Lexus IS - primele imagini şi detalii oficiale ale noii generaţii

Publicat joi, 10.01.2013 10:48 de Bogdan Mirică

BMW Seria 3 şi Audi A4 au de astăzi un nou rival de temut în segmentul premium. Este vorba despre noua generaţie Lexus IS, dezvăluită oficial de constructorul japonez, chiar înainte de un debut public în cadrul Salonului de la Detroit.

După imaginea de tip teaser, publicată ieri, Lexus revine astăzi cu un set oficial de fotografii ale noii generaţii IS. Modelul de segment mediu vine să concureze într-un segment extrem de disputat, unde mai activează BMW Seria 3 şi Audi A4.

Exterior inspirat de conceptul LF-CC

Aşa cum anticipasem, designul noului model nipon este inspirat de liniile conceptului LF-CC, expus în toamna anului trecut în cadrul Salonului Auto de la Paris. Nu lipseşte grila trapezoidală, devenită deja o marcă dominantă a designului Lexus. Blocurile optice au căpătat un design extrem de agresiv, fiind acum mai ascuţite şi echipate cu lumini LED de forma literei ”L”.

Pentru a amplifica caracterul agresiv, Lexus a echipat exemplarele dezvăluite astăzi şi cu pachetul F-Sport. Acesta plusează la capitolul design cu o grilă ceva mai mare şi uşor revizuită şi un spoiler nou.

Interior inspirat de Lexus LFA

La interior, Toyota a ales un habitaclu orientat către şofer, mult mai ergonomic şi cu un spaţiu interior generos, graţie ampatamentului mărit. Potrivit comunicatului emis de Toyota, ampatamentul mărit şi scaunele mult mai subţiri garantează cel mai mare spaţiu pentru genunchi din segment pentru cei de pe bancheta din spate. Banchetă care se rabatează fracţionat.

Poziţia la volan a devenit şi ea mai sportivă, în vreme ce volanul însuşi a fost inspirat de supercarul LFA. Planşa de bord este completată de sistemul multimedia Lexus, de un ceas analog şi de comutatoare electrostatice pentru instalaţia de climatizare, iarăşi o premieră în segment.

În cazul versiunilor echipate cu pachetul F-Sport, scaunele sunt sport şi au o nouă tehnologie ce garantează susţinere laterală bună şi confort.

Primul Lexus IS hibrid din istorie

Lexus nu a oferit prea multe informaţii despre ceea ce vom vedea sub capota modelului european. A ţinut însă să precizeze că, în Europa, modelul de segment mediu va fi disponibil în momentul lansării doar cu versiunile IS250 şi IS300h. Acesta din urmă reprezintă o premieră, fiind primul IS din istorie cu propulsie hibridă.

Mai multe informaţii vor fi disponibil eîn momentul debutului public, fixat în data de 14 ianuarie, cu ocazia deschiderii Salonului Auto de la Detroit.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

  • luca30, joi, 10.01.2013 10:53

    3 de DA! mergi mai departe!

  • mangus, joi, 10.01.2013 11:21

    E special,atat pot sa spun.Arata fantastic de bine cu acea grila 3D ,parca ar fi un concept.Arata chiar fabulos,arata atat de bine cum n-am crezut niciodata ca poate sau va arata o masina care va circula pe strada.Felicitari.Insa eu cred ca versiunile cu pachet luxury va oferi mai mult comfort si vor arata mult mi bine la interior cu acel lemn de bambus la bord :D

  • saw, joi, 10.01.2013 11:21

    Grila exagerata ii da un aspect ridicol, de jucarie de copii. Din spate si lateral arata bine.

  • Florin, joi, 10.01.2013 11:26

    Asteptam si modelul "mai cuminte", acesta fiind din cate vad echiparea IS-F. Oricum masina e frumoasa

  • syktasy, joi, 10.01.2013 11:28

    Bordul si consola centrala sunt exceptionale.

  • XXL, joi, 10.01.2013 12:05

    Masca frontala arata foarte kitschoasa. Aduce a un tunning de FOARTE prost gust. Bordul arata ca de duba si tunelul median pare sa ia foarte mult din spatiu. Probabil tehnic va sta bine, dar nu cred ca va fi peste un seria 3 sau C Klasse. Cat despre fiabilitate, cui ii pasa? Doar nu tii masina 10 ani.

  • CM!, joi, 10.01.2013 12:25

    Asta a cam inchis vanzarile ATS-ului rau d tot, saracu ATS tocmai incepuse sa se vanda bine, asta in SUA binentzeles. IS-u e OZN fatza d restu concurentei chiar si germana... o singura remarca as avea la forma farurilor: daca proiectorul dintre semnalizator si cel din coltz era pus mai jos (adik ala din mojloc) cred k arata si mai bine un pic :D da asta e doar parerea mea :)

  • antiqua, joi, 10.01.2013 13:00

    la felul in care arata te gandesti ca nu poate fi decat un concept....in fine cand masina asta va trece pe drum multe priviri se vor intoarce...mi-au placut dintotdeauna bmw-urile...si cand l-am vazut pe 3 (ultimul model)pe alb acum cateva zile....am ramas masca,cat de bine arata...dar acum ma gandesc la acest IS...si cred ca va arata si mai bine....d.p.v.al designului e ,parerea mea,opera de arta....se poate constata usor ca pana in prezent nicio alta marca nu au o abordare similara...poate unele modele...mazda (concepte)...

