Luca de Meo, CEO-ul Renault: "Marca Dacia are potențial uriaș și produce mulți bani"
Luca de Meo, noul CEO al Grupului Renault, susține că marca Dacia are un potențial uriaș și produce mulți bani. Oficialul afirmă că marca de la Mioveni ar putea fi introdusă pe noi piețe, acolo unde este loc sub Renault.
Dacia are potențialul de a deveni un brand mai important în cadrul Grupului Renault după sosirea noului CEO Luca de Meo de la Seat.
Oficialul italian a lăudat brandul de la Mioveni încă de la prima vizită efectuată în România la sfârșitul lunii iulie, când a comparat Dacia cu un "miracol".
De Meo justifică această opinie prin faptul că Dacia are un potențial major de creștere pe termen lung și, în plus, este un brand care generează bani datorită poziționării actuale pe piață.
"Vrem să permitem mărcii Dacia să înflorească precum un brand matur, nu să fie un sub-brand al Renault, pentru că este o marcă cu potențial uriaș și produce mulți bani. Mașinile Dacia sunt relativ ușor de vândut, întrucât propunerea pe care brandul o face este cât se poate de clară: prețuri entry-level în fiecare segment", a declarat de Meo pentru publicația Automotive News, citată de Hotnews.
În acest context, de Meo a sugerat că Dacia ar putea pătrunde pe piețe noi, acolo unde este posibil. În prezent, modelele Dacia sunt comercializate și în Rusia sau America de Sud sub brandul Renault, însă acest lucru s-ar putea schimba pe termen lung.
"Are logică să introducem Dacia în țări unde este loc sub Renault, așa că dacă vom reuși să mutăm Renault către segmentul superior, vom avea și loc pentru Dacia", a mai precizat de Meo.
Dacia se află în prezent în plin proces de schimbare a gamei de modele după lansarea noilor generații Logan, Sandero și Sandero Stepway și după prezentarea oficială a primului său model electric din istorie, Spring.
Via Automotive News, Hotnews
Acum s-au prins si ei sau doar De Meo are curajul sa spuna lucrurilor pe nume?