Mai multe branduri auto au oprit publicitatea pe Twitter, noua platformă a lui Elon Musk
Mai multe nume mari din industria auto au anunțat că vor opri orice finanțare a mesajelor de pe Twitter până când nu este clarificată direcția companiei, după preluarea acesteia de către Elon Musk.
Preluarea Twitter de către Elon Musk, fondatorul Tesla, nu a rămas fără ecou în lumea auto. Știm deja că preluarea nu a fost una simplă și fără controverse. Poate de aceea, o serie de nume mari din industria auto nu au stat cu mâinile în sân. Citroen a publicat un Tweet în care a spus „Salutăm platforma socială deținută de unul dintre competitorii noștri”.
Elon Musk nu a întârziat să se autointituleze Chief Twit și să anunțe concedierea unor oameni din echipa de bază și din management. Tocmai aceste mutări au ridicat semne de întrebare în rândul companiilor care investeau masiv în Twitter.
Grupul Volkswagen este cel mai nou conglomerat auto care a anunțat că va opri publicitatea pe platforma socială. Anunțul este valabil pentru toate brandurile sale. „Monitorizăm cu atenție situația și vom decide pașii următori în funcție de evoluția situației”, a declarat Volkswagen într-un comunicat de presă.
Anunțul a venit la scurt timp după ce Audi America a anunțat o mișcare asemănătoare, anticipând parcă decizia părintelui său.
Și General Motors a anunțat că va opri publicitatea sa pe Twitter, câtă vreme evaluează direcția rețelei sub noul management. Cu toate acestea, GM a anunțat că va păstra deschis canalul său de comunicare de pe Twitter pentru clienții săi.
Și Ford anunțase că va opri sponsorizările mesajelor sale de pe Twitter, chiar înainte de preluarea lui Elon Musk. Iar Fisker, un brand concurent cu Tesla, a fost mult mai radical. Oficialii au decis să șteargă contul companiei de pe rețeaua socială.
Via motor1
Deci companiilor auto le plăceau boții! Americanul de rând va ști acum ce să evite să cumpere, mai ales după ziua de miercuri.