  • ChuckNorris, joi, 10.01.2013 13:35

    @Mafia,aici ai un pic de dreptate,dar io tot mi-as lua Cadillac ATS pentru ca acest Lexus are un spate oribil,dar macar fata e frumoasa.Nici interiorul nu e rau,dar in ultimul timp Lexus a scos incepand cu noul LS niste masini mult mai bune fata de ce avea inainte.Audi A4 este un pic cam banal,parca nu mi-as lua Mercedes C nou pentru ca gasesc sh mult mai ieftin si cam la fel iar BMW seria 3 este un pic cam uratel in fata iar interiorul este slab,de Volvo S60 nici nu mai zic ca interiorul este aproape identic cu cel de pe S40 iar exteriorul pare un pic ciudat,deci cea mai buna solutie ramane Cadillac ATS.

  • BaditzaEx, joi, 10.01.2013 13:41

    arata de parca a desenato un samurai nervos, cu katana :)), imi place ( nu ma da pe spate ) dar imi place ( este altfel ) :D

  • BaditzaEx, joi, 10.01.2013 13:47

    intr-un Merc asculti Wagner/Bach, intr-un DS5 asculti Jean Michel Jarre, intr-un Maserati ( caci Alfa Romeo nu prea mai exista :-( )asculti Pavaroti sau chiar Eros Ramazotti, intr-un Ford Mustang asculti Metallica, iar in acest Lexus asculti Kill Bill :-))

  • dman, joi, 10.01.2013 14:42

    de-a dreptul hidoasa. Am citit si comentarii de pe site-uri auto straine si parereile erau aproape unanime ca masina e urata cu flacari. Doar la romani le place, culmea tocmai aici unde nu le cumpara nimeni

  • ken, joi, 10.01.2013 14:48

    ce-i cu dulapul ala din dreapta soferului?

  • ven, joi, 10.01.2013 15:15

    @dman:Nu le prea place,iti spun eu.Acestia care scriu sunt doar cativa fani infocati.Iar pentru @Chuck Norris:nu stiu de ce spui ce spui de interiorul lui serie 3 pentru ca nu e adevarat;fii atent la calitatea materialelor si oricum sa stii ca BMW e cel mai bun dintre toti la sasiu si motor.

  • ChuckNorris, joi, 10.01.2013 16:26

    @Ven,nu am zis ca e de proasta calitate,doar ca e anost.

  • wuang dong, joi, 10.01.2013 18:55

    baditzaex ai uitat sa spui ce asculti intr-un logan. evident ion dolanescu.

  • haha, joi, 10.01.2013 19:10

    Cat le-o fi platit la aia de la NIKE sa ii lase sa le foloseasca logo-ul?:)) Nu mai trebuie sa iti pui NIKE pe masina... vine direct din fabrica si vine si luminat;). In rest arata ok masina, putin ciudat da ii ok. Cat despre interior... se putea mai bine:)

  • Lexus, joi, 10.01.2013 19:48

    Eu zic ca-i urata tare. Ia sa schimbam semnul cu cel al Audi, BMW sau Mercedes, sa vedem daca se schimba parerile celor care-si dau cu parerea. Japonezilor le dauneaza comparatia Lexus cu BMW sau Audi pentru ca masinile sunt foarte mult diferite, la fel ca si soferii.

  • Nokian, joi, 10.01.2013 19:49

    Cum zicea si cineva mai sus,cea mai reusita masina in acest segment ramane Cadillac ATS. ATS-ul arata superb,e confortabil,are motorizari puternice(chiar mai puternice decat cele de pe seria3)si un sasiu laudat de toti jurnalistii,ca fiind cel mai bun din acest segment.

  • dumbravaandrei, joi, 10.01.2013 20:03

    subscriu cu cei care au zis ca fata e cam exagerata.... si prelungirea triplei spate e cam trasa de par. Interior de exceptie... Nu stiu de ce fac astia masini atat de agresive... si cu seria 3/4 au facut astia o fata de parca e gata sa te pocneasca masina aia... in continuare in materie de design exterior, Jaguarul e departe tare...

  • dan_grc, joi, 10.01.2013 20:55

    @dumbravaandrei Seria 3 nu este deloc foarte agresiva din fata, este cat trebuie, iar seria 4 de serie exact acele spoilere agresive nu cred ca le va avea, poate in versiunea M. Dar eu sunt curios care e modelul de Jaguar din clasa medie la care te referi, iar daca te referi la clasa mare un XF pare mai agresiv din fata decat un seria 5 de exemplu. Despre noul IS...ce sa zic, actualul sau deja vechiul model este mai echilibrat din bara fata pana in spate dar deloc banal sau sters, pachetul F-Sport pt un model obisnuit este exagerat, la fel si grila, nu ca n-ar arata f bine, dar este totusi o berlina medie premium si de...familie, variantele obisnuite ar trebui sa arate mai "cuminti", la fel despre interior, arata super dar se apropie prea mult de LF-A, care este un supercar, ori nu stiu cate familii doritoare de o masina premium doresc un interior putin extrem, facut mai mult pt curse parca, mai ales ca Lexus se bazeaza pe lux si rafinament, nu sportivitate accentuata, (doar in cazul versiunilor de performanta F). Versiunea supersport F cum va mai arata? Pai cred ca aproape la fel, lipsesc 4 tevi si alte roti. S-au straduit prea mult sa iasa in fata cu ceva la design, la celelalte modele mai inteleg pt ca erau mai sterse, dar la IS nu cred ca era cazul, un design ca o evolutie normala a fostului era suficienta.

