Lexus IS primeşte un facelift minor la Paris

Publicat joi, 26.08.2010 19:02 de Sebastian Toma

Salonul Auto de la Paris va marca debutul unui facelift extrem de subtil pentru Lexus IS. Toate motorizările din gamă au primit mici modificări, dar dezvoltă aceleaşi niveluri de putere şi cuplu.

Japonezii de la Lexus vor lansa o nouă versiune entry-level a modelului IS odată cu un facelift minor la Salonul Auto de la Paris. Facelift-ul este atât de discret încât poate fi observat doar de cunoscătorii mărcii cu un ochi fin pentru detalii, singurele modificări fiind operate la nivelul blocurilor optice. Stopurile lui Lexus IS au fost şi ele schimbate cu alte unităţi, dar diferenţele dintre noile şi vechile stopuri sunt minore. Echipamentele opţionale au fost schimbate, iar gama de culori exterioare şi jante de aliaj a fost mărită. Un nou tip de tapiţerie din piele este oferit alături de un sistem de încălzire în scaune, iar ştergătoarele de parbriz automate şi oglinda retrovizoare antiorbire este inclusă în pachetul de mai sus.

Noul Lexus IS200d înlocuieşte modelul IS220d şi este echipat cu un motor diesel de 2.2 litri care dezvoltă 150 CP şi 340 Nm. Unitatea emite 134 grame CO2 per kilometru, iar Lexus IS200d are nevoie de 10.2 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în timp ce consumul mediu este de 5.1 litri la sută. Unitatea diesel de 2.2 litri este aceeaşi cu cea folosită de IS220d, cu excepţia faptului că dezvoltă o putere mai mică şi un cuplu mai redus pentru a permite scăderea emisiilor de CO2. Motoarele V6 pe benzină ale modelelor IS250 au fost convertite la normele Euro 5 şi întreaga gamă de motorizări a primit acelaşi tratament, fără ca puterea maximă sau cuplul motor să fie afectate. Totodată, preţurile lui Lexus IS au rămas neschimbate.

Lexus a revizuit nivelul de echipare F-Sport din gama IS. Acesta are un spoiler faţă nou, alături de o nouă grilă faţă şi un set de jante de aliaj de 18 inch cu un design deosebit. Noul volan îmbrăcat în piele beneficiază şi de un sistem de padele pentru schimbarea treptelor de viteză, iar pedalele au fost înlocuite cu elemente din aluminiu. Ornamentele interioare sunt realizate dintr-un material care imită titanul, iar scaunele faţă sunt îmbrăcate într-o combinaţie de piele şi Alcantara.

Via | Autoblog.nl

  • ian, joi, 26.08.2010 20:01

    ...de fapt ce i=au facut?de la 177cp l-au redus la 150cp...probabil au umblat la ....setarile ce privesc regimul de turatie?

  • stefanel, vineri, 27.08.2010 11:28
    ??

    Foarte ciudat...n-aveau deja un motor de 2.2 D-CAT 177cp pe Avensis-ul nou care emitea foarte putine emisii si era si Euro 5? Ia uitati: http://www.toyota.ro/Images/Avensis_tcm420-984070.pdf Care e ideea, ca nu o inteleg...pui pe marca de lux un motor mai slab decat pe cea de masa? In general stiam ca se procedeaza invers.