Lamborghini Centenario: nimeni nu ştie cum arată şi cât costă, dar toate exemplarele au fost deja vândute

Publicat vineri, 15.01.2016 12:12 de Daniel Popescu

Nimeni nu ştie cum se numeşte, cum arătă şi cât costă următorul supercar Lamborghini care va fi lansat în martie, dar toate cele 40 de exemplare pregătite pentru producţie au fost deja vândute.

Lamborghini pregăteşte lansarea unui supercar special în luna martie pentru a marca 100 de ani de la naşterea fondatorului mărcii, Ferruccio Lamborghini.

Constructorul nu a furnizat încă niciun fel de imagini sau detalii despre noul supercar, astfel că acesta a ajuns să fie cunoscut în presă drept Lamborghini Centenario. Singurul lucru cert este că noul model va fi produs în numai 40 de exemplare, dintre care 20 coupe şi 20 convertibile.

În ciuda acestor detalii minime, britanicii de la Autocar anunţă că toate cele 40 de exemplare au fost deja vândute, înainte de a afla detaliile oficiale despre nume, performanţe şi preţ. Totuşi, există numeroase informaţii pe surse care indică un preţ de 2.2 milioane de euro pentru un supercar care va folosi o versiune modificată a motorului V12 de 6.5 litri disponibil pe Aventador. Astfel, unitatea de propulsie ar ajunge la aproximativ 760 CP.

"Va fi un mix între o demonstraţie de tehnologie şi o maşină legală pe străzi, ceea ce este important pentru oamenii care o vor cumpăra", sunt singurele indicii oferite de Stephan Winkelmann, preşedintele şi CEO-ul Lamborghini.

Acesta a admis că, deşi va putea fi condusă pe străzi, maşina este dedicată în special colecţionarilor, care vor să aibă acasă o parte din istoria de 100 de ani a constructorului. "Pe de o parte este pentru colecţionari şi pentru cei care iubesc brandul şi vor să sărbătorească în acest mod, dar pe de altă parte este şi pentru echipa noastră care vrea să demonstreze de ce este capabilă cu inovaţiile tehnice", a adăugat el.

Via Autocar

  • Scorpionul.negru, vineri, 15.01.2016 13:16

    Se pare ca idioti sunt peste tot in lume. Cum sa dai bani pe ceva ce nu exista inca si habarn ai cum arata ?

  • lambo...bla bla bla, vineri, 15.01.2016 13:27

    Marketing stunt for the most valuable asset :IMAGE !! BRANDING ! All LIES !

  • gogu, vineri, 15.01.2016 13:35

    macar cand iti scrie chitanta si tot afli cat costa :D ma rog, nu avem noi probleme din astea

  • vianu, vineri, 15.01.2016 14:27

    chiar poate crede cineva ca platesti 2.200.000Euro pe o tabla si 4 roti (chiar daca se numeste Lamborghini) fara sa ai nici cea mai mica idee cum va arata si care ii vor fi performantele? .....dupa o selectare atenta a viitorilor clienti si asigurarea ca acestia vor cumpara cu adevarat masina, comanda ferma vine numai dupa o prezentare privata a viitoarei achizitii. Cel mai probabil un act de confidentialitate se semneaza ca nici unul dintre fericiti sa nu scape vreo vorba despre Centenario asta. @lambo zice bine...marketing fratioare! pai or fi fiind astia multimilionari sa arunce cu bani in caini da' orice asigurare nu face doi bani pana nu vad macr o schita a ceea ce voi cumpara. @scorpioane...pai tu care esti asa poate cel mai "high society" reprezentant de pe AM...sa nu stii cum decurg lucrurile astea? tz, tz si iarasi tz!

  • ignis, vineri, 15.01.2016 15:34

    Voi chiar nu înțelegeți și gata. Nu contează ce va fi și cum va arăta. Atât timp cât va exista în 40 de exemplare, reprezintă un exclusivism pentru bogații planetei. Aceste mașini se cumpără de către oameni, care poate nici nu-și pun fundul în mașina aia. Mașina e trimisă direct într-un garaj-depozit cu climatizare unde este închisă și întreținută regulat, ca un obiect de preț. Este scoasă apoi după 5-10 ani și vândută la licitație la un preț dublu sau triplu. Cine dă de exemplu pentru un CEAS de mână din oțel inox, 4 milioane de dolari? Chiar dacă e fabricat de Patek Philippe. http://www.bloomberg.com/ss/09/12/1202_most_expensive_timepieces/5.htm Cu mașina poți să te plimbi, e adăvărat, dar nu te poți duce cu ea la cocktail unde să o arăți la toți "cunoscătorii" (snobii).

  • noname00, vineri, 15.01.2016 17:40

    @scorpion & vianu - cel mai probabil masina se va putea vinde la un pret mai mare imediat dupa ce se intra in posesia ei de catre cumparatorul initial. Asta doar din cauza limitei de 40 de masini. Chiar si daca nu se va intampa asta, cei care isi permit aceasta masina isi permit sa piarda cateva sute de mii de euro in caz ca nu le place, si sa o canda la un pret mai mic decat pretul initial.

  • Scorpionul.negru, vineri, 15.01.2016 18:46

    @noname00 E clar ca pretul va creste la ea dupa un scurt timp chiar de la aparitie. Asa se intampla cu tot ce e limitat si exclusivist.

  • Vali, sâmbătă, 16.01.2016 09:14

    Când cumperi așa ceva nu te numești idiot ci investitor. Când dai pe un produs 2,2 milioane și după o lună îl poți vinde deja cu 3 milioane, atunci zic eu că e o afacere destul de bună. Spre deosebire de majoritatea mașinilor care își pierd în timp valoarea sunt și câteva mărci în care se merită să investești, asta pentru cine are bani și relații, nu pentru noi care comentăm pe aiciy:)

  • VM, duminică, 17.01.2016 12:14

    Nu sunt de acord cu cei care afirma ca-i obligatoriu automat sa-i creasca valoarea in timp. Depinde de produs. Un exemplu elocvent e Ferrari F50 in comparatie cu F40. Cunoscatorii stiu ce vorbesc. Unul (F40) s-a vandut cu milioane de dolari si la 2 decenii de la scoaterea din fabricatie, iar cel de-al 2-lea a fost dat uitarii, vanzandu-se pe te miri ce... Si sunt multe alte exemple in istoria automobilului. Parerea mea e ca si-au asumat un risc ca orice jucator la ruleta.

  • Mitica Blajinul, duminică, 17.01.2016 21:24

    Dar de Jay Leno si garajul lui , ce ziceti? Oare cati bani o fi bagat in garajul ala? pentru majoritatea autopiata, si omul asta este un idiot. Lege: nu-I treaba magarului, de unde beau oileapa!