  • ztele, joi, 10.01.2013 22:03

    Arata bine de tot, spatele este incantator. Inca nu m-am obisnuit cu botul, dar probabil arata mult mai ok in realitate. Imi place!

  • Lache, joi, 10.01.2013 22:47

    Masina nu-i rea.Grila fata strica mult.La interior totul este ok in afara de ceasul analog,care e luat de la PT Cruiser,C300 sau Merc.Comutatoare electrostatice?! Ce fac astea?A ,e premiera!

  • Esan, vineri, 11.01.2013 00:48

    Exact ce trebuia in segment, putina creativitate si indrazneala, nu stiu daca a realizat cineva dar Lexus a schimbat drastic regulile jocului. Daca modelul acesta va avea succes, e un semnal clar de alarma la adresa nemtoaicelor. Trend-ul in materie de design din partea nemtilor, era clar anost si in niciun caz nu avea un viitor, sa fim seriosi. Modele atragatoare ar fi Skoda Octavia 3, ultimul Jetta, seria 5 F10 sclipiri de moment, mici tresariri de orgoliu, dar prea putine, asa ca RESPECT Lexus pentru ca a salvat concurenta in aceasta directie!

  • BMW, vineri, 11.01.2013 00:53

    Deja de vreo cativa ani Lexus tot fac rivali lui BMW si nu le cam iese nustiu de ce . M3 si-a batut joc de putoarea aceasta japoneza si noul M3 care degraba apare il va bate mar si pe aceasta ligheoana . TOTI VOR RIVALI cu BMW M3 sau M5 sau X6M si prietenii mei zic ca BMW nu stie a face motoare dar uite frate ca japonezii tot fac rivali nemtilor si inca nu iau invins , pana cand tot Mercedes-Benz e regele COMFORTULUI si BMW regele SPORTIVITATII.

  • ven, vineri, 11.01.2013 06:17

    Fiecare cu parerea lui,dar eu spun ca BMW si interior si exterior e cel mai reusit.Aparenta anostitate a interiorului ascunde o ergonomie perfecta.Interioarele complicate si incarcate sunt de prost gust.

  • TC, vineri, 11.01.2013 11:23

    masina arata bine, sunt curios si ce motoare vor avea, pt ca daca iar cu doar 2-3 motoare nu vor face mare branza in acest segment

  • @BMW, vineri, 11.01.2013 12:51

    "Putoarea japoneza" care detine si Lexus, adica Toyota, este deocamdata in topul preferintelor majoritatii, chiar si a multor germani. Adica fac masini pentru cei "mai amarati", care vor masini bunicele, nu de lux. Germanii se concentreaza pe putere si pe facut masini cat mai sportive. Daca s-ar face un studiu, e foarte probabil ca in Germania circula mai multe masini japoneze decat germane, sau daca nu, in viitor asa va fi, pana cand vor prelua suprematia chinezii. P.S. Multi germani vin la munca cu Toyota Auris, Honda Accord si Mazda 6, nu cu Mercedes, Audi sau BMW. Deci "putoarea japoneza" le pute celor mai limitati in gandire. Eu zic ca ar trebui sa respectam si alte marci, nu sa-i ridicam in slavi atat pe germani. Cum bine zicea cineva, aceasta comparatie Lexus vs Audi si BMW le dauneaza japonezilor.. Au un nivel de cultura mult mai ridicat si au dovedit de-a lungul timpului ca pot mult mai mult decat altii.

  • BMW, vineri, 11.01.2013 14:44

    @@bmw care ÎMI da replica. Tu măcar ai fost in Germania ???? Ce vorbiti prostii in Germania din 100 de mașini care trec o intersectie spre exemplu in Stuttgart 95 % sunt mașini germane si poate vreo 5 mașini sunt sau franceze sau poate japoneze. Eu personal am fost in Germania aduceam mașini la comanda si știi cât de greu era sa găsesc o Honda Civic sau Acord??? Din toți dealerii din Stuttgart nu prea gaseam nimic unica Honda care am gasito a fost intr-o suburbie Felbach e lângă Stuttgart , așa ca va rog nu vorbiti numai din date pe hârtie , Germania e mare nu e România si daca se vând vreo câteva zeci de mii de mașini japoneze sunt imprastiate peste tot si nu e cum va ganditiv voi. Nemtii sunt patrioti si se considera natiune dominanta si niciodată marea majoritate nu va merge împotriva Germaniei poate se mai vând si alte mașini ma rog sunt mulți emigranti in Germania dar numai numărul lor e nesemnificativ. Draga automarket se vede ca PSD-ul socialist comunist e la putere îmi stergeti toate comentariile mele indiferent ca sunt cenzurate sau necenzurate. Trăiască tovarasul Iliescu si descendentii lui , ura , ura , uraaa!!! Rusine sa va fie comunistilor ce sunteți .

  • dan_grc, vineri, 11.01.2013 14:59

    @BMW Scuza-ma, dar unde vezi tu ca-ti sunt sterse comentariile? Primul tau comentariu este tot acolo, doar ca este ascuns, la fel ca toate care au mai multe voturi negative, dc crezi ca tu trebuie sa faci exceptie? Aceasta regula este pt toata lumea, ca e buna sau nu e o alta discutie.

