Logan de 170 de cai putere!
Daca vreti sa va cumparati un Logan care sa va satisfaca in sfarsit dorintele dinamice, acesta a fost construit in Germania: 170 de cai si 7.8 secunde pentru 0-100 km/h.
In timp ce oficialii Dacia incheie inca un an pe plus din punctul de vedere al profitului asteptand urmatoarea versiune a gamei Logan, un german ne face o surpriza foarte interesanta. Numele sau este Patrick Kirfel, este pasionat de pilotaj si de tuning si detine un centru de vanzare a modelelor Renault si Dacia in Germania. Cu ce ne uimeste germanul? Acesta a avut ideea de a lua un exemplar al modelului Dacia pentru a-l modifica astfel incat sa rezulte o versiune (inca) inexistenta pe piata: Logan RS.
Scopurile sale au fost unele foarte clare: acela de a-si demonstra maiestria in modificarea unui model care a socat Europa tocmai prin simplitatea sa si acela de a atrage un anumit tip de clienti. La interior, schimbarile inseamna mai ales noile scaunele Recaro prevazute cu centuri de siguranta cu prindere in sase puncte si volanul sport de dimensiuni mici. De ce avea nevoie un Logan de un sistem atat de complex de siguranta activa? Raspuns corect: motorul pe care il are sub capota modelul construit de german scoate nu mai putin de 170 de cai putere, are o cilindree de 2.0 litri si vine direct de pe Clio RS. In acest fel, cele 1135 de kilograme ale modelului romanesc ajung de la 0 la 100 km/h in 7.8 secunde si la o viteza maxima de 200 km/h.
Sistemul de suspensii a fost modificat iar garda la sol a fost coborata pentru ca una dintre cele mai nervoase versiuni Logan construite vreodata sa fie intr-adevar dinamica. Singurul aspect care nu se prea asorteaza cu imaginea generala este reprezentat de jantele de doar 15 inch.
Dar, pentru ca toate trebuiau sa aiba un pret, germanul l-a fixat la nu mai putin de 30.000 de euro. Altfel spus, cu vreo 5000 de euro mai mult decat o Octavia RS.
-
yul, luni, 18.12.2006 10:52ai mare dreptate
eu am o supernova modificata si am facut sa planga multi cu masini care aparent la exterior sunt mai puternice :D
-
cum o modific si eu, luni, 18.12.2006 12:55joint
am si eu o supervnova si vreau sa o modific un pic sa am mai multi cai,poti sa ma ajuti ?
-
toreto, luni, 18.12.2006 14:04praf
pfa asta mai lipsea sa se suie un manelist in faimosul logan si sa se lipeasca de primul pom...oricum pretul va tine la distanta numerosi terminati care vor sa cumpere dricul pe roti. masina e terminata dar multi viseaza macar la motorul ala. personal nu as da mai mult de 3000 pe masina asta ca sa o folosesc la tara. p.s mai stingeti proiectoarele si ceata mai loganistilor!!
-
YMihai, luni, 18.12.2006 16:26ptr Toreto
Cumetre ...cu o asemenea atitudine esti batzos cat stai in spatele tastaturii. ARGUMENTEAZA ceea ce ai scris mai sus dak speri macar ca vei fi luat in seama. Desi originea ti-ai dezvaluit-o deja, cu siguranta garda joasa a masinii nu-ti va permite sa mergi sa faci senzatie incercand " sa o folosesc la tara ".Mai bine ia-ti o Dacia d-asta tzaraneasca...si off cu tine de pe site-urile astea. Nici mie nu-mi place Loganul insa am argumente pro si contra cand vine vb de cumparari / vanzari. Sarbatori fericite !!!
-
bebita, luni, 18.12.2006 19:43HHMM
Nu stiu ce sa zic da cred ca nemtii astia nu au ce face acuma sa o luam si altfel de ce 200 de cai pentru DOAR 200km\h? Mere una cu motor de 1,400 cu 190km\h se cam oftica da mere as vrea sa spuneti cat l-a costat pe Fritz asta aceasta modificare la motor poate o fac si eu cand am sa imi iau la 65 de ani sa ma duc la Sovata
-
idricenu ciprian, luni, 18.12.2006 20:04parere logan
din punctul meu de vedere la o masina care accelereaza in 8 secunde la 100 km-h ar trebui prima data sa fie dotata cu sisteme de siguranta si dupa aceea sa discutam cu celelalte probleme.
