Land Rover a anulat productia versiunii Freelander cu sapte locuri

Publicat marţi, 06.10.2009 13:32 de Bogdan Mirică

Oficialii Land Rover au decis sa anuleze productia unui SUV cu sapte locuri bazat pe LR2, preferand sa isi concentreze atentia asupra viitorului LRX de serie.

Dupa ce saptamana trecuta a confirmat oficial planurile sale de a dezvalui o versiune de serie a conceptului LRX, constructorul britanic Land Rover a decis sa puna capat procesului de dezvoltare a variantei cu sapte locuri Freelander.

Botezat cu numele de cod L486, SUV-ul cu sapte locuri a fost abandonat dupa ce oficialii au decis sa isi indrepte atentia asupra viitorului LRX de serie. Asteptata initial sa debuteze la inceputul anului viitor, varianta cu sapte locuri si ampatament marit a modelului Freelander a fost se pare abandonata definitiv, britanicii evitand sa declare ca proiectul a fost doar trecut in stand-by.

Interesant este faptul ca Land Rover intentiona sa isi boteze SUV-ul cu sapte locuri LR3 si sa redenumeasca Discovery cu indicativul LR4. Ramane de vazut daca actualul LR2, pe baza caruia urma sa fie dezvoltata varianta cu sapte locuri, va mai face tranzitia catre LR3.

via | Leftlane

  • LEE, marţi, 06.10.2009 13:43

    Va inselati amarnic daca credeti ca Jaguar si Land Rover vor supravietui inca 4 luni.Vor avea faliment cel mult 4 luni si ii cumpara chinezii de la Gelly!

  • Mihai, marţi, 06.10.2009 15:00
    bad

    sa speram ca nu, dupa rover sa ii ucida si pe astia

  • BMW_CS, marţi, 06.10.2009 16:38
    @LEE

    ba, ce ma enervati astia cu falimentu' vosrtu, mancati ckt degeaba. Land Rover si Jaguar nu au cum sa dea faliment cat timp fac masini exceptionale, si nu ckt-uri de masini precum hondele tale pe care le ridici in slavi.

  • Alex Radoi, miercuri, 07.10.2009 00:05
    Greseala!

    Nu te lua de Honde ca ar fi mai fiabile decat Land Rover si Jaguar la un loc. Si nu are nicio legatura cu finantarea celor doua marci de catre Tata Motors. Puteau sa fie si in proprietatea reginei Angliei, ca tot nu se ridicau la nivelul Honda ca fiabilitate. Ca stil si eleganta in schimb, Honda nu o sa ajunga din urma un Jaguar nici daca il pun designer sef pe Johji Yamamoto. Oricum Jaguar sau Land Rover nu vor da faliment NICIODATA. Sau, in cel mai rau caz va fi o situatie de incapacitate de plata temporara pana ii va salva cineva. Cu Fiat cum a fost? Cu OPEL cum a fost? Chiar crede cineva ca o marca cu istoria celor doua va inceta prea curand sa existe?