  • @BMW, vineri, 11.01.2013 15:13

    Am traversat "intamplator" Germania catre Italia, Spania, Franta, Olanda, Danemarca de vreo 35-40 de ori. Cred ca n-am purtat ochelarii care trebuie sau nu am traversat tara aia magica pe unde trebuia, de nu am vazut numai masini germane cum ai vazut tu. P.S. Masini ca Honda Civic sau Accord nu prea gasesti DE VANZARE. Cine si le ia nu le vinde imediat pentru ca sunt de calitate. In timp ce BMW, Audi si Mercedes gasesti in cantitati industriale pe oriunde, pentru ca le schimba lumea (aia care oricat de nationalisti ar fi, mai si gandesc) pe masini japoneze sau chiar frantuzesti. Poate asa te mai luminezi si tu si iti dai seama de ce sunt la vanzare SH-urile germane si nu cele japoneze. De obicei cine vinde ceva, nu e multumit sau vrea altceva mai bun (ca si raport calitate/pret), ca sa pricepi si tu. Si dupa ce te mai uiti si la fata soferilor de masini germane (peste tot in lume), ai sa intelegi (sau nu) carei clase sociale (in mare parte) se adreseaza: 90% smecheri, iar 10% nu au condus in viata lor o masina japoneza sau nu au facut testdrive cu una, ca sa poata compara.

  • dan_grc, vineri, 11.01.2013 15:43

    @@BMW Scuza-ma si tu, tu spui ceva acolo, dar ori faci niste confuzii ori o faci intentionat, pai cine vinde ori nu este multumit ori vrea altceva, adica isi cumpara un nou Bmw, de aia gasesti multe la vanzare, pt ca sunt dorite si le schimba destul de repede, este mai plauzibil asta decat de placa cu service-ul si le schimba de proaste ce sunt dar dupa aia tot Bmw isi cumpara, ce chestie. Dar sa le luam pe rand, e normal sa comapri dupa parerea ta Toyota Auris si Civic cu Bmw-uri si Mercedes-uri orice model? Daca da, esti in eroare. Binenteles ca vezi soferi germani care se duc la munca in mai multe Avensis-uri decat in serii 5, logic ca sunt mult mai ieftine, dar daca spui ca vezi mai multi decat cei cu Passat, Insignia, Octavia/Superb( le consider tot germane) atunci iar esti in eroare, ori dezinformezi, cum n-ai sa vezi mai multe Auris decat Golf. Deci daca vrei sa discutam de preferinte Toyota vs VW de ex pe orice piata si-n lume, Toyota este preferata si de aia este numarul 1 in lume, PUNCT. Daca vrei sa vorbim de preferinte premium pe mai multe piete sau in lume, de ex Bmw vs Lexus, Bmw este numarul 1 in lume la mare distanta, PUNCT. Asta cu 90% smecheri e buna rau, si te-ai uitat si peste tot in lume la fata soferilor de germane, bravo:)

  • @dan_grc, vineri, 11.01.2013 16:20

    Gusturile nu se discuta: de exemplu eu decat sa dau 26.000 euro pe un BMW 116i de 136 CP, imi iau un Auris 1,6 - 132 CP la 16.000 si de 10.000 (diferenta) ma plimb cu ea prin cateva locuri frumusele. Intre timp ma mai uit si pe autostrada cum stau pe banda de urgenta cateva BMW si Audi cu avariile pornite, asteptand asistenta tehnica. Diferenta sau eroare ? Desigur BMW-ul e premium si Auris nu, asta nu inseamna neaparat ca premium = mai bun decat o masina de rand. Iar daca ar fi sa aleg o masina intr-un buget de 30.000 de euro, merg pe o Honda Accord din toata inima, decat pe un BMW sau Audi la banii astia. Insa asta e doar parerea mea. Punct. Din fericire exista atatea marci de masini pe lume (si vor mai apare) incat sa fie majoritatea populatiei care conduce multumita. Important e si ce conduci, dar si cum conduci, asa ca aveti grija: Viata are prioritate ! (nu BMW-ul sau Audi-ul cum cred unii)

  • dan_grc, vineri, 11.01.2013 16:27

    Asa este, dar daca iti place sa compari ceea ce nu trebuie, sa-ti dau si eu un exemplu de asta:decat sa-mi cumpar un Auris de 16 000 imi cumpar mai bine un Sandero de 9000 si de restul de 7000 ma plimb prin lume. Dar ai dreptate, din fericire exista multe marci pe lumea asta si chiar daca Toyota e numarul unu, nu inseamna ca este si cea mai buna, de aceea am multe alte variante de marci non-premium, si plus ca nu risti sa fii confundat cu-n pensionar cu Auris care n-a avut bani de Avensis de fapt.Punct.