-
fara, luni, 18.12.2006 20:16Non sens
Cu 30,000 (plus/minus)Euro se pot cumpara cel putin citeva ADEVARATE masini de performanta: - Mitsubishi Evo IX - Subaru Impreza WRX STI - VW GTI - Mazdaspeed3 Oricare dintre modelele enumerate este ani lumina superior unui Logan cu toate modificarile posibile, ultimele doua pentru semnificativ mai putini bani. Asta ca sa nu mai spun ca sint nenumarate masini de serie care depasesc performantele enumerate la o fractiune de pret. In general, performanta nu vine numai de la motor ci de la intreaga platforma. Ca sa nu mai vorbim de dotari, design, garantie, etc. Ca sa si proiect, nimic rau in a incerca sa imbunatatesti performanta unei masini care altfel nu poate ridica nici cele mai mici pretentii "sportive". Am citit de curind un articol despre un Trabant puternic modificat. A spune insa ca un Logan sau Trabant modificat este superior unei masini "ADEVARATE", este exagerat. Asta ca sa nu mai spun ca a spera ca cineva va cumpara un Logan modificat pentru 30,000 Euro, este doar non-sens in opinia mea.
-
cosmin, luni, 18.12.2006 23:40logan superior altor marci
hahahahahhahahahahahahhahahahahahahah ASTA-I TARE DE TOT asta ne lipsea logan modificat cu 170 cp la pret de GOLF V , PASSAT , OCTAVIA, SEAT etc,tot ca dracu arata asa ca cred ca doar tampitii vor da atatia bani pe ligheanu asta. Pareri pro si contra vor fi intotdeauna dar asta e prea de tot frate nu stiu daca cineva va fi de acord cu asa ceva doar .......ma repet TAMPITII si taranii care vor sa faca ravagii pe ulitele satului cu gogosari in portbagaj. Numai bine!
-
cosmin, luni, 18.12.2006 23:43logan
Apropos mai reglati dracu farurile alea la ligheane ca ne spargeti ochii pe sosele.Toti dar absolut toti mergeti numai cu proietoare si ceata si farurile reglate in sus la maxim.
-
AudiRules, marţi, 19.12.2006 10:03170 cp..gluma anului...
Cu 3 stele si mai o jumate la testele de impact...am un feeling dubios in privinta acestei masini:) Prefer un VW Polo de 1.4 TSI:) tot 170 CP are. Oricum, sa platesti 30000 euro pt un cotetz ca Logan, mi se pare cam piperat. La banii astia, pe langa masinile enumerate mai sus, ma gandesc la un VW R32 cu 250 CP. Si apropo, subscriu la ce spunea Cosmin, toti Loganarii merg cu ceata si proiectoarele aprinse, chiar daca e in oras si cerul e senin:)) Sarbatori fericite la toata lumea!
-
sisupower, marţi, 19.12.2006 10:17hmmm
Salutare dragi soferi si impatimiti ai vitezei. Ma distreza fapul ca se intereseaza nemtii de Loganul nostru.E un fapt pozitiv totusi.Ma bucur sa ma mandresc cu faptul ca mai iesim si noi "in lume"din cand in cand. Ce ma intriga pe mine si probabil pe multi e pretul vehiculat. Adica....undeva pe la 25-27000 de euro ptr un motor de clio,2 scaune recaro, suspensii lasate si....jante de 15 inch?:)))Cam scump motorul asta de clio....nemaivorbind de jante:) Asadar...interesanta modificarea dar total necompetitiv pretul comparativ cu x,y,z masini. Acum sa imi fie cu iertare, dar nu e prost ala cere cere ci ala care da. Concluzie:mi-ar placea sa il vad si sa il conduc. Hai noroc si "Sarbatori fericite"!
-
cokemon, marţi, 19.12.2006 13:32pt logan fan club
sarbatori feericite! :)
-
cokemon, marţi, 19.12.2006 13:48logan is safe enough
am facut unul praf, asa ca stiu ce vorbesc; l-am agatat pe unul intr-o depasire, am intrat intr-un mal de pamant cu 100 la ora, apoi m-a pleznit o dubita din lateral-spate si m-am dat peste cap de vreo trei ori; n-aveam nici centura; masina, dauna totala; dar: fara bot si fara fund, cu toate geamurile sparte, motorul deplasat, o roata smulsa, una sparta, etc usa de la sofer s-a deschis si am iesit nevatamat din masina; motorul n-a intrat in habitaclu; airbagurile s-au deschis la fix; daca te uitai la masina, ai fi jurat ca oricine ar fi fost inauntru e zob; deci alea trei stele ncap cred ca sunt mai putine dar mai mari decat la altii :)
-
paraipan, marţi, 19.12.2006 22:33logan
...aici prietene,nu e vorba de cate stele are ci de faptul ca ai avut pile mari acolo Sus! Cat despre cotetzul neamtzului,e clar ca omu a vrut sa-si promoveze marfa si a construit aceasta chestie inutila.Asa ca stimati loganari nu va ramane decat sa visati cu proiectoarele aprinse la 170 de cai.
-
alex, marţi, 19.12.2006 22:52logannn
cine imi poate spune si mie unde gasesc niste arcuri mai scurte inafara de cele eibach ???????
