Mastretta MXT, supercar mexican de 42.000 euro

Publicat joi, 17.07.2008 12:39 de Catalin Dinu

La Salonul Auto de la Londra va fi prezentat in premiera Mastretta MXT, un supercar mexican de 240 CP si 900 kg.

Primul supercar mexican va fi prezentat in premiera la Salonul Auto de la Londra, in data de 22 iulie. Este vorba de Mastretta MXT, un model conceput de compania Mastrettadesign care de la fondarea din 1987 a avut ca activitate principala design-ul industrial. Compania mexicana s-ar putea reprofila spre productia de supercaruri daca acest model va avea succes.

Mastretta MXT este un coupe ultra-usor cu sasiu semi-monococ construit din aluminiu si fibra de sticla de calitate superioara, avand dimensiunile de 3.900 mm lungime, 1.790 mm latime si 1.150 mm inaltime. Motorizarea va fi asigurata un propulsor supraalimentat Ford Duratec de 2.0 litri pozitionat central si care dezvolta 240 CP si un cuplu maxim de 250 Nm transmis catre puntea spate. Datorita masei totale de doar 900 kg, supercarul mexican poate atinge viteza maxima de 241 km/h, accelerand de la 0 la 100 km/h in mai putin de 5 secunde.

Prototipul Mastretta MXT care urmeaza sa fie prezentat la Londra nu este in varianta finala de productie, compania mexicana asteptand sa incheie seria de teste in octombrie si sa obtina certificarea autoritatilor din domeniu. Compania mexicana intentioneaza sa demareze productia de serie a supercarului in ianuarie 2009, iar pretul anuntat pentru Europa este de 42.000 euro.

Via | Carscoop

  • x, joi, 17.07.2008 13:31

    un lotus mai "exotic" tropical sa zicem , le urez bafta da la bani aia iti iei un muscle car american, designul e chiar reusit

  • Sektor, joi, 17.07.2008 16:23
    MXT

    Arata dragut, performanta ok pentru banii astia. Oricum, si eu as merge pe un muscle car serios. La banii astia poti sa-ti aduci un Charger / Roadrunner / Challenger, etc...

  • prudentul, joi, 17.07.2008 19:30
    aspect

    Interesant model. Singura observaţie - parbrizul e cam prea înalt. Poate că ar fi fost mai bine să-l fi îngustat puţin, ar fi fost de ajutor la stabilirea liniei generale (geamurile laterale sunt deja înguste). Deasemenea, ar fi fost interesante câteva imagini cu interiorul.