  • @dan_grc, vineri, 11.01.2013 18:37

    Nu inseamna ca Toyota e cea mai buna, insa inseamna ceva ce multi nu iau in considerare (probabil si din cauza ca banii "le curg" din anumite surse, usor de inteles cand vezi cu ce se ocupa): inseamna ca are cel mai bun raport calitate pret si de asta se vinde cel mai bine. Si mai inseamna ceva: ca Prius este un exemplu reusit a ceea ce nu au facut inca germanii la capitolul masini hibride. Iar cand zici Land Cruiser sau RAV 4, raman multe BMW sau Audi deoparte de drumuri accidentate cu tot cu premiumul lor. Iar cu exemplul tau mi-ai fi convins, insa am condus atat Logan cat si Corolla destul de mult incat sa vad o diferenta destul de mare la capitolul stabilitate si confort, care nu se poate compara cu diferenta dintre BMW 116i si Auris. Insa chiar si aici iti dau dreptate. Sunt persoane care chiar daca au bani de Auris, merg cu Sandero si folosesc diferenta de bani in alte scopuri: unii prefera sa ajute copii, decat sa-si ia BMW sau Audi ca sa se dea smecheri si sa-i omoare. Deci cand esti un om echilibrat si castigi cinstit banii, vei cauta in viata produse care sa-si merite banii. Cand banii curg, atunci iti permiti orice, chiar sa-ti iei si un Porche si in primele 4 ore de la livrare sa ajungi sa faci accident si sa-l pierzi in flacari, cum de altfel se intampla cu foarte multe masini "exotice". Eu prefer sa fiu confundat cu un pensionar, decat cu un smecher. Si mai mult de atat, respect pensionarii si mi-e scarba de smecheri, din motive legate de cultura. Daca vei citi comentariile postate de BMW gen "M3 si-a batut joc de putoarea aceasta japoneza si noul M3 care degraba apare il va bate mar si pe aceasta ligheoana" vei intelege cam cine isi ia BMW. Si ca el sunt cu miile, mai ales la noi in tara.

  • ven, vineri, 11.01.2013 20:23

    Comentariul anterior nu are nici o legatura cu realitatea.Prima data sa-si rezolve Toyota problemele mari care le-au avut de cativa ani incoace.Nu spun ca masinile germane sunt mult mai bune ci mai bune!Peste putin timp VW va depasi Toyota la vanzari.Timpul va decide!Si oricum faptul ca o marca este nr. 1 la vanzari nu inseamna ca e cea mai buna.BMW nu va vinde probabil niciodata mai mult ca VW dar e net superioara.

  • LauCalin, vineri, 11.01.2013 21:37

    O masina care mereu a fost data ca exemplu, un rival puternic pentru concurenta. Poate ca nu are imaginea si prestigiul concurentei, mai ales in Europa, insa asta nu inseamna ca este o masina slaba. Este probabil singura marca a carei fiabilitate nu a scazut de la an la an, cum s-a intamplat cu mai toti concurentii. Probabil ca cei care o asteapta cel mai mult sunt japonezii si americanii, locuri unde Lexus are o imagine si vanzari mai bune decat concurenta europeana. Domnilor, daca imi permiteti un sfat ca sa nu va enervati: lasati-l in pare pe user-ul BMW... este mai optimis decat inginerii care lucreaza pentru BMW. Aceasta e concluzia la care am ajuns inca de acum 2 ani.

  • dragos, sâmbătă, 12.01.2013 02:12

    Nici un adevarat cunoscator auto nu poate fi de acord cu aberatiile scrise de cel care i-a raspuns lui dan_grc,adica frustrarile @dan_grc

  • BMW, sâmbătă, 12.01.2013 08:01

    @laucolin. Eu nu sunt optimist după cum afirmi tu, dar nici pesimist. Spun lucruri care le știu si care le-am văzut . BMW in state nu are imagine mai proasta decât Lexus. Eu sa va spun drept pe străzile din Chicago sau San Francisco vad mai multe M3-uri decât IS-uri. Nu te mai lua de mine ca singur pupi in fund Volvo si Saab . Măcar BMW se bate pentru primul loc in lume pe când alții au dat faliment( Saab) Așa ca înainte sa te uiti in grădina altora mai bine privește la tine in grădina .

  • Bethurbazal, sâmbătă, 12.01.2013 09:26

    Masina e frumoasa atat la exterior cat si la interior. Bravo Lexus!

  • LauCalin, sâmbătă, 12.01.2013 13:27

    @BMW, sti care e marea deosebire dintre BMW si grupul Toyota in State, inclusiv Lexus? Faptul ca americanii au incercat sa bage intr-un mare maro pe cei de la Toyota cu celebrele recall-uri in speranta ca asa vor mai scadea vanzarile japonezilor. Ei bine nu a fost tocmai asa, recall-ul s-a demonstrat a fi un fals si chiar in acea perioada americanii au avut incredere in produsele Toyota si Lexus mai mult ca niciodata. Din acauza asta GM a fost pe primul loc nici 2 ani, iar dupa un tsunami care a facut praf Japonia acum 2 ani si dupa ce au fost rechemate peste 8 milioane de masini pentru "probleme" Toyota ajunge tot pe primul loc in lume, chiar cu ajutorul americanilor. Adica si alora care zici tu ca in State apreciaza mai mult BMW decat Toyota. O companie care nu e apreciata (la adevarata valoare sa zicem, ca sa nu divagam) nu va ajunge prima, pentru ca nici vanzarile nu vor fi cele mai bune. Si apropo, username-ul meu este LauCalin, nu LauCatalin si nici @laucolin (mcrae, probabil - de care sigur nu ai auzit).

