţiune venim în întâmpinarea clienţilor noştri care doresc să aibă o imagine clară asupra costurilor de întreţinere ale modelului Mazda deţinut. Studiile J.D. Power arată că posesorii de Mazda sunt printre cei mai satisfăcuţi din Europa. Această campanie de preţuri recomandate vine în sprijinul acestor studii. Recomandările vor fi utile şi în decizia de achiziţie a potenţialilor clienţi, costul de service reprezentând un procent semnificativ din cheltuielile de întreţinere şi exploatare", a declarat Dorian Basamac, Customer Service Manager Mazda.
În funcţie de model, o revizie la Mazda are loc în fiecare an sau la intervale de 15.000 sau 20.000 de kilometri. Consultând lista de preţuri la revizii pentru Mazda, observăm că nu există revizie mai scumpă de 169 de euro pentru primii 20.000 kilometri sau un an, în timp ce reviziile de 40.000 kilometri sau doi ani costă, în medie, aproximativ 200 de euro. Cele mai scumpe revizii apar după şase ani de exploatare sau la 120.000 kilometri, în special pentru modelele diesel (cum este la orice alt constructor de pe piaţă).
Via | Mazda
O initiativa laudabila...