Lancia Delta se vinde bine in Europa

Publicat vineri, 06.03.2009 15:07 de Bogdan Mirică

Lancia a anuntat oficial ca, dupa opt luni de la comercializarea oficiala a modelului Delta in Europa, a reusit sa vanda 24.000 de exemplare.

Lancia Delta a dat nastere unor controverse majore legate de design si capacitatea modelului de a readuce brandul italian in atentia publicului european. Designul criticat de minoritate se pare ca a fost placut de majoritate, dupa opt luni de la lansarea oficiala pe piata europeana Lancia publicand primele rezultate comerciale.

Hatchback-ul se pare ca a reusit sa se vanda in 24.000 de exemplare pe piata europeana, un rezultat bun pentru italieni. Mai mult decat atat, Delta se pare ca place foarte mult pe piata locala, modelul fiind al doilea intre preferintele macaronarilor. Daca lucrurile merg bine am putea revedea brandul Lancia pe val in urmatorii ani.

via | Autoblog

  • Adrian, vineri, 06.03.2009 16:09
    Lancia

    Italienii au pariat totul pe o carte,investindu-si toate resursele pe acest model.Si se pare ca au reusit.E un model reusit atat din punct de vedere al designului,cat si al dotarilor,motorizarilor si mai ales al preturilor.

  • motor, vineri, 06.03.2009 16:44
    bravo

    Bravo rules

  • no no, vineri, 06.03.2009 17:23

    daca si asta arata bine...poate mai bine decat scarboseniile din trafic numite:lancia musa , lancia phedra,lancia ypsilon si thesis

  • Maka, vineri, 06.03.2009 22:05
    Foarte departe

    Pacat de acest nume. Delta de acum nu are nici o legatura cu cea dinainte. Ce avem acum: design controversat, platforma de baza de Bravo care e o imbunatatire alui Stilo (o masina nu prea de succes si o masina cu pretentii premium. Ce am avut inainte:cea mai buna masina de raliu la vremea ei cu un sasiu excelent, motoare puternice, tractiune integrala. MAsina de raliu pe care o puteai folosi si ca masina de zi cu zi. Cand spuneti ca 24000 sunt un succes cu ce va comparati? Ma ganditi-va...

  • Andrei.p, vineri, 06.03.2009 23:35

    Lancia e facuta pe platforma C-evo a lu fiat, aceasi pe care o foloseste si bravo, doar ca imbunatatita pentru sportivitate, lancia delta integrale era destul de mare fata de un golf de pe vremea aia sa stii, mai ales varianta wide body, delta noua probabil o sa vina si in varianta in 2 usi si sa speram ca si o varianta integrale, daca vor vinde bine. 24000 exemplare pentru o masina premium, la 8 luni dupa lansare(si inca nu s-a lansat in toate tarile din europa) este un numar imbucurator.

  • mykaelas, sâmbătă, 07.03.2009 12:55

    looks like shit!

  • Esan, sâmbătă, 07.03.2009 21:41
    :))

    no-no, tu ce masina conduci ? Chiar asa urata e masina asta incat nu ar avea loc in fata blocului tau? Si thesis aia, pfai ce masina urata, nici nu stiu de ce ai considerat tu ca fiind necesara interventia ta, asa sunteti toti vbiti mult si prost, in plus mai si criticati, dar macar aveti bani de masina aia urata?

  • Dominic, luni, 09.03.2009 15:09
    Esan

    Esan, esti in tara tdi-ului, daca nu ai beemveu n-ai masina!