  • dan_grc, sâmbătă, 12.01.2013 13:57

    @LauCalin Ai dreptate cu Toyota vs GM in SUA , nu sar in apararea userului @BMW, dar vreau sa lamuresc o chestiune in privinta Lexus pt ca se face o confuzie, majoritatea cred ca Lexus a pierdut prima pozitie la premium in SUA ( au fost cativa ani) datorita cutremurului, este fals, ei au pierdut prima pozitie la sfarsitul lui 2010, cutremurul a fost in primavara lui 2011, au pierdut totusi ceva din cauza lui, pozitia a 2-a si-au picat pe 3 unde sunt si acum, dar f interesant au inceput sa recupereze inca de la sf anului 2011 si-n 2012 au avut cea mai mare crestere dintre cei cu care se lupta, cu Mercedes si Bmw, deci au recuperat din plin pierderile cauzate de cataclism dar chestia este ca tot pe locul 3 sunt acum si cred ca acolo vor ramane o perioada. Cat despre vanzarile Lexus la clasa medie, doar in Japonia este peste concurenta europena, adica nemteasca de fapt, in SUA a fost si sub Infiniti G si sub Audi A4, vorbesc de generatia veche de acum, dar parca nici A4 nu este vreo noutate absoluta si tot sunt departe, de clasa C sau seria 3 este o distanta si mai mare. Ei au fost cativa ani pe prima pozitie la general datorita RX-ului care a tinut grosul vanzarilor, americanii fiind mare amatori de SUV-uri luxoase dupa cum bine stie toata lumea, dar se pare ca nu mai este suficient. Dupa parerea mea vor fi intrecuti in SUA si de Audi in cativa ani la general.

  • seba, sâmbătă, 12.01.2013 14:38

    Iese din tiparul obisnuit al restului lumii,poate de aia pt. unii e ciudata,dar daca vrei altceva ASTA E!Pacat ca la noi in tara nu ai service pt lexus,mecanicii de la toyota se uita la ele ca la avioane si ma refer la schimburi de consumabile,nu la electronica.

  • LauCalin, sâmbătă, 12.01.2013 14:42

    Dane, in privinta lui Audi cred ca ai dreptate. Daca e sa privim evolutia acestei marci in ultimii 10 ani este posibil sa se intample cum zici tu. Si nu va mai trece asa mult timp. Si referitor la problemele pe care le-a avut Toyota, gandeste-te ca acel tsunami a venit intr-o perioada extrem de proasta, cand Toyota cheltuia miliarde de dolari cu recall-ul, vanzarile scadeau, criza economica era foarte puternica in State, americanii loveau puternic in Toyota prin mass media, concurenta neloiala facuta inclusiv de alti japonezi (vezi Honda si sloganul "Masinile noastre nu raman fara frane"). Si cu toate astea Toyota s-a supus si a avut rabdare. Si ca sa vezi, i-a batut pe cei care au ponegrit-o cu propriile lor arme cand s-a dovedit ca totul a fost o facatura pusa la cale de americani. Ce a facut Toyota? Nimic, si-a vazut de treaba. Cate mari companii ar fi procedat asa? Nici nu vreau sa ma gandesc cum s-ar fi aprins cei de la VAG de exemplu. Iar vanzarile mai slabe ale lui Lexus eu cred ca se datoreaza concurentei tot mai puternice venita din partea lui Audi si BMW. Nu neaparat ca Lxus ar fi masini inferioare. Nemtii au o strategie de marketing in opinia mea mai bine pusa la punct. Si este oarecum firesc, cand Lexus vinea foarte bine in State, Audi cel putin era o prezenta cam timida. Motiv pentru care trebuia sa recupereze cumva teren. In plus, am abservat ca in State daca vrei sa fi diferit de restul nu iti mai cumperi un Cadillac sau Lexus, iti iei o masina europeana, un VW sau ceva premium. Este daca vrei trendul pe dos din Europa, unde masinile japoneze de multe ori sunt alese de cei care vor sa lase o alta impresie decat cei cu masini europene. :)

  • dan_grc, sâmbătă, 12.01.2013 15:26

    Mafia, esti praf, ai facut marea demascare?:) In 2010 Bmw era pe primul loc mondial, eu vorbeam de SUA, in 2010 in prima jumatate era Lexus pe primul loc, nici macar asta nu stii, mai esti si fan. Samba, tu esti si mai praf, dar o sa am cu mine niste injectoare pt vapor, ca plimbarea prin toata lumea nu aveam de gand s-o fac cu masina oricum, deci daca e sa se strice vaporul , care nici astea nu mai sunt ce-au fost, o sa am rezerve de piese la mine, e mai nasol cu avionul dar noroc ca n-au motoare diesel. Tu continua pe "PA" sa dezinformezi c-o faci bine, gen " chiar si nemtii prefera acum mai mult Lexus decat Bmw"...si mai primesti si voturi pozitive pe acolo, probabil ca esti simpatic in aberatiile tale, dar aici e mai greu, deci axeaza-te pe "munca " ta doar acolo

  • BMW, sâmbătă, 12.01.2013 16:23

    Draga automarket , eu nu înțeleg de ce ascundeti comentariile mele? Nu am dreptul la replica? indiferent de va place ce răspund sau nu e opinia mea si nu am înjurat pe nimeni de sa-mi ascundeti comentariile. Trăiască USL-ul si Iliescu România a votat se simte peste tot, prețuri, justiție , sit-uri, cenzura...

