Lexus CT200h a primit şi o versiune F-Sport
Lexus a răspuns criticilor la adresa lui CT200h cu o versiune F-Sport. Aceasta beneficiază de o suspensie sport, alături de mici modificări.
Japonezii de la Lexus au dezvoltat o versiune F-Sport a lui CT200h. Modificarea majoră la prima compactă premium din lume echipată cu un sistem de propulsie hibrid este legată de suspensie. Tocmai de aceea, Lexus a înlocuit amortizoarele Showa standard cu un set de amortizoare Kayaba, care au scopul de a oferi performanţe orientate spre sportivitate prin minimizarea vibraţiilor şi prin oferirea unui nivel linear de feeling în volan şi un plus de confort în unele situaţii. Arcurile au fost şi ele schimbate, fiind alese unele mai ferme.
Exteriorul lui CT200h a primit şi el câteva schimbări, printre care se numără jantele din aliaj de 17 inch, un spoiler spate mai mare, bosajele aripilor au fost umflate, iar grila faţă a fost realizată dintr-o plasă. Barele de protecţie au fost şi ele revizuite. În standard, CT200h F-Sport beneficiază de cruise control, tapiţerie din piele neagră, scaune faţă încălzite, scaun şofer ajustabil electric, oglinzi laterale pliabile electric, cameră video pentru marşarier şi altele.
Lexus CT200h F-Sport are un motor pe benzină de 1.8 litri montat transversal şi beneficiază de un sistem hibrid preluat de la Toyota. Emisiile de CO2 ale acestui model sunt de 94 de grame pe kilometru, iar putrea furnizată de motorul electric este de 81 CP. Unitatea Atkinson de 1.8 litri dezvolă 98 CP. Lista de dotări opţionale include dotări precum sistem de navigaţie cu Harddisk, oglindă centrală antiorbire, sistem de asistenţă la gararea cu spatele şi sistem audio cu zece difuzoare.
Via | Autocar
nu stiu ce au vrut sa faca la masina asta ca design, dar e urata rau si foarte plictisitoare