Lupta din segmentul premium continuă: Audi preia prima poziţie la vânzări în ianuarie
Duelul dintre cei trei constructori premium din Germania a bifat o nouă rundă: ianuarie 2013. De data aceasta, Audi s-a clasat pe prima poziţie la nivel global.
Audi a fost lider la vânzări în ianuarie 2013, surclasând rivalii de la BMW cu o diferenţă de 4.474 unităţi la nivel global. Cei de la Mercedes-Benz s-au clasat pe cea de-a treia poziţie, la 12.381 unităţi distanţă de BMW, respectiv la 16.855 distanţă de Audi. Constructorul din Ingostadt a totalizat vânzări de 111.750 unităţi la nivel global în 2012. Rivalii de la BMW au trecut şi ei de pragul de 100.000 unităţi, cu 107.276 unităţi vândute la nivel de marcă, pe când cei de la Mercedes-Benz au vândut 94.895 unităţi.
Amănuntul interesant la această poveste este că fiecare membru al trio-ului premium din Germania a obţinut vânzări record în ianuarie 2013, manifestate printr-o creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Spre exemplu, Audi a avut o creştere de 16.3 procente în ianuarie 2013 faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Vânzările BMW în ianuarie 2013 au crescut cu 11.5% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. În cazul Mercedes-Benz, vânzările au crescut cu 9.2 procente, graţie rezultatelor bune de pe piaţa din China.
BMW A FOST LIDER LA VÂNZĂRI ÎN 2012 LA NIVEL MONDIAL
Reprezentanţii celor trei constructori de mai sus se declară optimişti cu privire la anul curent, fiind aşteptate creşteri ale vânzărilor. În 2012, BMW a fost liderul clasamentului de vânzărilor pe segmentul premium la nivel global, urmat de Audi şi Mercedes-Benz. Constructorul din Munchen a vândut 1.540.085 unităţi, urmat de Audi cu 1.455.100 unităţi şi de Mercedes-Benz cu 1.320.097 unităţi. Anul 2012 a marcat cea mai mare creştere anuală din istoria BMW, de 11.6 procente, pe când Audi a avut o creştere mai mare a vânzărilor, de 11.7 procente.
Marcă | Unităţi vândute în ianuarie 2013 |
Audi | 111.750 |
BMW | 107.276 |
Mercedes-Benz | 94.895 |
Via Manufacturing
Cred ca asta va fi primul an in care dupa 4 sau 5 ani BMW nu o sa mai fie lider la vanzari. BMW a pierdut mult cu seria 1 care ar trebui sa faca rapid un facelift. Oricum Mercedes a inceput destul de rau , diferenta e mare 13 respectiv 17 mii de masini in minus. Pe de alta parte la profit sunt toate 3 cam acolo.