Mazda îl vrea pe CX-9 în Europa, dar are nevoie de clienți și de un motor diesel potent
Mazda a confirmat interesul pentru vânzarea lui CX-9 pe Bătrânul Continent. Pentru a ajunge însă în Europa, SUV-ul are nevoie de un volum sigur de vânzări și de un motor diesel eficient și puternic.
În ultimii ani, Mazda a reușit să reînoiească oferta sa în segmentul SUV-urilor. Au venit pe rând CX-5, supus și unui facelift anul trecut, urmat de micul CX-3. Acum se așteaptă o nouă generație CX-7 și, ultimele informații, anunță chiar un vârf de gamă CX-9.
Cu ocazia Salonului Auto de la New York, Jeff Guyton, președintele Mazda Europa, a stat de vorbă cu britanicii de la AutoExpress. Guyton a declarat că Mazda ia în considerare aducerea lui CX-9 și pe piața din Europa și că lansarea sa este posibilă în viitorul apropiat.
Totodată, oficialul Mazda a ținut să sublinieze că misiunea lui CX-9 ar fi foarte dificilă pe Bătrânul Continent: ”Este un produs frumos, dar volumul de vânzări pe care l-ar putea aduce Europa este destul de mic. Asta ne face să ne gândim așa mult dacă această mașină ar putea fi profitabilă pentru noi aici.”
Același Guyton a declarat că, pentru a putea fi vândut în Europa, CX-9 ar avea nevoie de un motor diesel, principala opțiune a europenilor când vine vorba de motoare. În Statele Unite, CX-9 este disponibil cu un motor turbo de 247 de cai putere pe benzină, deloc pe gustul nostru când vine vorba despre eficiență.
Tot Jeff Guyton a recunoscut că publicul global dorește acum mai multe mașini CX decât poate Mazda produce. Cererea pentru SUV-urile japonezilor este mare, însă oficialul susține că va crește producția încet.
via autoexpress
cel mai frumos suv din cate am vazut daca pana in prezent imi placea cel mai mult range sport ...ei,de acum range-ul trece pe locul doi.