Kia K9, oferită în standard cu un motor V6 de 3.8 litri şi transmisie automată cu opt trepte
Kia a prezentat specificaţiile tehnice ale versiunii coreene a berlinei K9. Creaţia lui Peter Schreyer vine cu un V6 de 285 CP şi o transmisie automată cu opt trepte.
Kia K9 a debutat pe piaţa din Coreea de Sud. Modelul atacă segmentul D, o piaţă complet nouă pentru cei de la Kia. K9 este oferit într-o singură versiune de motorizare, un V6 de 3.8 litri, care dezvoltă 285 CP şi este cuplat unei transmisii automate cu opt trepte. Transmisia automată este realizată integral de cei de la Kia şi promite acceleraţii prompte, în timp ce selectorul de pe consola centrală îi pune la dispoziţie şoferului patru moduri de rulare, care schimbă setările transmisiei, suspensiei, răspunsul la acceleraţie şi comportamentul direcţiei în funcţie de preferinţele acestuia. Astfel, clienţii lui Kia K9 au la dispoziţie modurile Eco, Normal, Sport şi Snow, interschimbabile la apăsarea unui buton.
Kia K9 vine pe piaţă cu o serie de elemente tehnice şi tehnologice noi pentru constructorul din Coreea de Sud. Berlina are o distribuţie a maselor între punţi apropiată de 50/50, o caroserie din oţel de înaltă rezistenţă şi o suspensie pneumatică manageriată electronic. În funcţie de nivelul de echipare, Kia K9 primeşte blocuri optice full-LED, sistem de avertizare la depăşirea benzii de mers, sistem de monitorizare a unghiului mort, cruise control adaptiv şi sistem de camere pentru un unghi de vizualizare de 360 de grade atunci când automobilul execută o parcare.
Clienţilor Kia li se oferă şi un pachet "VIP" care include scaune spate încălzite şi ventilate, care pot fi înclinate după dorinţele celor doi pasageri. Cele două scaune din spatele lui K9 pot primi suport pentru genunchi, o pernă inferioară culisantă şi scaunul pasagerului din faţă poate culisa în faţă prin apăsarea unui buton, dacă nu este ocupat şi prezenţa sa încurcă ocupanţii locurilor din spate.
Via | MotorAuthority
coreenii parca nu furau atat de mult si pe fata designul european