Loializarea clienților: Bugatti vrea să ofere o perioadă de garanție de până la 15 ani pentru modelele Veyron
Bugatti a anunțat lansarea unui nou program de loializare a clienților săi, aceștia având posibilitatea să beneficieze de o garanție de până la 15 ani în cazul modelelor Veyron.
Costurile de întreținere ale unui supercar Bugatti sunt pe măsura prețului de achiziție, iar constructorul din orașul francez Molsheim vrea să le dea o mână de ajutor clienților săi în acest sens. Nu neapărat că aceștia ar avea nevoie, dar aici e altă discuție.
Bugatti a anunțat lansarea unui “Loyalty Maintenance Program” prin care posesorii de modele Veyron pot să-și păstreze mașinile într-o stare impecabilă pentru o perioadă îndelungată.
Acest program de loializare face parte din oferta Bugatti ce presupune extinderea garanției pe o perioadă de până la 15 ani, astfel încât costurile de întreținere pentru posesorii de Veyron să fie reduse considerabil.
Pentru obținerea etichetei Bugatti Certified, vehiculul va trece printr-o inspecție în care toate piesele sunt testate și, dacă este cazul, înlocuite. După efectuarea tuturor actualizărilor și încheierea procesului de inspecție, clientul va primi sigiliul Bugatti Certified și extinderea garanției pentru mașina sa.
Bugatti a spus că va oferi o varietate de pachete de întreținere pentru clienții Veyron, în funcție de preferințele și nevoile acestora, cu scopul să-și păstreze un număr cât mai mare de clienți mulțumiți și fideli companiei.
Via Carscoops
Cît o costa pachetul garanție + service extinse 15 ani?... 300, 400 euro?! Că de-i mai mult de 500, sigur Bugatti n-o să aibă clienți. :-)))