  • dan_grc, sâmbătă, 12.01.2013 16:56

    Mai draga @BMW, imi pare rau dar cred ca tu esti putin pe aratura, ca altfel nu-mi explic, dupa ce ca ai comentarii in care chiar jignesti si nu-ti sunt sterse comentariile, te mai si intrebi dc iti sunt ascunse comentariile, cand ar trebui sa stii ca daca primesti mai multe voturi negative decat pozitive se intampla lucrul asta? plus ca-ti poti vedea comentariul printr-un simplu click. Eu unul ti-as sterge ultimul comentariu fara discutie, userii de care vorbesti tu nu sunt "opariti", vezi tu trebuie sa stii sa faci si critica aia la care te referi tu, cu stilul asta nu prea merge, injuri socialistii, deci esti un capitalist, dar vrei sa fii tratat in mod egal , indiferent de ceea ce faci? Pai cam esti comunist in privinta asta, accepta-ti propriile comentarii, asa cum sunt, ca tu le scrii, nu altcineva , plus ca n-ar trebui sa te intereseze voturile.

  • LauCalin, sâmbătă, 12.01.2013 17:36

    @Vaaai, mai fanule @BMW care esti tu fan, cat de dor imi era de jignirile tale. A trecut cam mult de cand nu m-ai mai jignit, sa fie vreo 2 ani? Nici pana acum nu ai inteles ca una e sa jignesti cum o faci tu si alta e sa ai o parere diferita fata de altii, dar cu toate astea sa ti-o spui intr-un mod CIVILIZAT, fara jigniri si cu respect fata de ceilalti. Dar ce pretentii pot avea de la cineva care in afara de BMW nu mai stie nimic, se da cunoscator si nici macar romana nu o scrie cum trebuie. Ce sa-i faci, la fotbal, politica si masini ne pricepem toti. Si, desi sunt convins ca nu ai puterea sa intelegi, tocmai tu, mare fan, faci de ras marca BMW. Pacat, pentru ca nu toti posesorii sau fanii sunt ca tine, dar e drept ca sunt totusi cam multi. Bravo tie! Te salut cu respect eu si gasca mea (saabcuantic, ztele si cei de la Automarket) de la cafeneaua de la opera. Ca deh, noi suntem mai culti de felul nostru... de-asta "uram" marca BMW si ne place orice altceva. Si unde e locul mai potrivit sa vorbesti despre masini? La opera, noi asa consideram. Dar si Dan e baiat misto. Ce zici, Dane, te bagi in gasca noastra? :)) Ah, si daca mai vrei sa mai scrii in numele meu (cu username-ul LauCalin si sa spui ca sunt un prost care nu stie ce e aia masina pentru ca nu ii place BMW, te rog sa o mai faci) promit ca nu ma supar, pe tine nu prea as avea cum ;)

  • dan_grc, sâmbătă, 12.01.2013 18:08

    Sigur Caline, la cafeneaua de la opera dar nu chiar la opera pt ca nu cred ca te lasa sa bei cafea acolo, si dupa cafea "ne dam" cu masinile, evident ccu viteze regulamentare:)

  • BMW, duminică, 13.01.2013 04:12

    @Insii de mai sus Way da mai sunteti folosofi... nu stiti nici o boaba da o faceti pe desteptii. Voi aburiti de prostie ... O lume intreaga stie de MERCEDES-BENZ S600 si BMW M3 de masini super masini si voi le puneti in aceiasi oala cu rasurile voastre de saab-uri traaburi ... Da mai fac si altii mijloace de transport dar la "mijloace de transport" si raman , super masini produc doar nemtii. Americanii care au bani nici nu dau banii pe LEXUS . EU am fost anul trecut la salonul auto din CHICAGO si la MERCEDES-BENZ S550 era rand sa intre negrii in el sa stea vreo cateva minute sa savureze pielea aspirata de pe scaune si lemnul de nuc din interior pe cand la standul lexus nu erau nimeni in rand chiar imi era interesant cati sunt acolo in rand sa vada panerul de LS600 si sa va zic cati erau in rand sa vada LS-600 ? nimeni. erau vreo doi inauntru si au coborat in vreo 2 minute si pe urma am urcat eu sa vad ce reprezinta mult iubita marca a loale (laucalin si ztele,saabcuantic) sa va zic ce am vazut o TOYOTA LUXOASA si mai mult nimic ., dar deacolo si pana la MERCEDES-BENZ era o scara inalta tare de tot , in MERCEDES-BENZ mult mai mult SPATIU , si CALITATE , scaune mai confortabile DESIGN mai reusit atat interior cat si exterior . DIN PACATE numai voi vedeti concurenta mai buna ca MERCEDES-BENZ S-class cea mai reprezentativa masina din lume sta la dispozitia cca 50 de presedinti de tari, mai mult decat LEXUS si alte ligheone. VISATI mai departe in visul vostru sumbru , ca visurile voastre sunt dar la voi in cap nu si in lume la oameni. TOYOTA se vinde ca vine din alte clase de masini nu se compara cu BMW sau MERCEDES e o masini mult mai simpla si inferioara e o masina fiabila de lucru practica simpla si rezistenta ca doar sunt simple ce se poate defecta ? De aia si oamenii aleg toyota care nu au bani ca toyota e CHEAP si buna.

  • Lache, duminică, 13.01.2013 05:23

    Prostii nu au acces la ironie,ei se opresc la insulte.Iar imbecilitatea este proprietatea unor creiere de a nu se lasa contaminate de vreo idee. Si eu am un BMW,dar nu-l recomand nimanui.Este alegerea mea.Fiecare sa-si ia ce vrea.Ca sa intelegi cum esti,trebuie sa-ti mearga mintea.