-
Dan de Dan, miercuri, 20.12.2006 09:31L(o)ighean
Coteneata asta romaneasca(desi este facuta de frantuji- poate tocmai cu intentia de a ne face de ca.cat) este de tot rasul. Stai in ea ca in camion, este puturoasa rau si consuma si mult. Eu tocma am scapat de una si mi-am luat un megane din 2002, 65000 km. ADEVARATA !!!- acum simt si eu ce este aia masina, nu ma gandesc mai sus la BMW sau Mertz ca nu-i de nasu meu (financiar) dar se simte diferentaaa DE LA CER LA PAMANT ! ESTE SUPER ! - Daca vreti sa dati pana in 7000 luativa fratilor un megane si nu va pacaliti cu tigaia !!!!
-
gigi, miercuri, 20.12.2006 09:40mai fratilor
Mai fratilor, ce-ati patit? Ati cazut in cap? Intai sa faceti voi o astfel de masina si apoi sa va c****i pe voi ca harrr ca marrr... La cantitatea de munca depusa, curent si mai stiu eu ce utilitati, aprobari si componente auto de inalta clasa, neamtu putea sa ceara si mai mult. Si dobitocilor: nu uitati ca este lucratura nemteasca si dau oricat pentru asa ceva!!! In sfarsit se uita nemtii la noi iar noi cu ideile noastre preconcepute ne apucam sa condamnam pe x pe y! Noi romanii ne temem de ce este nou! Tot timpu ne gandim: DACIE= cutie pe roti,masina proasta etc etc! Ia sa o ingrijiti, sa mergeti cum trebuie cu ea, sa nu o fortati mai mult decat trebuie si sa vedeti ca o sa functioneze... Dar voi nu si nu! Sa nu uitam ca tabla e importata (calitate); intradevar nu are cine stie ce performante dar sa nu uitam ca masina asta e inalta (pentru soselele din Romania), are motor slab comparativ cu greutatea ei, nu are cine stie ce turbo, sisteme electronice active de aprindere sau mai cine stie ce parascovenie!!! Pretul merita!!! Bravo nemtilor! Vai de noi cei care nu stim sa apreciem lucrul bine facut!
-
Smen, miercuri, 10.01.2007 20:44bag
schimbatii caroseria mai bagati nijte piese aftermarket, mai scadeti putin din pret si poate ma mai uit la ea
-
hook2 tunning, luni, 22.01.2007 20:07logan
cea mai co0ol car aparuta pe piata rom produsa in rom de la daci 1100rs in coace numai laude CINSTE LOR CAMPIONILOR UAP & RENAULT
-
gicu, marţi, 12.06.2007 15:43login
intrebare pt toti...din ce an e berlina voastra....ca sub 95 e sigur...
-
dan komats, marţi, 18.03.2008 09:18logan 1,5 DCI
am un dci 70 cp. 8500 km. vreau putere mai mare cum procedez
-
mallibu, joi, 06.10.2011 08:53pt./ dan komats
vindel si ia-ti un vw golf. :))
Citeste si
-
TUNING | marţi, 26 iunieBMW M3 a primit un pachet de modificări de la Cam ShaftBMW M3 E92 se pregăteşte să iasă din producţie pentru a primi un înlocuitor, dar tunerii încă dezvoltă pachete pentru acest model. Ultima adăugire pe listă vine de la Cam Shaft, o casă germană specializată în modificări estetice. Citeste tot
-
TUNING | luni, 25 iunieLumma Design a pregătit deja un kit de tuning pentru BMW M6BMW M6 se bucură deja de atenţia tunerilor. Lumma Design a prezentat deja un pachet de tuning pentru coupe-ul de performanţă, care subliniază puternic agresivitatea. Citeste tot
-
TUNING | vineri, 22 iunieFord Focus Estate a primit un pachet de la Loder1899Nemţii de la Loder1899 au dezvoltat un pachet de tuning pentru versiunea Estate a lui Ford Focus. Pachetul complet pleacă de la 3.845 de euro, fără montaj sau vopsire. Citeste tot
-
TUNING | vineri, 22 iunieBMW M5 primeşte un pachet de 660 CP de la Kelleners SportCel mai rapid BMW M5 creat vreodată a fost piesa de rezistenţă a celui mai iute model realizat de tunerii de la Kelleners Sport. Citeste tot
-
TUNING | joi, 21 iunieAston Martin DBS primeşte un pachet în stil Casino Royale de la Kahn DesignTunerii de la Kahn Design, cunoscuţi pentru pachetele excentrice pe care le creează în mod obişnuit, au realizat un pachet discret pentru Aston Martin DBS, pe care l-au numit Casino Royale. Citeste tot
dpdv personal merita sa arunci asemenea bani pe aceasta masina doar daca vrei sa ii oftici pe restul participantilor la trafic...cu siguranta cu acest Logan vei irita 90% din posesorii de masini tari din Bucuresti... asteptam sa vedem una pe strazi...