Kia: schiţa viitorului roadster iconic cu două locuri

Publicat vineri, 13.05.2011 15:37 de Bogdan Mirică

Kia se pregăteşte să introducă în viitorul apropiat, pe piaţa europeană, un model iconic. Este vorba despre un roadster cu două locuri, care va impresiona prin design.

Încurajaţi de primirea bună pe piaţa din Europa, coreenii de la Kia se gândesc deja la o maşină iconică, care să consolideze imaginea brandului pe Bătrânul Continent şi nu numai.

Potrivit lui Tom Leveless, vicepreşedintele departamentului de vânzări Kia, a declarat că oficialii se gândesc la un roadster cu două locuri, capabil să acţioneze ca un simbol. Oficialul a fost rezervaţi în ceea ce priveşte detaliile, însă modelul va impresiona prin design şi practicalitate. Aspectul final va fi influenţat redical de oamenii de design europeni ai constructorului asiatic. 

Schiţa, apărută deja în presă, a fost înaintată de însuşi Peter Schreyer, şeful de design Kia, fost director de creaţie în cadrul Audi. Propunerea de design aşteaptă aprobarea consiliului director. Dacă va primi undă verde, noul roadster Kia va fi dezvoltat în timp record de către departamentul de inginerie al coreenilor.

via | egm

  • Max, vineri, 13.05.2011 21:16
    hmmm?!

    Pe worlcarfans.com chiar au poza cu masina respectiva si este un concept din 2003 denumit KCV III... pe cine sa cred acum? pe voi sau pe wcf ?

  • GT-R, vineri, 13.05.2011 22:38
    Lasa sa aduca...

    Producatorii europeni au avut idei si le-au pierdut... Lasa sa vina coreenii...

  • SERD, sâmbătă, 14.05.2011 12:08
    Evolutia isi urmeaza cursul firesc

    Trebuie sa inteleaga toata lumea odata pt.totdeauna ca evolutia spectaculoasa a brandului HYUNDAI-KIA se datoreaza faptului ca au inteles cel mai bine directia pietei auto si cei din consiliul de administratie lasa mana libera design-erilor atat la interior cat si la exterior. Abia apoi incearca sa transpuna ideile acestora in practica. E de inteles de ce grupul creativ al coreenilor dau nastere unor modele din ce in ce mai bune. Majoritatea provin din grupul VAG si asta spune multe,pe langa faptul ca au propriul birou de dezvoltare in Europa. Acum ramane intrebarea de ce acesti oameni nu s-au putut desfasura la fel in grupul nemtesc? Pt. ca cei de la VAG au pus pe primul loc ratiuni strict economice in detrimentul dezvoltarii imaginii. Timpul se scurge insa ,si cred ca in favoarea celor "open-mind"