  • BMW, duminică, 13.01.2013 15:55

    @Insii de mai sus Way da mai sunteti folosofi... nu stiti nici o boaba da o faceti pe desteptii. Voi aburiti de prostie ... O lume intreaga stie de MERCEDES-BENZ S600 si BMW M3 de masini super masini si voi le puneti in aceiasi oala cu rasurile voastre de saab-uri traaburi ... Da mai fac si altii mijloace de transport dar la "mijloace de transport" si raman , super masini produc doar nemtii. Americanii care au bani nici nu dau banii pe LEXUS . EU am fost anul trecut la salonul auto din CHICAGO si la MERCEDES-BENZ S550 era rand sa intre negrii in el sa stea vreo cateva minute sa savureze pielea aspirata de pe scaune si lemnul de nuc din interior pe cand la standul lexus nu erau nimeni in rand chiar imi era interesant cati sunt acolo in rand sa vada panerul de LS600 si sa va zic cati erau in rand sa vada LS-600 ? nimeni. erau vreo doi inauntru si au coborat in vreo 2 minute si pe urma am urcat eu sa vad ce reprezinta mult iubita marca a loale (laucalin si ztele,saabcuantic) sa va zic ce am vazut o TOYOTA LUXOASA si mai mult nimic ., dar deacolo si pana la MERCEDES-BENZ era o scara inalta tare de tot , in MERCEDES-BENZ mult mai mult SPATIU , si CALITATE , scaune mai confortabile DESIGN mai reusit atat interior cat si exterior . DIN PACATE numai voi vedeti concurenta mai buna ca MERCEDES-BENZ S-class cea mai reprezentativa masina din lume sta la dispozitia cca 50 de presedinti de tari, mai mult decat LEXUS si alte ligheone. VISATI mai departe in visul vostru sumbru , ca visurile voastre sunt dar la voi in cap nu si in lume la oameni. TOYOTA se vinde ca vine din alte clase de masini nu se compara cu BMW sau MERCEDES e o masini mult mai simpla si inferioara e o masina fiabila de lucru practica simpla si rezistenta ca doar sunt simple ce se poate defecta ? De aia si oamenii aleg toyota care nu au bani ca toyota e CHEAP si buna.

  • @BMW, duminică, 13.01.2013 23:36

    Mercedes sunt cele mai bune: http://www.youtube.com/watch?v=NlfjXYS_q_s BMW M3 cel mai tare: http://www.youtube.com/watch?v=U190wDNzROM Si super sigure ambele marci: http://www.youtube.com/watch?v=tsPaKreY-6c Eu am crezut ca masinile bune sunt alea sigure, nu care au cei mai multi cai putere ... dar gusturile oamenilor cu bani nu se discuta ...

  • @BMW, luni, 14.01.2013 00:09

    Si daca nu stii cum merge un BMW (super masina nemteasca) pe zapada, uite aici: http://www.youtube.com/watch?v=RBymI-QuaoY Pentru cei care nu stiu: BMW-urile sunt pentru sosele, nu amfibii: http://www.youtube.com/watch?v=PsDLs1rwIMg Si nici M5 nu e bun iarna: http://www.youtube.com/watch?v=mMnR5vbIyNw Nici seria 7: http://www.youtube.com/watch?v=HxjoyfWN23o Iar in mare intri cu barca, nu cu BMW-ul: http://www.youtube.com/watch?v=YDaHA39EwhQ Si pentru ca germanii au cele mai tari autostrazi fara limite si produc cele mai bune masini: http://www.youtube.com/watch?v=YrazYiP-NAo Concluzie: cine isi ia BMW oare ?

  • Pana, luni, 14.01.2013 00:36

    Exagerezi. Ce vina are masina ca soferul e un cretin care crede ca si-a cumparat avion si sosea?

  • BMW, luni, 14.01.2013 08:24

    Concluzia e simpla : Un dalbaiob de Laucalin își ia BMW .

  • @Pana, luni, 14.01.2013 12:37

    Am prezentat doar niste cazuri din sutele de mii. Oricum sunt perfect de acord cu punctul de vedere si ca ai definit o parte (mai mica sau mai mare) din categoria celor care-si iau BMW. Eu nu mi-am permis, ca se ataca foarte repede, sunt foarte recalcitranti, periculosi in trafic si mandri de BMW, ca germanii de natia lor. Nu le sta nimic in cale, pana au ghinionul sa se intalneasca cu cate un TIR.

  • mmm, marţi, 15.01.2013 14:10

    si acum logic ca romanasi o dau in diverse cu gusturile lor..cand aici clar se discuta de acest model..ba ca e mai bun ala ba ca e mai bun ala..intrati fratilor doar pe pagini cu BMW sau ce vrei voi ca oricum doar asta aveti in cap si nu v-o scoate nimeni...stii cum e calul ala care vede doar in fata

  • @mmm, marţi, 15.01.2013 19:07

    Din pacate logica ta nu este mai breaza, daca citeai bine stirea vedeai ca incepe asa" bmw seria 3 si audi a4 au de astazi un nou concurent" , deci e normal sa se vorbeasca mult si de concurenta, aia pe care vor s-o detroneze toti.

  • Lexus, joi, 05.09.2013 00:13

    Marca asta merita respect,la evacuare mai au de lucrat,ii ia ceva din farmec in rest impecabil.