Lamborghini LP560-4, prima creatie Jeremie Paret
Jeremie Paret, o casa de tuning, infiintata de designerul cu acelasi nume, debuteaza cu un Lamborghini LP560-4.
Lansat in luna martie la Geneva, Lamborghini LP560-4 a constituit o provocare pentru marile case de tuning. Primul pas in acest sens a fost facut de tunerul Jeremie Paret, proaspat debutant in acest domeniu. De altfel, LP560-4 este prima creatie a casei de tuning Jeremie Paret condusa de designerul cu acelasi nume.
Se pare ca francezii au debutat cu dreptul, look-ul supercarului italian fiind personalizat cu mult stil. Paret ofera clientilor sai mai intai un tuning virtual si apoi informatii despre stadiul in care se afla masina pe parcursul procesului de modificare.
Spre deosebire de alti tuneri specializati in tuningul modelelor exotice, Paret se lauda cu faptul ca pachetele sale sunt unice si permit clientilor o personalizare proprie in proportie de 100%. Deciziile privind designul final sunt luate numai cu acordul proprietarului, care se poate implica intru totul in personalizarea modelului.
Prima creatie a celor de la Paret se individualizeaza printr-un spoiler redesenat, care seamana izbitor cu cel regasit pe Reventon, printr-un deflector posterior mai mare si prin praguri laterale din fibra de carbon. Buza spoilerului frontal si manerele usilor sunt finisate tot din fibra de carbon pentru un look mai aparte.
O nota distincta a exteriorului este data de etrierele vopsite in roz, gazduite de jante Asanti Diamond. La interior, Paret a personalizat habitaclul cu o noua tapiserie din piele si Alcantara si un nou sistem audio-video de provenienta Alpine/Focal.
Pentru a hrani si mai mult ego-ul viitorilor sai clienti, Paret ofera un certificat de autentificare, un album foto al vehiculului, un breloc pentru cheie, gravat cu numarul de identificare al masinii, si o placa din inox pe care scrie "Designed by Jeremie Paret", care poate fi montata in interior.
Mai mult decat atat, Paret se ocupa personal de transportul masinii clientului pana in garajul sau, fie ca vorbim de Franta sau alta tara.
via | MotorAuthority